Music????
פרק ארוך...

החיים שאחרי פרק 3

Music???? 03/04/2016 782 צפיות אין תגובות
פרק ארוך...

"מיק,תתעוררי"התערבב הקול בחלומי ובלי רצון פתחתי עיניים,מול הפרצוף שלי ניצב עומרי מחייך.
"מה אתה רוצה?"שאלתי באנגלית.רפלקסים ארורים.
"סליחה,זה מהרגל… מה אתה רוצה?"תיקנתי את עצמי.
"לראות טלוויזיה ואת די תופסת את כל הספה"הוא אמר מגכח.
"אז תגיד"אמרתי והתרוממתי לישיבה "אני עולה"הוספתי והלכתי לכיוון המדרגות באיטיות.
***
"לינה!משעמם לי"התלוננתי באוזני לינה בקול ילדותי.
"יש לי רעיון"אמרתי וקפצתי ממקומי.
"את צריכה חבר,ואני הולכת לעזור לך"אמרתי"איפה הספר מחזור שלך?"הוספתי.
"במדף"היא ענתה והצביע לעבר המדף הלבן שמוצב מעל מיטתה.
"מתחילים"אמרתי נרגשת.
"כולי התרגשות"היא אמרה בציניות וצחקה.
"ליאור אהרוני?" אמרתי והסתכלתי עליה.
"זאת בת"היא אמרה וצחקה
"מאיפה אני אמורה לדעת את זה"אמרתי בפרצוף כועס מזויף.
***
"את לא החלטתית,טוב ילד אחרון ברשימה"אמרתי אחרי שעברנו על כל הבנים בשכבה ונשאר רק ילד אחד.
"מאור שלום"אמרתי ומצדודית עיני ראיתי אותה מסמיקה.
"זה החבר שלך לעתיד"אמרתי וסגרתי את הספר.
"הוא חבר ממש טוב של עומרי"היא אמרה "אני לא מתאהבת לו בחברים" היא מוסיפה "למרות שהוא חבר של איב,איב היא החברה הכי טובה שלי,היא ולירון"המשיכה את הדיאלוג בינה לבין עצמה.
"אז בואי נעשה משהו ונגיד לעומרי להזמין חברים והוא יזמין אותו"אמרתי רת מה שהיא לא קלטה.
"בואי נלך מחר לים בבת-ים"היא אמרה.
"אני הולכת להודיע לעומרי ואת בנתיים מודיעה לחברות שלך"אמרתי לה יוצאת מהחדר.
הוצאתי את הגלאקסי 6s שלי מהכיס בגלל שהוא צילצל בקולי קולות את הפזמון של sorry על הצד היה כתוב "kl" שזאת בעצם קיילי החלקתי העצבע על המסך ועניתי.
"היי קיי מה המצב?"עניתי.
"את לא מבינה מה קרה!"היא צרחה לתוך הפלאפון.
"עשית אותי חרשת,מה קרה?"אני שואלת ומגכחת.
"אני וקנדל חזרנו עכשיו ממסיבה שהייתה אצל ג'יימס ולוגן בבית,ופתאום באמצע המסיבה ג'יימס ביקש ממני לדבר איתו והוא הציע לי חברות"היא צרחה בהתלהבות.
לפי מה שאני יודעת קיילי מאוהבת בג'יימס מכיתה א',בפעם הראשונה שהיא ראתה אותו.
"יואו,מזל טוב,איזה כיף"אמרתי גם אני בהתלהבות.
"קיילי רדי כבר,מעצבנת"שמעתי את קולו של אח שלה הגדול,ג'ייסון.
"טוב אני חייבת לנתק ביי"היא אמרה.
"ביי"אמרתי והיא ניתקה.
ירדתי במדרגות,שכל הזמן הזה הייתי בראשן,ופניתי ישירות לסלון,שם ישב עומרי וראה בובספוג.
"מחר הולכים לים,תזמין חברים גם חברות של לינה יבואו"אמרתי לו והלכתי למטבח.
"מי החליט?"הוא שאל.
"לינה,אל תאשים אותי,אני הייתי השליחה שסיימה את שליחותה ועוברת לשליחות השניה-לאכול את הקורנפלקס עם חלב שלה"אמרתי לו ושמעתי אותו צוחק.
"זה לא היה עד כדי כך מצחיק"אמרתי וגיכחתי.
"מי צוחק ממך,זה בובספוג הזה הורג אותי"הוא אמר וחייך חיוך ניצחון.
"אתה רק בשיר פתיחה,שקרן"אמרתי לו וצחקתי.
"יאללה יאללה,תאכלי את הקורנפלקס שלך"אמר וגיכח.
הורדתי את הקופסא של הקורנפלקס מהמדף ואת החלב הוצאתי מהמקרר,הכנתי לי והלכתי עם הצלוחית המלאה בקורנפלקס לראות בובספוג עם עומרי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך