מאומצת פרק 1

קמתי בבוקר מוקדם כי אני שמעתי את האמא המאמצת שלי ואת האחיות החורגות שלי קוראות לי
לנקות. ארזתי את הבגדים שלי כי אין לי ראש לנקות עכשיו ומה שחשבתי עליו היה רק למצוא את ההורים האמיתיים שלי. לקחתי את המזוודות ונסעתי למשרד הפנים.
נכנסתי והלכתי לקבלה.
אני: בוקר טוב אני מישל הוטפורד ואני רוצה לגלות מי ההורים האמיתיים שלי.
אישה בקבלה: אוקיי אמרת שהשם שלך זה מישל הוטפורד ומה הגיל שלך?
אני: 18
אישה בקבלה: אוקיי קחי הנה התיק שלך.
אני: תודה.
פתחתי את התיק וראיתי שאני מישל הוטפורד אחות תאומה של הארי כן כן הארי סטיילס החש ולאמא שלי קוראים אן.
התקשרתי לאן.
אני: שלום אפשר לדבר עם אן?
אישה מהקו השני: מדברת.
אני: שלום אן אני מישל הוטפורד ועכשיו גיליתי שאת אמא שלי נוכל להפגש?
אן: כן ברור.
נסעתי לבית של אן דפקתי בדלת ואן פתחה לי.
התחלתי לבכות וחיבקתי את אן.
נכנסנו לבית והתחלנו לדבר.
אני: אן למה בעצם שלחת אותי להורים מאמצים.
אן: אוקיי אז ככה כשהיית בת שנה אבא שלך ואני הסתבכנו מבחינה כללית זאת אומרת שאיימו עלינו שאם לא נהרוג אותך את ג'מה ואת הארי אז הם הצטרכו לעשות את זה במקומנו.
כמובן שלא חשבנו לרגע וישר חשבנו על הרעיון לשלוח אתכם לאימוץ.
אותך ואת הארי שלחנו למישפחה שהיית בה עד היום אבל אחרי שבוע נודע לנו שאלה שאיימו עלינו נרצחו והארי מצא את הדרך הביתה ואת נישארת בבית של המשפחה המאמצת ואנחנו גם לקחנו את ג'מה מהפנימייה ובדיוק שבאנו לקחת אותך ראינו שלט למכירה והבנו שהכל אבוד ועברתם דירה והארי וג'מה עד היום חיו עם העובדה שיש להם אחות והם לא יודעים עליה כלום.
התחלנו אני ואן לבכותץ.
אני:תודה ממש אן שדאגת לי ולא רצחת אותי ישר.
אן: אני בחיים לא הייתי הורגת ילד שלי.
פתאום ניפתחה הדלת של הבית וראינו את הארי…….
הארי: היי אמ………… אומיגאד מישל!!!!!!
הארי טס אליי וחיבק אותי והתחיל לבכות.
הארי: את לא מבינה איך התגעגעתי אלייך אני לא יכולתי לחיות עם העובדה שיש לי אחות תאומה שאני לא יבלה איתה כל יום ואני לא יוכל לחספר לה דברים בידיעה שתבין אותי.

אני עובדת על הפרק' שנה חחח סתם אבל הרבה זמן וכבר כל הפרקים מוכנים לי ומחר אני נוסעת לתל אביב אז אני ימשיל מביום חמישי או מחר אז תהנו בנתיים ואני מקווה שהפרק מספיק.


תגובות (5)

המשך

25/12/2013 10:53

הכל קרה לי כל כך מהר…
תוסיפי מרככות וסימני פיסוק זה יהיה יותר קל לקרירה ולהבנה.
ותוסיפי יותר רגשות…
מחכה להמשך :)

25/12/2013 10:56

תמשיכיייי .
אבל זה קרה יותר מידי מהר אבל בסך הכול יפה

25/12/2013 11:06

אבל לאחד הסיפור שלי קוראים מאומצת!

25/12/2013 11:23

גם לי זה הלך מהר מידי.
וזה כתיבה קצת לא מציאותית…
היא באמת תתקשר למי,הי ותגיד לה ׳שלום את אימא שלי רוצה ניפגש?׳ ועוד אימא שלה תגיד לה ׳כן ברור׳ ככה יבש?
לא יודעת, תנסי לעשות את זה יותר ריאלי…
אבל תמשיכי

25/12/2013 11:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך