Maiden Heart
אז... בגלל ששקדוש שומרת שבת, את הסיפור שלה אעשה במוצ'ש...
מה שאומר ש... חסר לי סיפור אהבה קצר לכתוב[;
אז בנות...
תיאור דמו/יות ואופי, בקשות מיוחדות וכו...
פריטי פליז?
לאב יו אהובותיי!! שבת שלום!!3'>

נועזת(+הודעה!)

Maiden Heart 18/10/2013 1158 צפיות 11 תגובות
אז... בגלל ששקדוש שומרת שבת, את הסיפור שלה אעשה במוצ'ש...
מה שאומר ש... חסר לי סיפור אהבה קצר לכתוב[;
אז בנות...
תיאור דמו/יות ואופי, בקשות מיוחדות וכו...
פריטי פליז?
לאב יו אהובותיי!! שבת שלום!!3'>

אני מסתכלת עליו.
הדמות שלו מסקרנת אותי.
כזו חסונה, שרירית… אמיצה ושקטה.
הוא מופנם. זה מדהים בעיניי.
אני לוגמת מהקפה, מנסה להשקיט את רעש השאיבה הבלתי נסבל.
הוא לא מסתכל. הוא שקוע במחשבות עד מעל לראש.
מה כל כך מטריד אותו?
אני מתה לקום ולהתיישב מולו.
להיות נועזת, בפעם הראשונה בחיי.
אני מסיימת את הקפה וקמה מהכיסא הנקי להפליא.
אני מסמנת למלצרית ובמהירות לוקחת חשבון.
הוא כבר נעלם, לא בשולחן יותר.
אני יוצאת מבעד למפתן המסעדה.
אני נתקלת בחיוך רחב ומופנם.
"את מתעניינת , אה?" הוא שואל.
אני מחייכת.
נועזת. נועזת.


תגובות (11)

אפשר? ;)

18/10/2013 15:13

בטח, בבקשה!!3'>

18/10/2013 15:34

טוב יש לי דמות של בחור.. אם תרצי בחורה אני אנסה ליצור עוד אחת.. בתקווה שהמוח שלי יתפקד כראוי.

שם:פרדי סול.
גיל:23.
מראה:עור בהיר לבן כשלג, גבוה,שיער אדום ארוך(פחות או יותר), עיניים שחורות כצבע העורב.
אופי:אלים, אדיש,עקשן כמו פרד,נוטה להתלוצץ במקרים שהציניות מאבדת את מקומה.
לבושש:שחור רק שחור!
בקשה מיוחדת.. הממ? הוא יכול להופיע בשעות הלילה המאוחרות בפאבים, עם להקת הרוק שלו? אני פשוט מתה על רוק.. אשמח אם תאפשרי זאת.
בנוסף לכול התיאורים המרגשים-כפי שציינתי קודם לכן יש לו להקת רוק. הוא חסר השכלה, מנותק מהמציאות מחובר לעולם אחר-עולם שהוא הקים-דמיוני.
מתגורר בדירה ישנה וסדוקה. עובד בעבודות מזדמנות, ואת כול זמנו הפנוי מעביר בכתיבת שירים ובחזרות עם הלהקה שלו.
חשוב לציין שהוא בא מהמעמד העני, כך שלא כול האפשרויות פתוחות בפניו.
בנות? -חברה אחת. זרק אותי, מפני שלא נוצר חיבור. הוא אינו מאמין באהבה נצחית.

זהווו! ;)
מקווה שתאהבי ^^

18/10/2013 15:57

*אותה
פאדיחה XD

18/10/2013 15:59

גם לי יש!
רוז לורנס
גיל: 17
מראה: עור עדין, לא מאוד חיוור אך לא שזוף, נמשים קטנים ועדינים על גשר האף ומתחת לעיניים, שיער זהב (לא בלונדיני , זהב!) ארוך שמגיע כמעט עד הטוסיק. רזה וגבוהה. עיניים- זה טיפה מסובך: בחלק הפנימי יותר (קרוב לאישון) יש צהבהב, בשכבה שאחרי זה ירוק ובקצה כחול.
אופי: מאוד עדינה, ביישנית, רוקדת בלט מקצועי, צוחקת מהרבה דברים, כל הזמן מחייכת, חברותית, מתקשה עם בנים בגלל הביישנות אבל זה יעבור לה. מאוד עליזה.
לבוש: לובשת כמעט תמיד שמלות או חצאיות. תמיד בגדיה בצבעים עדינים, לרבות תכלת חלש, ירוק ממש בהיר, ורוד עדין, צהוב בהיר מאוד, לבן, שמנת וכ'ו.
יש לה הרבה השכלה, הוריה היו טיפה נוקשים עם הקטע של הלימודים, לוחצים, וכל זה אבל היא מתה עליהם הם הורים נהדרים. יש להם לא מעט כסף. יש לה אח קטן, בגיל 7 ששערו זהב אבל נוטה יותר לחום ועינייו כחולות צלולות. היא ממש אוהבת אותו ושומרת ומגינה עליו כאילו שבכך חייה תלויים.

18/10/2013 18:18

מעולם לא היה לה חבר..

18/10/2013 18:18

ויש לה חברה ממש טובה שכל הזמן איתה (תבחרי מישהו)

18/10/2013 18:19

חח בנות, בסיפור אהבה קצר אני לוקחת את הדמות שלכן ומחברת לה סיפור בין 4-10 פרקים… בא לכן אולי שאעשה עם שני אלה סיפור?
3'>

18/10/2013 23:39

מושלם אהבתי!! מחכה לסיפור הקצר אהובתי :-*

19/10/2013 02:10

אהבתי נורא ! מחכה לסיפור !

19/10/2013 02:27

טנקס אהובות 3'>

19/10/2013 03:39
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך