חדי קרן

03/05/2020 530 צפיות תגובה אחת

כשאני מסתכלת מלמעלה על הקפה שלי אני מצליחה לזהות קרום. באיטלקית קוראים לזה "CREME" וצפון תל אביבים משתמשים במילה הזאת להשיג זיון. למי שמבין, אפשר לזהות את הקרום של הקפה ממש בקלות. זה או שיש או שאין. הוא לא הכי, הקפה שלי. אבל חבל לחזור לקופה, אני לא רוצה לעשות סצנה. אנשי עסקים בחליפות יקרות ועניבות בצבעים נכנסים. אם מסתכלים מקרוב יש להם כל מיני ציורים חמודים בגרביים. יש חתולים למשל וגם חדי קרן. זה לא מתאים להם האנשים האלה.

אני מזמין קפה הפוך, חשב לעצמו איש העסקים. כי אני פוחד להזמין קפה פלצני מול החברים לעבודה. וחבל כי קורטדו זה קפה בן זונה. זאתי לצדי סובלת מהקפה ורואים עליה. בחיים היא לא תחזור לקופה להתלונן. אולי אני אבקש את המספר. היא תגיד לא. בת זונה. למה לא? מה לא בסדר בי?

אני קפה חם וטעים, חשב לעצמו הקפה. אז מה הבעיה? למה שלא תשתי אותי? לא נעים לך גברת? הבחור משמאל דווקא נראה חמוד. הוא נגיד לא היה עושה פרצוף על הקפה.

הוא באמת חמוד, חשבה האישה. רק תיגש, תעשה טובה. אם תיגש אני אתן לך גם מספר תעודת זהות. יש לו חדי קרן בגרב. בחור חד גם בפרטים הקטנים. אין צורך בגינונים. תבוא, נפנק אותך.

אתם כולכם פחדנים, חשב לעצמו חד הקרן. אם לא הייתם כאלה פחדנים, הבחור היה משיג את הבחורה. ובכלל, אנשים מונעים מפחד וגורמים להרס של העולם הזה. ואולי זה הפוך? אולי עדיף שיפחדו, שמא יעשו משהו פזיז ויגרמו להרס של העולם הזה?

זין, חשב לעצמו הבחור. היא מסתכלת. היא מסתכלת ואני בוהה בה כמו ציור. אם אעשה משהו וזה לא ילך, מה רע? מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות, שהיא תדחה אותי? הרי היא לא סקארלט ג'והנסון ואני לא דיקפריו. זה יכול לעבוד, הוא חושב.

זין, חשב הזין. היא מתקרבת. היא מתקרבת ואני לא מוכן. לא. אתה עושה צעד קודם. קדימה. תעשה צעד קודם.

"היי". אמרה הבחורה. אני אחשוב על דימוי טוב, כזה שירשים אותו. קדימה, תגידי משהו חכם. "הקפה פה ממש חרא אה?"
"ממש", אמר הבחור.


תגובות (1)

ואיי זה קטע כל כך גדול! כמה כישרון נשפך ממנו. אהבתי את הנקודות מבט. הקטע קרץ לי לכל אורכו, על אף שאין לי מושג וחצי על קפה ועל התרבות הלא רשמית שהסתפחה אליו! צחקתי כל כך.

"יש לו חדי קרן בגרב. בחור חד גם בפרטים הקטנים."

כל כך טוב!

04/05/2020 18:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך