orz16
תקראו בבקשה ותגיבו ביקורות יתקבלו בשמחה מצטערת אם יש שגיאות כתיב סיפור ראשון שלי

מה את שותקת תגידי משהו הקדמה + פרק 1

orz16 24/09/2013 2097 צפיות 6 תגובות
תקראו בבקשה ותגיבו ביקורות יתקבלו בשמחה מצטערת אם יש שגיאות כתיב סיפור ראשון שלי

היי קוראים לי אור מזרחי ואני בת 15 עולה לכיתה י'. יש לי שאני אחים גדולים תאומים לא דומים בכלל. אמא שלי מתה כשהיתי בת 3 מסרטן ככה שאני לא כל כך זוכרת אותה. אבא שלי מת לפני שנה מתאונה לא היינו כל כך קרובים. כל הזמן הוא היה בעבודה חושב שאם הוא יהיה שם זה יגרום לו לשכוח את אמא שלי ואת הילדים שלו.
אז תיאור קצר על הדמויות:
אור מזרחי: בת 15 עולה לכיתה י' שיער חום בהתחלה חלק ואז מהאמצע הופך להיות תלתלים בקבוקים כזה שיער מדורג ארוך עם פוני לצד עיניים חום דבש עם קצת ירוק נוצצות. ילדה שקטה נחמדה אבל כשצריך חצופה מתעצנת מהר ולוקח לה זמן להירגע לא מאמינה באהבה.
האחים של אור: אמיר מזרחי בן 17 וחצי שיער שטני עם עינים ירוקות חתיך עם חברה יפה קוראים לה מור. אורי מזרחי בן 17 וחצי שיער שחור עם עיינים חומות חתיך סטוצינר.
דניאל אדרי: ידיד של אור חתיך בן 16 עולה לכיתה י'. עיניים חומות דבש שיער שטני חתיך כל הבנות רוצות אותו סטוציונר מחליף בחורות כמו גרביים.
אמילי יוסף: החברה הכי טובה של אור וידידה של דניאל. בת 15 וחצי עולה לכיתה י' יפה מאוד בלונדינית עם עינים כחולות מתאהבת מהר מאוד גולן רוצים להיות חברים שלה.
" נו מה את אומרת יפה" שאלה אמילי כשהיא עושה סיבוב עם הבגד ים החדש שלה " כן מהמם" עניתי לה בלי להסתכל " איך את יודעת אם את בכלל לא מסתכלת" ענתה לי אמילי בטון מתחכם " כי אני חכמה " עניתי לה באותו קול " נו עכשיו ברצינות יפה או לא? " שאלה אמילי בפעם המיליון " כן זה מהמם. יאללה עכשיו בואי דניאל מחכה לנו בים" אמילי שילמה והלכנו לים. " הופה תראו מי החליטו להגיע סוף סוף" אמר דניאל בציניות " יבשתן אותי" אני ואמילי גיחחנו "אל תאשים אותי תאשים את אמילי " האשמתי את אמילי "נו מה אתם רוצים זה קשה לבחור איזה בגד ים לקנות " אני ודניאל גיחחנו " בלונדינית! " אני ודניאל אמרנו פה אחד "מה זה אתם תצטערו על זה " אמרה אמילי והתחילה לרדוף אחרינו כשכל החוף מסתכל עלינו. אני ודניאל רצנו לים בשביל לברוח ממנה והתחלנו להשפריץ עליה מים והיא עלינו וזה נמשך ככה עד שראינו שהשמש מתחילה לשקוע " טוב יאללה זזנו יש מחר בצפר" אמרה אמילי "יאללה בואו נלך" אספנו את הדברים שלנו וחזרנו כל אחד הביתה. התקלחתי לבשתי פיגמה של מיני מאוס וסירקתי את שערי . ירדתי אל הסלון וראיתי את האחים שלי יושבים שם עם חברים שלהם טל בר ורוי וואלה איזה שנתיים לא ראיתי אותם. " אורי למה לא אמרת שהחברה היפה שלך פה? " אמר טל "בואנה יחתיכת אידיוט אני נראת לך אחת מהזונות שלו" אמרתי טל רוי ובר היו המומים לא מבינים מי אני "חחח יא דפוק זאת אחותי אור מה אתה לא זוכר אותה??" אמר אורי "ואוו היא השתנתה ממש איזה כוסית היא נהייתה" אמר טל " הלו תורידו את העיינים שלכם ממנה " אמרו אורי ואמיר ביחד "ואת עופי למעלה בחזרה יש לך מחר בצפר" אמר אמיר "בלי להתחכם גם לכם יש וזאת שנה אחרונה אז תשקיעו בשבילי" אמרתי בהתחלה עם קול מתחכם ובסוף סוג של מתחננת "טוב יאאלה עכשיו עלי" אמר אמיר. לקחתי כוס מים עליתי למעלה לחדר שלי הדלקתי טלוויזיה ונרדמתי בלי להרגיש.


תגובות (6)

תמשיכי3>

24/09/2013 04:36

חמודי תמשיכי

24/09/2013 04:37

זה ממש יפה תמשיכי

24/09/2013 05:00

'מה את שותקת תגידי משהו
אם את הולכת רק לא עם מישהו'
אהבהה שלי השיר הזה!
יש לי הערה קטנה תשתדלי לשים נקודה בסוף משפט.
ותרדי שורות;)

24/09/2013 05:22

מושלםםם

24/09/2013 05:35

ואוו תודה לכולן…
ותאמת בשיר הזה איתי לוי שיחק אותה זה שיר מושלם!!

24/09/2013 08:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך