einav160
אז פרק על מתן ואלינוררררר (;
תגיבווווו ♥♥

'אל תנצלי את האהבה שלי , תשתני ילדונת שיגעת אותי' – פרק 8 (:

einav160 05/12/2013 1317 צפיות 14 תגובות
אז פרק על מתן ואלינוררררר (;
תגיבווווו ♥♥

מנקודת המבט של מתן –
אליאור הביא איתו את יניב , ושתינו אצלי קצת , הגענו לבית של נוי , אנחנו רואים שכבר התחילו תמסיבה , היה מוזיקה חזקה ,היה שרמוטות בשפע , כולם כבר עם השתייה מסטולים ורוקדים כאילו אין מחר , אחחח פארטייייי ! יאללה בלאגןןן.
פתאום אני קולט את כל הראשים של כולם מסתכלים לאותו מקום ,ובנים שרקו לא הבנו מה הולך פה,
עקפנו אנשים ואז ..אינעל העולםםםם איזה כוסיותתתת !! הסתכלתי על אלינור שמחייכת,ואז המבטים שלנו הצטלבו , קרצתי לה, למרות כל מה שקרה ביננו החלטתי שהערב שמים הכל בצד , היא הורידה תחיוך והוציאה לי לשון , חחחחחחח איזה חולת נפש זאתי מתנהגת כמו ילדה קטנה .
הם ירדו מהמדרגות , איזה אחד בא לאלינור והתחיל לדבר איתה והיא צוחקת ומחייכת , זה עיצבן אותי שממנו היא צוחקת ומחייכת וממני מקבלת עצבים , למה זה ככה ?? כוסעמק . הלכתי לשתות , שתיתי עוד ועוד .. איזה אחת באה אליי וחייכה אליי , הבנתי תחיוך שלה , עלינו לחדר של נוי נראלי , והיא התחילה לנשק אותי בפראות , זרמתי איתה נוציא קצת תעצביםם .

מנקודת המבט של אלינור –
ירדנו למטה , מתן הסתכל עליי וקרץ לי , מה נראלווו??אחרי הכל הוא קורץ ?! בנדר ילד דפוק.
הוצאתי לו לשון , ושמתי לב שהוא גיחך בגלל זה. הוא המשיך להסתכל עליי , ואיזה אחד מהשכבה שלי בא אלי והתחיל לדבר איתי , הוא היה שיכור ובגלל שהיה שיכור הוא דיבר שטויות והצחיק אותיי .
הסתכלתי לצד , איפה שמתן עמד ולא ראיתי אוותו והתבאסתי ליודעת למה..
"אחחח מה את דפוקה ?? " צעקתי על איזה אחת שהתנגשה בי ושפכה עליי כוס וודקה.
"סעמק " מלמלתי ועליתי לחדר של נוי להחליף שמלה למזלי יש לנוי בארון שמלה לבנה , פתחתי תדלת וצבט לי הלב , ראיתי את מתן ואיזה זונה מתנשקים בפראות , הם הפסיקו ששמו לב שפתחתי תדלת .
"אני רק נכנסת למקלחת להחליף שמלה " מלמלתי .לא הסתכלתי עליהם אפילו ונכנסתי למקלחת של נוי שבחדר שלה , החלפתי תשמלה היא הייתה קצת יותר מדי קצרה , לא נורא נוציא למתן תעיינים !! אוףף למה תמיד אני חושבת עליו , הוא לא מענין אותיייי .אז למה צובט לי בלב לראות אותו ככה עם מישהי ? אוף . יצאתי מהמקלחת , מתן ישב על המיטה בלי הזונה.
"קצת יותר מדי קצר לא חושבת ? " מתן שאל.
"איפה הזונה שלך ? אני יוצאת אתם יכולים להמשיך במה שאתם עושיים " אמרתי מתעלמת מהשאלה שלו.
"אני רציני אלינור זה קצר מדי , כולם פה מסטולים לכי תחליפי " הוא אמר ברצינות.
"אתה לא אח שלי אתה לא תחליט עליי !! , לך לזונה שלך ותעזוב אותי בשקט" צעקתי עליו בעצבנות.
"סעמקק שתקי כבר עם הזונה הזאת " אמר בעצבנות.
" יאלה גם כן אתה , אתה מגעיל אותי !! " צעקתי והלכתי לכייוון הדלת , הוא תפס תיד שלי וסובב אותי אליו והצמיד אותי לדלת .
"את לא תלכי באמצע , שיגעת אותיי ילדה שיגעת !! " הוא צעק עליי והוא התקרב אליי,
" תתרחק ממני " צעקתי ,
"את בטוחה שאת רוצה שאני יתרחק ממך ?"שאל והסתכל לי בעיינים ואז על השפתיים שלי . אוח מתתי לנשק אותו אבל הוא צעק עליי אז למה מה קרה!?
" בטוחה במאה אחוז אידיוט " אמרתי ולפני שהוא הגיב ישר ירדתי למטה .. אוח הוא ככ מעצבן , אבל איזה חתיךך הוא אוףף .
איזה אחד נצמד אליי , והתחלתי לרקוד איתו , ואז קלטתי את מתן יורד במדרגות מסתכל עליי ואז על ההוא שרוקד איתי במבט עצבני , ויצא לבחוץ . סעמק מה יש לו?!למה הוא מתעצבן בגלל זה ?! החלטתי לשיםלזה סוף ולצאת אליו , יצאתי עצבנית , ראייתי אותו מעשן סיגריה , לקחתי לו תסיגרייה וזרקתי על הרצפה ומעכתי אותה.
"כוסעמקקק אלינור גם ככה אני עצבני למה זה היה טוב !?"צעק עלי.
"מה יש לך אה ?? אז ראית אותנו רוקדים למה אתה התעצבנת בגלל זה??" שאלתי בעצבים.
"ילדונת , זה לא בגללך אז תהי רגועה . " אמר בחצי צעקה.
"סבבה ביי " אמרתי והוא תפס לי ביד וסובב אותי והצמיד אותי אליו ,
"את לא תתחמקי הפעם " אמר והסתכל לי על השפתיים , ונישק אותי בפראות , זרמתי איתו , יאווו הוא מנשק טוב , הנשיקה היתה סוערתת , ואז אני שמה לב איזה טעות אני עושה , והוא התנתק ממני ולחש לי באוזן ,
"ועוד אחת נפלה אצלי ברשת " ,
"כוסאאמאמא שלך בן זונה שונאת אותך !! " צעקתי ונכנסתי לבית, הדמעות איימו לצאת אבל שמרתי אותם בפנים וחייכתי חיוך מזויף כמו שאני יודעת .


תגובות (14)

תמשיכיייייי

05/12/2013 12:19

המממשךךך ועכשיוווו!!!!

05/12/2013 12:22

המממשךךך ועכשיוווו!!!!

05/12/2013 12:22

יואו מתן הזה כזה מפגר תמשיכי עכשיוווווווווווווו

05/12/2013 12:27

תמשיכיייייי אכשיווווווווו

05/12/2013 12:30

תמשיכייי

05/12/2013 12:36

יאא איזה זבל חח תמשיכי!

05/12/2013 14:02

בן של אמא שלו הזונה עשתה אותו מאצבע מה נראה לוו?!?!?!?
מה נראה לנוו????
מ.ה נ.ר.א.ה  ל.ו.?.?.?.?.?
מכות הוא רוצה?????
תמשיכיי!!

05/12/2013 14:09

מתן. מת. לקבל. ממני. מכות. נקודה.
תמשיכיייי
מה נראה למתן החתיכת עיפרון בן מגבת!!!!!!

05/12/2013 14:28

1!!!!! מושלםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!:O המשךךךךךךךךךךך ודחוחווווווףףףףף

05/12/2013 14:33

ווואיייייי איזה מניאקקקק תמשייייכיייייייי

05/12/2013 18:50

יאבןזבל תמשיכיייייייייייייייייי

06/12/2013 01:54

,תמשיכיייי וגם בשבת עם את לא שומרתתת

06/12/2013 02:45

מתן אתה הולך לחטוף מכות יא דפוק!!!!!!!!!!!!!!!!!
מושלם תמשיכי!!!!!!!!!!

06/12/2013 07:31
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך