einav160
אזזזז הפרק של המסיבה תהיה פרק הבא , פשוט רציתי קצת צחוקים של הבנות וזה..
וואו אממ השעה עכשיו שתיים בלילה היה לי חשק לכתוב פרק אז 7 תגוובות ממשיכה ♥

'אל תנצלי את האהבה שלי , תשתני ילדונת שיגעת אותי' – פרק 6 (:

einav160 03/12/2013 1336 צפיות 12 תגובות
אזזזז הפרק של המסיבה תהיה פרק הבא , פשוט רציתי קצת צחוקים של הבנות וזה..
וואו אממ השעה עכשיו שתיים בלילה היה לי חשק לכתוב פרק אז 7 תגוובות ממשיכה ♥

מנקודת המבט של תהל –
"אז אממ , סידרנו תבית כמו שצריך למסיבה , קנינו שתייה עכשיו רק צריך לשלוח אסמסים לכולם וזהוו"אמרתי והתיישבתי על המיטה של נוי , אנחנו בבית של נוי וסידרנו את כל הבית שזה אומר שפינינו את כל הספות והכורסאות והכיסאות הכל הכל הכלל מהבית כדי שיהיה רחבה לריקודים ושיהיה מקום לכולם.
"וואי סופסוף נשבר לי הגב " נוי אמרה ונאנחה .
"טוב שמעו פירסמתי בפייס שיש מסיבה פה מחר בערב , עד אז יעלם לך הכחול שבפנים נכון ? "אלינור שאלה אותי .
"זה קרה היום איך זה יעלם ככ מהר ? " צחקתי והוספתי
"את יודעת יש דבר כזה שנקרא איפור , אני יסדר את זה עם מייקאפ " הסברתי לה כמו למוגבלת.
"אוקי מעוולהה יאללה חברות היה לנו יום ארוך בואו נלך לישון " אלינור אמרה ופיהקה ,השעה הייתה כבר 12 בלילה..עובר מהר הזמן שנהנים , סתם איזה נהנים קרענו תתחת!!נכנסנו שלושתנו למיטה של נוי שהיא זוגית ותוך שתי דקות שתי הבטטות נרדמו , ואני ? הראש מלא במחשבות על מה שקרה היום .. מכירים תמשפט ' בשעות הקטנות של הלילה באות המחשבות הגדולות ' ? זה מה שקורה לי .לבקש סליחה מאליאור שהתעצבנתי עליו ככה ולא אמרתי לו תודה ? אוףף אני מפחדת מהתגובה שלו כי ממה שאלינור אמרה לי הוא עצבניי עליי . טוב נראה כבר מה יקרה מחר , נראה איך הכל יזרום מקווה שיהיה טוב ,התחלתי לפהק ותוך כמה שניות נרדמתי ..

מנקודת המבט של אלינור –
"בוקרררר טוב אהובותיי " צעקתי לנוי ותהל שישנו כמו דוב בשנת החורף שלו .
"תגידי לי מה יש לך על הבוקר הא ?? למה לצעוק יקרציה " נוי צעקה וזרקה עליי כרית.
"יש היום מסיבהה וצריך לעשות אירגונים אחרונים אז בואו נקום נתארגן לביצפרר וישר אחרי ביצפר לקניוןןן" צעקתי בהתלהבותת , אני חולת מסיבוות .
"אעאעאע מסיבהההה " תהל צעקה בהתלהבות , חחח היא כמוני המשוגעת הזאתת .
"וואי תהיו בריאות איזה אנרגיות יש לכן על הבוקר " נוי אמרה ומתחה את הגוף שלה וקמה מהמיטה למקלחת ..
בינתיים שתהל רצתה עוד קצת לנוח במיטה , הלכתי למקלחת שבקומה למטה עם בגדים ביד לביצפר , שטפתי פנים , צחצחתי שיניים , לבשתי חולצת ביצפר שחורה, גינס בהיר , סנדליים שחורות , עגילים בצורת פפיון שחורות , מזל שיש לי שיער חלק בטבעייי , שמתי מסקרה , אודם ורוד עדין , דורדוראנט בושם והייתי מוכנה ..

מנקודת המבט של נוי –
הלכתי למקלחת , צחצחתי שיניים ושטפתי פנים , יצאתי מהמקלחת לחדר שלי וקלטתי את תהל ישנה יואו המכה הזאת טשטשה אותה חזק כי תהל ילדה של בוקר והיא אפעם לא חוזרת לישון אחרי שכבר היא התעוררה. טוב ניתן לה עוד קצת לישון, בינתיים הלכתי לארון שלי והוצאתי ממנו חולצת ביצפר אפורה וטייץ שחור והתלבשתי ..שמתי אוייאנס אפורות והסתכלתי על עצמי במראה , שיער חום גלי , אהבתי את השיער שלי ככה וקצת סידרתי אותו עם הפוני שלי , שמתי עיפרון ,דורדוראנט ,בושם קוקו שאנל , הוצאתי את הגלאקסי 3 שלי מהשקע ובדיוק אלינור נכנסה לחדר .
"איך לא באלי להעיר אותה , היא ככ חמודה ככה " אמרתי לאלינור והיא צחקה.
"תהללל קומייייייי " אלינור צעקה לה באוזן , מסכנה תהל , הצעקות של אלינור גם ככה מחרישות אז שזה קרוב ועוד באוזן ? ואי ואי .
"אבל למה להעיר אותי ככה יזבל למה " התלוננה תהל וצחקנו.
"טוב קומי יש לך רבע שעה להתארגןן אני ואלינור בינתיים נרד לשתות נס " אמרתי לתהל ואני ואלינור ירדנו למטבח ..
"באלי שוקו " אלינור באה ביציאה בקול ילדותי , חחחחח אהבה הילדה הזאתתת!
"תכיני לך שוקו " גיחכתי והיא הכינה לה שוקו ואני הכנתי לעצמי נס.
"יש לי תחושה טובה לגבי הערבב " אמרה אלינור בהתלהבות . תאמת ? שלי יש חרא תחושה אבל לא רציתי לבאס אותה .
"כן יהיה כיףף " ניסיתי להיראות מתלהבת , לא כ"כ עבד לי.
"יאלה תזרמיי ותראי התלהבות אמיתית מילה שלי יהיה כיף " אמרה והדליקה תטלווזיה ,רק חבל שאין לנו איפה לשבת כי העפנו את כל הספוות והכורסאות והכיסאות מהבית .
"אממ אלינור איפה נישב " שאלתי בצחקוק.
"ברצפה " ענתה בפשטות , אוח אני שונאת רצפה זה מלוכלך לפעמים אבל בלית ברירה התיישבתי,הינו שקועות בטלווזיה ראינו פרק של 90210 ואז תהל כיבתה תטלווזיה .
"מהה נווו למההה ליאם בא לנשק אותהה סופסוף " צעקתי בהתלהבות .
" אין זמן לזה קדימה לביצפר " אמרה ברצינות .
"הופההה מישהי פה השקיעה קצת יותר מדי בשביל ביצפר לא חושבת ? " אלינור אמרה וקרצה לה והוסיפה
" פשוט תודי שזה בגלל אליאור " אמרה בחיוך שובב.
"לא אלינור זה לא בגללוו סתם רציתי קצת להשקיע " אמרה וגלגלה עיינים .
"טוב אחותי משתגידי " אלינור אמרה לה ואני התחלתי לצחוק .
"למה את צוחקת פתאום " תהל שאלה במבט של מבין .
"עלק לא בשביל אליאור ! תראי איך את , שורט ורוד , חולצת ביצפר לבנה ונעלי עקב לבנות וכולך עם עגילים, שרשרות ,צמידים , איילנר ואודם , את אפעם לא שמה איילנר לביצפר ובטח שלא את כל הצמידים והשרשרות !! " אמרתי כולי צוחקת ואלינור התחילה גם לצחוק , ותהל הסמיקה.
"טוב נו אני הולכת לדבר איתו היום רציתי קצת להשקיע מה אסור ליי ? " שאלה בעצבים.
"מותר מותר " אמרתי וקרצתי לאלינור. תהל שלנו מתחילה להתאהב ..

מנקודת המבט של אליאור –
קמתי בבוקר כולי הפוך , במיטה לידי ישנה איזה אחת , הערתי אותה ,
"אני נכנס להתקלח שאני יוצא את בחוץ " הודעתי לה .
יצאתי אחרי עשר דקות וראיתי שהיא לא בחדר שלי , פשייה כלבה טובה. זה לא שאני חרא לכל הבנות ,רק לאלה שאין להם כבוד . אז למה שאני יכבד אותם ?
קיבלתי הודעה ממתן , ' תאסוף אותי עוד חצי שעה ' .
'סבבה אחי ' החזרתי לו והתחלתי להתארגן .. לבשתי חולצת ביצפר כחולה , מכנס ברמודה אפור , ונעלי נייק אפורות . סידרתי תשיער , שמתי תעגיל באוזן , דורדוראנט , בושם , לקחתי תאייפון , כסף , מפתחות והלכתי למטבח לשתות נס ולעשן תסיגריה של הבוקר..
התחלתי לחשוב על תהל , וואלה פגעה בי עם איך שהיא לא אמרה תודה ושהיא בכתה בגללי זה כאב לי ואיזה יפה היא, כוסעמק ממתי אני מתחיל לחשוב על מישהי ?! ועוד מדבר עליה כמו כוסית ,למזלי כבר יניב נכנס לבית והמחשבות נעלמו ..

מנקודת המבט של מתן –
אליאור הגיע לאסוף אותי עם יניב ..
"בוקר טוב יבני זוונות שמעתם על המסיבה שתהיה אצל נוי ? " שאלתי כולי מלא אנרגיות.
"כן וואלה מתאים לי מסיבה " יניב אמר , ואליאור שתק.
"מה אחי למה אתה שותק לא מתאים לך " שאלתי את אליאור.
"סתם אין לי כח לתהל , אני סתם מתחיל להתעצבן שאני איתה , היא מדליקה אותי בשניה" הוא אמר וגיחכתי בדיוק מה שקורה לי עם אחותו .
"מה שקורה לי עם אחותך הקרציה " צחקתי ,
"עד אחותי יזין " אמר לי .
"תגיד אם כבר מדברים עליה איך קוראים לה בכלל ? " שאלתי סקרן.
"אלינור " ענה . וחייכתי שם יפה לילדה יפה . רגע מה אני אומר בכלל כוסעמק רק עצבים היא מביאה ונזק! הגענו לביצפר והלכנו כמובן למחששה , באה אליי איזה אחת והלכנו לשירותים ועשינו שם מה שעשינו , סיימנו ושיצאנו ראיתי את אלינור יושבת על ספסל , הקדמתי אליה.
"רגע מאמי לאןן " שאלה השרמוטה נראלי קוראים לה אנה , יאנה לא זוכר .
"באמשך עזבי אותי יאלה בי " סיננתי אליה היא נשפה בעצבים והלכה .
"אז מה למה את בחוץ ? " שאלתי בחיוך את אלינור .
"לא חייבת לענות לך " ענתה בעצבים , מה יש לה זאתי באתי אליה בטוב .
"כוסעמק גם שאני מנסה להיות פסדר את מתעצבנת עלי " צעקתי בעצבים .
"אפחד לא ביקש ממך להיות נחמד אליי " צעקה , כוסאמאשלה .
" סבבה יאלה סלמאת הבנתי תגישה שלך " אמרתי בעצבים והלכתי לא נותן לה להגיב ..סעמק אני רוצה כבר תמסיבה המזדיינת הזאת להתפרקק !!


תגובות (12)

תמשיכייי

03/12/2013 17:33

מושלם תמשיכי! ולילה טוב :)

03/12/2013 17:49

לילה טווב (:

03/12/2013 18:09

*חדשה*
אהבתי את הסיפור שלך , תמשיכיייי:)

03/12/2013 23:39

תמשיכי

03/12/2013 23:59

תמשיכיי מהרררררר עם את לא ממשיכה מהר אז את עצלנית
P:
יאללה אני הולכת לרופא עניים אני חוזרת תוך 20 דקות ואני אחזור אני כבר רוצה לראות שהעלת עוד פרק לאתרררר
יאללה מהררר

04/12/2013 00:20

תמשיכייי

04/12/2013 00:28

תמשיכיייייייייי

04/12/2013 00:42

יפה תמשייכי

04/12/2013 02:00

תמשיכיייי בדחיפותתת!
סורי שאני לא עונה בכול הפרקים פשוט אני לא מצליחה לעקוב אחרים ואני נאלצת לחזור לפרק האחרון ולקרוא את הסוף ואז להבין.. כן אני יודעת שזה בלגןן אבל ככה אני לא קולטת מה ומי קורה!
סוריי אל החפירההה!! ואמן שמתן ואלינור יהיו בייחדד!
ואליאור ותהללל! הוא מושלם האליאור הזההה! המשך מיידי

04/12/2013 02:25

תמשיכיי!!
ואת מי ליאם בא לנשק???? חיים שלי הכוסון הזהההה הוא היה צריך להשאר עם אנני בעונה 3 או 4 אני כבר לא זוכרתת!!
תמשיכייייייי

04/12/2013 07:06

תמשיכיייי

04/12/2013 08:46
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך