נראה לי שמתפתח לי רומן

sunlight 12/11/2020 349 צפיות תגובה אחת

נראה לי שמתפתח לי רומן, סיפור אהבה. אני לא בטוחה, זה מוזר ואני קצת חוששת. אין אביר על סוס לבן בסיפור האהבה הזה. גם לא עוד אדם. זה סיפור אהבה מיוחד. אני חושבת שאני מתחילה להתאהב בעצמי. לא, אני לא עפה על עצמי וחושבת שאני מושלמת. אני פשוט מתחילה להיות בסדר עם להיות אני ועצמי. עם להיות לבד. עם זה שכולם יפגשו בחוץ ואני לא אבוא, כי לא בא לי. אני לא רק בסדר אני אפילו מתחילה לאהוב את זה, את הלבד שלי. הלבד הזה עדיין לא שקט. עדין לא מצאתי את השקט שלי. לכו תדעו, אולי גם לא אמצע. אולי זה המהות שלי- להיות היפראקטיבית דרמה קווין כזו. אבל זה מפחיד- האם זאת אהבה עצמית או שגיליתי בי צד סנובי משהו??
אני ? סנובית? האם איבדתי את עצמי איפה שהוא בדרך שלי?
אני מופתעת מעצמי. עדיין לא החלטתי אם לטובה.
אני אפילו התחלתי לחתוך אנשים מהחיים שלי. להגיד 'זה לא בשבילי' ולעבור הלאה. גם אם הם ממש רוצים להיות לידי. גם אם הם ממש מראים שהם אוהבים אותי. אם לא נעים לי, אם אני נפגעת מהם בסוף – אני פשוט אלך.
התחלתי גם להגיד לאנשים כשלא נעים לי וכשאני נפגעת. ככה בדרך אגב. אולי הם ילכו, אולי יישארו אבל אני אלך עם האמת שלי.
התחלתי ללכת רק לאן שנעים לי להיות ואיפה שלא אז פשוט ללכת משם. התחלתי לבחור אנשים רק לפי אם הם גם בוחרים אותי. הפסקתי להילחם על מי שלא רוצה להיות לידי. הבנתי שהוא מפסיד ולא רק חזרתי ואמרתי את זה לעצמי בראש.
התחלתי לימודים- זה קשה ואני נותנת לעצמי קרדיט גם כשקשה. התחלתי לחקור את עצמי דרך הלימודים. אני יודעת שאני דפוקה- דפוקה ממש. אבל מי לא?
אני אמתית עם עצמי. יודעת שיש אנשים שאני לא מתחברת או לא אוהבת. סתם ככה. אבל זה לא סתם ככה זה פשוט כי אנחנו לא נתאים וזה האינסטינקטים הפנימיים שלי. זה לא שזה לא בסדר, זה בסדר גמור. אני לא חייבת לאהוב את כולם- גם אם אין לזה סיבה קונקרטית והם לא חייבים לאהוב אותי. כי לא כולם יאהבו אותי. הכי חשוב זה לתת הזדמנות לכולם. אולי משהו ישתנה אולי לא- ועדיין הכול בסדר.
אהבה? אני מחכה לה אבל לא מחפשת אחריה. היא תבוא אלי וגם אם לא- אני אחיה כל רגע וכל דקה מהחיים שלי כאילו אין מחר. כמו בלון שאף אחד לא מחזיק בחוט שלו. אי אפשר יהיה לדעת לאן הרוח תוביל אותי. אני אנחש ואגיד שכנראה זה יהיה קודם סבוב סביב העולם ואז נראה כבר. אין לי מושג מה יקרה מחר, לאן החיים שלי יובילו אותי ואיזה תכנונים עתידיים אני יעשה. בפעם הראשונה בחיים שלי אני ממש בסדר עם זה.
אז התחלתי רומן,
ונראה לי, רק נראה לי
שיש לו עתיד.


תגובות (1)

אהבתי את הקטע שלך ואני מאחלת לך שתמצאי את השקט שלך שאת מחפשת אני לא חושבת שאת סנובית אני חושבת שזה מאוד יפה שאת הולכת עם האמת שלך ומגיבה בכנות כשאנשים פוגעים בך בהצלחה:)

14/11/2020 16:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך