orz16
תקראו ותגיבו בבקשה...
מקווה שתאהבו (:

מה את שותקת תגידי משהו פרק 5

orz16 25/09/2013 1609 צפיות 4 תגובות
תקראו ותגיבו בבקשה...
מקווה שתאהבו (:

"בוקר" צעק אמיר "אני נשבעת לך אם גם הפעם הערת אותי מוקדם אתה מת! " אמרתי לאמיר. הסתכלתי בשעון שבע וחצי יש לי חצי שעה להתארגן. לקחתי חולצה שחורה עם גינס וסנדלים שחורים, התאפרתי שמתי בושם, הכנסתי לתיק את המערכת של היום וירדתי למטה להכין אוכל. הכנתי לכל אחד נס חתכתי סלט הכנתי חביתה ושמתי לחם על השולחן.
"בוקר טוב קופה " אמר אורי "בוקר טוב חתיך, מה יש אתה שמח היום?? " שאלתי אותו "היום יום חמישי ואז סופ"ש אין בצפר" אמר אורי "מסכן קרעת את עצמך ביומיים בצפר האלה ממש נשבר לי הלב עליך" אמרתי בציניות. אכלנו ויצאנו לבצפר אמיר חנה ויצאתי מהגיפ הלכתי לאמילי דניאל ותום שכנראה הצטרף לחבורה שלנו.
" היוש" אמרתי ונתתי לכל אחד חיבוק ונשיקה "איך אתה" שאלתי את דניאל "חי… כמה שתיתי אתמול" שאל דניאל "הרבה" ענינו אני ואמילי דיברנו עוד קצת והתפזרנו כל אחד לכיתה שלו.
"אז מתי נפגשים לעשות את העבודה בכימיה" שאלתי את תום "אממ היום זורם לך" שאל אותי "כן בטח אצלי, נלך אחרי בצפר" שאלתי אותו "טוב " אמר ונכנסנו ללמוד שעתים היסטוריה חובה להשקיע יש השנה בגרות.
יצאנו להפסקה והלכנו לשבת במקום שלנו בדשא "תאמת עברו השעתיים האלה מהר" אמרתי "תאמת לא הרגשתי את זה בכלל" אמר תום וראיתי את אושר מתקרב מרחוק "אני יודעת שחלמת עליי הלילה" אמר ושלח לי נשיקה ולפני שהספקתי להגיב הוא המשיך ללכת למחששה "מה זה היה" שאלה אמילי "אני אספר לך מחר כשנלך לקניון לקנות בגדים לטיול שנתי" אמרתי לה "וואלה מה זה באת לי בטוב עם זה" אמרה אמילי וגיחחתי קצת.
"סוף סוף נגמר בצפר" אמר תום "יאללה אתה בא אליי עכשיו" שאלתי אותו "כן בואי נלך" אמר הלכנו לחנייה וראיתי את אמיר ואורי מחכים לי התקרבנו אליהם והם אמרו הילד "מי זה" "זה תום אנחנו עושים ביחד עבודה בכימיה" עניתי להם ונכנסנו לגיפ ונסענו הביתה.
יצאנו מהגיפ וגררתי אחרי את תום לחדר שלי "פשייי בית יפה יש לך" אמר תום "תודה" עניתי לו והתחלנו ללמוד למדנו על איך לזהות חומרים איזה סוג קשרים ועוד כל מיני שטויות. "אתה רעב" שאלתי אותו אחרי שעתיים שלמדנו "תאמת כן מאוד לא היה לי נעים ממך" אמר וגיחח. ירדנו למטה וראיתי את אחים שלי עם החברים שלהם "רוצים לאכול" שאלתי אותם "כן בטח" הם ענו "תום לך לשבת איתם" אמרתי לו והוא הלך.
הכנתי פסטה חתכתי סלט ערכתי את השולחן וקראתי להם. "פששש גם יפה גם חכמה וגם אופה את בטוחה שאת אחות של שני הדפוקים האלה" אמר אושר ואני גיחחתי "טוב בואו נאכל" אמר אורי. אכלנו פניתי הכל והכנסתי למדיח ותום עזר לי. עלינו למעלה והמשכנו ללמוד עד השעה תשע בערב.
"חמש שעות של כימיה זה לא כיף בכלל" אמר תום כשהוא נשכב על המיטה שלי ושם את הידים מתחת לראש שלו"בחיים שלי אני לא עושה את זה שוב" אמרתי כשאני קמה מהשולחן כתיבה ונשכבת לידו כשאני שמה את הראש על היד שלו ליד הראש שלו שכבנו ככה בערך עשר דקות מדברים ובעיקר צוחקים.
"טוב אני הולך הביתה" אמר תום ליוותי אותו עד הדלת נשקתי אותו על הלחי והלכתי לשבת עם אחים שלי והחברים שלהם שמתנחלים אצלנו בבית קבוע. נשארנו ערים עד שתיים בלילה והלכנו כל אחד לישון. אושר שכנראה נישאר לישון אצלנו נכנס לחדר שלי "את יכולה להפסיק לחשוב עליי" אמר "נראלי אתה זה שחושב עלי" אמרתי לו בביטחון "אני אמרתי שאני לא" הוא שאל והתקרב אליי "יאללה עוף לישון" אמרתי לו "אם תתני לי נשיקה" הוא אמר "אין סיכוי" עניתי לו "נווו נשיקה קטנה ואני הולך" הוא אמר התקרבתי וננתי לו נשיקה קטנה בלחי והוא נראה מבואס "לא אמרת איפה" אמרתי לו וגיחחתי "בואנה את שונה כל בת אחרת הייתה ממזמן קופצת עלי " הוא אמר "היית אמור כבר להבין שאני מיוחדת" אמרתי והוא צחק "טוב עני עף לישון" הוא אמר ונתן לי נשיקה בלחי ואני הלכתי לישון גם.


תגובות (4)

תמשיכי

25/09/2013 08:36

מושלם

25/09/2013 08:41

תמשיכיי…:))3>>

25/09/2013 08:51

מהממממממממממממממממממממממם תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25/09/2013 13:20
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך