noam♥_♥
לא יצא פרק משהו/:אשמח אם תגידו מה דעתכם♥

בשבילך אלך עד הסוף-פרק 1

noam♥_♥ 15/06/2015 801 צפיות תגובה אחת
לא יצא פרק משהו/:אשמח אם תגידו מה דעתכם♥


(מציעה לשמוע את המוזיקה בחלק הזה)
"אמא לא,בבקשה אמא תסתכלי עלי, אמא אל תלכי ממני!" צעקתי ביאוש ובכאב,הרגשתי את לבי נשרף מכאב ונשבר לרסיסים, "אמא אל תעזבי אותי אני מבקשת,אני זקוקה לך בחיים שלי ,אמא!" צעקתי את המשפט תוך כדי בכי ,היא רק ליטפה את ידי והסתכלה עלי במבט האימהי שרק היא יכלה לספק לי אותו, המבט שחודר עמוק לנשמה ועושה טוב,הסתכלתי על עינייה הכחולות שהיו מלאות בדמעות "אני.. אוה-הבת אות-תך ילדה קטנה שלי" היא אמרה בלחש ועינייה נעצמו
"אמא אני לא רוצה לאבד אותך" צרחתי בכל כוחי וניערתי אותה חזק "תתעוררי בבקשה" התחננתי בבכי אך זה לא עזר "אב-בא" גימגמתי בבכי הוא נכנס לחדרה של אמי וליטף את ראשה.
"לצאת החוצה" הרופאים צעקו כשננכסו לחדר במהירות,יצאתי החוצה נפרדת מאמי בלב מקווה שזאת לא הפעם האחרונה שאני רואה אותה ושומעת את קולה,התיישבתי על הכסאות בוכה אין תקווה בחיים האלה למה היא הולכת ממני,למה מעיפים אותה מחיי? את האישה היחידה שסמכתי עליה את האמא שלי,האמא שלא מגיע לה למות! עכשיו אני לבד בעולם הזה חסרת חיים.
הרופאים יצאו עם ראשים מורדים ישר הבנתי שאמי הלכה רחוק ממני ולתמיד,פרצתי בבכי מנסה לא להראות את זה לכולם אבל הבכי שלט בגופי "אין לי את האישה שהייתה לי חשובה כל כך" מילמלתי בכאב.
**
"חמודה אני צריכה לספר לך משהו" אמי אמרה לי והסתכלתי עליה וידעתי שמשהו רע לפי מבטה
"מ..מה?" שאלתי מגמגמת ומפוחדת
"אני..אני חולה בסרטן,חשוב לי ולאבא שלך שנהיה חזקים ונחייה כמו כולם" היא אמרה ואני הסתכלתי עליה עם דמעות בעיניי "אל תלכי ממני אמא" אמרתי בכאב וחיבקתי אותה
"אני בחיים לא אעזוב אותך.." היא הבטיחה לי
**
"הבטחת לי אמא,הבטחת לי שתהיי איתי תמיד למה הלכת ממני?!" מילמלתי בכאב והסתכלתי על אבי שבור לידי.https://youtu.be/kxLbNA6GHVw?list=RD___l8Y21yNM(מציעה לשמוע)
באתי לקבר עם דמעות בעיניי מנסה להתגבר על הרוח הקרה שהעבירה בי צמרמורות והרסה אותי מבפנים, "אמא, יקרה שלי האישה שאני הכי אוהבת בעולם כולו!עזבת אותי הלכת ממני שברת את לבי לחלקיקים,אני צריכה אותך לידי מנגבת את דמעותיי מבטיחה לי שיהיה בסדר אומרת כמה את אוהבת אותי מחייכת אלי וחושפת את שינייך הלבנות ועינייך שמראות את האהבה שלך אלי,אני מרגישה בודדה בלעדייך אני מרגישה שעקרו לי את הלב.
כל לילה אני מסתכלת על התמונה אני ואת מחובקות בה,אני מרגישה את חום גופך תוקף את שלי ואז כשאני מבינה שאת לא לידי כבר אני רוצה לעלות למעלה ,להיות איתך לתמיד.
אבא הזניח אותי אני לא מעניינת אותו יותר הוא כל יום שיכור ואני?אני חסרת תקווה.
.אמא אני אוהבת אותך את חסרה לי" מילמלתי בכאב ונשקתי לקברה, "ואו אני מצטערת בשבילך" שמעתי קול של גבר והסתובבתי בבהלה…


תגובות (1)

התחלה מאוד מעניינת!

15/06/2015 20:50
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך