all_of_me
אז כן אני החלטתי להתחיל סיפור חדש.מקווה שתאהבו :)

"לחיות איפה שארצה לחיות ולהיות מי שארצה להיות "- הקדמה

all_of_me 03/01/2015 946 צפיות 5 תגובות
אז כן אני החלטתי להתחיל סיפור חדש.מקווה שתאהבו :)

נופר אלימלך-
שיער שחור עד קצת מעל התחת, עיניים כחולות ועמוקות.
כל דבר שתעשו היא תחייך ותצחק אבל, אם היא עצבנית עדיף לא להתקרב עליה .
היא בת יחידה והורים שלה שומרים עליה כמו על החיים שלהם. לפעמים זה לטובתה אבל נופר שונאת את זה, היא חושבת שלפעמים הם מגזימים- לא מרשים לה לצאת למסיבות , לצאת בשישי ולפעמים הם אפילו לא מרשים לה ללכת לחברות. נופר מרגישה שהם כופים עליה להוציא ציונים טובים, להיות ילדה טובה, להתלבש בצניעות ולהתרכז רק בלימודים.
שלא תבינו לא נכון , היא לא הילדה הכי חננה שתכירו וגם לא הכי מורדת. מה לעשות , היא לא רוצה לאכזב את ההורים שלה . בבית הספר ועם חברות היא כמו שני אנשים שונים לגמרי בחד. בבית ספר היא משקיע בללמוד אבל גם יותר צוחקת ומבלה עם חברות, מקללת, בעצם בבית ספר היא כמו כל ילדה רגילה אבל כשהיא מגיע הביתה הא יותר מנומסת ומקשיבה .
החברה הכי טובה שלה היא אביגיל הם חברות מכיתה ז' בערך . יש לה גם ידיד ממש טוב הם נפגשים מלא רק שהוא לא לומד איתה בבצפר, הורים שלה מכירים אותו כי הוא גם ממשפחה כמו שלה .

אביגיל פינטו –
שיער חום בהיר ועיניים חומות מהממות ! היא גבוה ורזה .
החברה הכי טובה של נופר. היא תמיד מנסה להכיר לנופר בנים או מנסה להוציא אותה קצת מהגבולות שלה. לפעמים זה עובד אבל לרוב לא. כל אחד שפוגש אותה מתאהב בה מיידית אבל היא לא מחפשת הרבה סטוצים, מחכה לאחד שלה ובדרך מפלרטטת עם כולם.
היא חיה עם אבא שלה כי כשהוריה התגרשו היא לא סבלה את אימה. עכשיו היא קצת מתחרטת שהיא לא הלכה עם אמא שלה, אבא שלה חוזר מאוחר בלילות תמיד הוא חוזר עצבני והם מעוד מהר מאבדים את הכסף שנשאר להם. מאז שהוריה התגרשו הוא תמיד הולך להימורים. אביגל הבינה שאם היא לא תעבוד בעצמה לא יהיה לה איך לחיות או איפה .
למרות כל זאת , היא לא מתלוננת היא הולכת לנופר חופשי כי היא כמו בת בית שם.

אבירם בן שושן –
שיער שטני קצוץ קצת בצדדים , עיניים ירוקות שרירי וגבוה.
ידיד טוב מאוד של נופר ואביגיל.
הם משפחה די עשירה וכל יום הוא מודה לה' על כך . הוא יודע שהוא חכם אז לפעמים הוא מרשה לעצמו להבריז יותר , לצאת למסיבות וכן , הוא סטוציונר. בניגוד להורים של נופר הוריו מרשים לו לעשות כמעט כל מה שהוא רוצה. הוא לא אוהב להרגיש מחוייבות מה שמסביר את זה הוא סטוציונר , אבל הוא גם לא מעשן ולא שותה כל כך הרבה. רוב הזמן הוא עושה מסיבות מטורפות בבית כי הוריו תמיד נוסעים.
הדבר היחיד שמשגע אותו זה שהורים שלו מצפים ממנו להיות איזה משהו מטורף כמו אחיו הגדול. להיות ביחידות הכי טובות בלימודים, ללכת לקרבי ולעבוד בעבודה טובה. זה מה שמשגע אותו, הם לא יכולים לחיות את הרגע הם פשוט חושבים על העתיד כל הזמן.

דמויות נוספות בהמשך :)


תגובות (5)

מעניין מאוד !! בהצלחה בסיפור ♥️

03/01/2015 20:05

נשמע יפה! תמשיכי…!

03/01/2015 20:37

אני אשתדל לא להיות קטנונית (את תביני כשתקראי את התגובה שלי לפרק הראשון שראיתי ליפני ההקדמה)
רק רציתי לציין שלא נהוג לכתוב בספרים את המילה "תחת" או כל סלנג מסוג כזה, אלא אם זה משהו שהדמות אמרה.

04/01/2015 22:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך