מלאך ספיר
להמשיך?

הורד השחור. הקדמה+הרשמה

מלאך ספיר 10/05/2014 851 צפיות 7 תגובות
להמשיך?

קשה לומר שנהנתי מקריאת היומן הרי הוא היה צפוי. המורה שלי, מר דשווד, נתן לכל אחד יומן של אישיות מפורסמת של ערפדים וציפה לפנים נרגשות. אני מודה שבאמת הן היו נרגשות:
היומן של דר נסיכת הליל. "זאת המלכה?!" שאלה בזעזוע אנג'ליקה והורידה את הפירסינג, לא יודעת איך, מאפה הקטן והמנומש. "איך המלכה דר יכלה? לכתוב יומן זה כזה… חנוני!" המורה הרים גבה, הוא יכל להרוג כל מי שיגיד משהו דומה על המלכה."זאת אומרת יואו! מגניב!" ואז כולם החלו לקרוא חוץ ממני כי קודם מששתי את הכריכה. "מה זה?"לחשתי לעצמי כאשר ידי הגיעו אל המילה היומן באותיות שחורות בולטות וכשהרמתי אותן, את הידים, שמתי לב לכוויה משונה.התחלתי לקרוא:
***
שמלת הערב הצמודה שלי הייתה אדומה וקצרה לכל הדעות. נעלתי במהירות נעלי עקב אדומות לק ועגילים ואז עשיתי במהירות העל מחליק.
צפירות נהג עצבני עלו מבחוץ ואני רק משכתי זמן כאשר החלפתי עגילים ובחרתי ערנק אחר,אבל לבסוף ירדתי מטה בפנים עגומות לרחוב הסואן. ההתרשמות שלי ממנו: רועש,חצות והמכונית לא הגיעה בשבילי. לפני היה היער כולו זוהר באור חצות וירח מלא ומאחורי עוד קמצוץ בנינים שמגיעים עד לארבעים קומות,חלקם. הסתובבתי במהירות חזרה לכיוון הכביש והבניינים. מי יודע איזה זאב יכול לקפוץ הליך פתאום? בעצם זו גם דרכי ללכת נגד הזרם.
כך שיצא שלא רק הסתובבתי לראות איפה הנהג אלה גם כדי לראות מה עושה סטפני וברור שהיא מתנשקת עם רוי כבר שעה. "פיחס!" אמרתי וזכיתי לקריאת עידוד מריי שהגיע בלימוזינה שחורה."עוד ממלכותה?" ואז נכנסתי וכיוויתי שלא שמו לב שמדבקה מביכה של: אני נהג זהיר תתבוננו בשריטות.
"אז את חושבת שהזוג המלכותי האחר יתריח את עצמו לגרור את התחת שלהם עד למועדון?" אמר ריי וזכה לצחקוק ממני. " אם היתי הם לא היתי מגיעה ליער הזה בכלל!" אמרתי וסיפרתי לריי על תחושות החיות המתנפלות ודווקא בעניין הזה ריי שתק וענייו החומות היו מלאות הירהורים. "טוב… אלה סתם שתויות, נכון?" הוא לא חיכה לתשובה והכל לפטפט על זוגות נוספים. לבסוף הגענו ואני חייבת להפסיק לכתוב כי אני יוצאת מהמכונית אבל אני חוששת שכדי להמשיך עוד קצת. יצאתי ואת פנינו קדמו שומרים והובילו למרפסת שאליה היו מוצמדות מדרגות מעץ שהובילו ליער התיישבתי

****
כאן היה כתם דם על הדף הזה ואז לא היה המשך. "כך היא הפחה להרפדה? ריי שינה אותה?" שאלתי אבל המורה הרים גבות ואוזניים ואז אמר בטון שקט: "ריי לא ערפד, הוא איש זאב."


תגובות (7)

כן!
כאילו, היא איש זאב?
ואיפה ההרשמה?

10/05/2014 12:33

אין כזה דבר הרפדה.
אם כבר ערפדה, וגם זה לא עברית תקנית^^
אומרים ערפדית.
וכן, תמשיכיD:

10/05/2014 12:36

אוקיי פשוט טעות בכתיב… ואפשר להרשם כאן :)

10/05/2014 12:40

אז אני מבינה שאין דמויות…

10/05/2014 20:20

סליחה על השאלה אבל סוף סוף אני מייחס לדברים כאלה חשיבות: מה זה הרשמה?

10/05/2014 20:22

כמה טעויות כתיב: ארנק לא ערנק, עליך ולא הליך, הוד מלכותה ולא עוד ממלכותה, קיוויתי ולא כיוויתי, שטויות, הפכה לערפדית.
חלק מהמשפטים שכתבת לא מובנים, כמו ״ ואז נכנסתי וקיוויתי (לא כיוויתי) שלא שמו לב שמדבקה מביכה של: אני נהג זהיר תתבוננו בשריטות.״ וכאן נגמר המשפט, בצורה לא מובנת. אני מבקשת שלפני שאת מעלה תקראי קודם א. מה שכתבת ותשימי לב לשגיאות ולמשפטים לא מובנים.
בהצלחה:)

10/05/2014 20:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך