Pnina2612love
פרק אחרון!!!!!😢😢😢 אני מקווה שאהבתם את הסיפור אשמח שתגידו מה דעתכם על הפרק האחרון על הסיפור עצמו על הדמויות.אוהבת מלאאא וניפגש בסיפור הבא!!!!pnina😍

נשיקת שנאה 10-פרק אחרון!!!!

Pnina2612love 26/09/2018 746 צפיות 3 תגובות
פרק אחרון!!!!!😢😢😢 אני מקווה שאהבתם את הסיפור אשמח שתגידו מה דעתכם על הפרק האחרון על הסיפור עצמו על הדמויות.אוהבת מלאאא וניפגש בסיפור הבא!!!!pnina😍

"אני רוצה להיות איתה ,לא משנה מה יקרה ,אני אלך אליה ואגיד לה מה אני מרגיש כי נימאס לי לשחק בה ,היא לא בובה על חוטים ובטח לא הבובה שלי,ואם אני רוצה אותה אני התוודה ואגיד לה שאני אוהב אותה ,אני הלך ואספר לה את כול הסודות שלי ואם היא מעריכה ומכבדת אותי היא תבין."
****************************
קולטון כבר התחיל לעבוד ישר כשנכנסנו לעבודה ,הוא ממש חרוץ ,כאילו אכל ברגים לארוחת בוקר. חיוך מרוח על פניי אני מרגישה שקמתי על הצד הכי טוב שיש ,כאילו ישנתי תקופה ארוכה ואני מוכנה לכול דבר. אני מקווה שלא דמיינתי את מה שהוא אמר ,כי אם כן אני שוברת לו את הצלעות ,למה? כי יכול להיות שהוא סתם משחק בי ומשקר לי ויכול להיות שהוא בכלל לא אוהב אותי. ואם זה חלום ,זה אומר שאני ממש אובססיבית וזה ממש לא טוב .ג'ואן ישב בשרפרף מלוכלך וקטן ,ופלסטר קטן יותר היה על מצחו ,אני שמחה שלא קרה לו משהו יותר גרועה,וונסה גם באה היום היא ניקתה שמשות של מכוניות שהיא סיימה לתקן , טורני ,ילדה בת ארבע עשרה רזה כדחליל ובעלת נמשים רבים ,סידרה את ארגז הכלים ,היא האחיינית הגדולה של ג'ואן,היא עובדת במוסך פעמיים בשבוע,והיא ממש נחמדה רואים שהם משפחה.וקודי בן השש עשרה עם שתי שניים גדולות,אף סולד.החליף צמיגים למכונית הכחולה .ואני רק ישבתי רגל על רגל ושתיתי כוס מים קרים ואכלתי את העוגה הטעימה שוונסה אפתה במיוחד בשביל עובדי המוסך ,אבל בגלל שאני כול כך מכורה לעוגות גמרתי חצי מהעוגה לבד.קולטון סיים לתקן את כול המנועים,המצברים, הברגים, ופנה לכיווני ,כתם שחור הכתים את לחיו הימנית וגם קצת את ידיו .רואים שהוא עבד קשה והכתם הזה שיש לו על הלחי היה מושך בטירוף.נגסתי בעוד חתיכת עוגה אני חושבת שזאת הייתה החתיכה השביעית שאכלתי,"נישארה עוגה? או שחיסלת את כולה לבדך?" הוא לועג לי,חשבתי שהוא התנהג אליי יפה אחרי מה שאמר אתמול ,אז כן דמיינתי את זה, "כן,ועוד מילה אחת שלך אני בולעת את כול העוגה בבת אחת" הוא הסתכל עליי כאילו הייתי רצינית ,נופפתי את ידי בביטול "סתם צחקתי" אמרתי וגיחתי , "אני יודע" אמר וחטף מידי את פרוסת העוגה שבאתי להכניס בדיוק לפה ונגס בה "היי זאת החתיכה שלי ,אני רעבה"
"תסתכלי על העוגה לא נישאר ממנה כלום"
"טוב ,אמרתי כבר, אני רעבה"
"יופי,אז אל תתלונני אם אני אקח לך עוד חתיכה"
"למה לי לא להתלונן ?! ,זה שאתה חוצפן שחוטף לי את האוכל לא אומר שאסור לי להתלונן עלייך"
"טוב,אני אקח ממך עוד חתיכה והפעם אני ארשה לך להתלונן" אמר ולקח מהצלחת עוד חתיכה,טורני וקודי נעמדו לידי "אפשר עוגה?" פנתה אליי טורני וקודי רק הביט בצלחת שנישארה בה רק חתיכת עוגה אחת,סומק עלה בלחיי,עד כדי כך אני רעבה!?!?,"כן,הינה קחי את שלי,אכלתי מספיק" אמר קולטון והביא את חתיכה שהחזיק בידו לטורני,וקודי לקח את החתיכה האחרונה שהיתה בצלחת ושניהם ישבו על המדרגה בכניסת המוסך ואכלו את פרוסות העוגה שלהם."אמ..תודה קולטון" אמרתי כשחיוך מבוייש עולה על פניי,"אין בעד מה" אמר ביובש ופנה ללכת ,אך עצר ,ופנה שוב אליי "כשנסיים לעבוד,תחכי לי ליד המכונית שלי,אני צריך לדבר איתך" אמר והלך לפני שהיספקתי לענות,מעניין על מה הוא רוצה לדבר איתי.

העבודה היתה דווקא קלה יחסית,ג'ואן הצטרף לעבודה למרות שוונסה אסרה עליו
הוא אמר שהוא יכול לעבוד וזה רק פצע קטן שהיתרפא בעוד יום יומיים .בסוף היא נכנעה ,היא גם שמה מוזיקת קאנטרי ישנה ברדיו של ג'ואן סתם בשביל הכיף .בכול פעם שעברתי ליד קולטון הוא נעץ בי מבטים מוזרים ,ניסיתי להיתעלם אבל זה היה חזק ממני ,אז חיכיתי אותו בכול פעם שעשה זאת ,ובסוף הוא הפסיק כי כנראה הוא הבין שאין לי מושג מה הוא רוצה ממני.טורני הלכה שעתיים לפני סיום העבודה ,קודי וונסה נשארו לעזור עד הסוף.השמש כמעט שקעה והשמיים נצבעו בכתום ומשב רוח קיצי העיף את העלים שעל המדרכה לכול אבר .יצאתי מהמוסך כשסיימתי לעבוד והלכתי לכיוון המכונית של קולטון הוא אמר לי לחכות לו כי הוא צריך לדבר איתי,הוא עדיין במוסך מסדר שם כמה דברים ,אז אני צריכה לחכות לו.נישענתי על המיני קופר הלבנה שלו,מסניפה את האוויר הצח ונהנית ממגעו על פניי,וונסה חלפה על פניי ונופפה לי לשלום כשהלכה.קודי אפילו לא שם לב אליי הוא ישב על האופניים שלו במרץ ורכב בשיא המהירות.כשקולטון יצא החוצה הוא העיף מבט מסביבו בקלילות ונעץ את מבטו בי ,הוא התקדם לעברי ונעצר מולי,סנטימטרים קטנים הפרידו בנינו ,"היי" אמר וחצי חיוך היה מרוח על פניו וחסף את האחת מגומותיו,"היי"החזרתי והשפלתי את מבטי לרצפה ,לא נוח לי שהוא מסתכל עליי כך. "רצית לדבר איתי על משהו ,לא?" שאלתי "כן" ענה . כבר הבטתי בו ,הכתם עדיין מרוח על לחיו הימנית,"כן,רציתי להגיד ש-" הנחתי יד אחת על כתפו עמדתי על קצוות אצבעותיי ורכנתי כדי לנקות את הכתם שבלחיו הימנית,בעזרת האגודל שלי שפשפתי את הכתם עד שהוא יצא ,וקולטון בקושי זז כשעשיתי זאת, אני חושבת שאפילו הוא לא נשם ,נעזרתי שוב בכתפיו כדי לעמוד בצורה יציבה. "היה לך כתם הייתי חייבת לנקות אותו,מה רצית להגיד?" חייכתי,"אמ…אמ.." הוא היה חסר מילים חשבתי שהוא בלע את הלשון או משהו כזה ,הוא השפיל את מבטו והביט בי,חפן את פניי בידו האחת ועם האגודל הוא ליטף את עורי,מצחו נצמד למצחי והבטנו זה בעינייו של זה,הרגשתי את הנשימות שלו על עורי ,הוא אחז בידו השניה במותניי והצמיד אותי קרוב לגופו,הרגשתי את הלב שלו דוהר בחזה,הרגשתי את חום גופו על גופי,ופשוט עמדנו שם בלי לזוז,הרגשתי איך שפתיי משתוקקות להיצמד לשפתיו,הוא ליקק את שפתו התחתונה,ואני המשכתי להביט בו,"פשוט תנשק אותי במקום להתעלל בי ככה" אמרתי כשאני בוהה בשפתיו ,הוא חייך והגומות העמוקות והיפיפיות שלו התגלו,"זה לא הזמן המתאים לנשק אותך ,אני צריך לדבר אתך" הוא אמר וידו כבר לא חפנה את פניי וידו השנייה כבר לא אחזה במותניי ,והוא התרחק ממני ,והחליק את חולצתו בידו.הוא התיישב על הדשא וחיכה שאני אשב לידו ,התיישבתי לידו בדשא ,הוא הניח את ידו לידי ונישען עליה ,ואני הבטתי בו מזווית עיניי,וכך הוא הביט בי,הוא נשם אוויר ופלט אוויר כך עשה כמה פעמיים ואז אחל לדבר ,"תמיד הייתי בודד ,אף פעם לא היו לי חברים ,אף פעם לא הייתי מדבר הרבה,תמיד הייתי מסתגר בחדר ולא הייתי יוצא כמעט מהבית" הוא מביט בשמיים הכתומים שהשמש כבר כמעט עזבה אותם."ההורים שלי-הם הסיבה העיקרית לכך ,הם לא היו מקשיבים לי ,הם היו מרביצים לי,מרעיבים אותי ,והם כול הזמן נוסעים לכול מיני ארצות ומשאירים אותי לבד בבית נעול בחדר,או בלי מפתח לבית ,כך שהייתי צריך לחפש לעצמי מקום לישון,רציתי להעביר איתך את הלילה ,כי לא היה לי איפה לישון אז חשבתי שתרצי שאני אהיה איתך ,לא רציתי שתבכי או שתפחדי בגללי" אני מרגישה דקירה בחזי ,אם רק הייתי יודעת ,אם רק היה משתף אותי לפני כן אולי הדברים היו נראים אחרת,"אני יודע שכול הדברים האלה לא יעניינו אותך,אבל הרגשתי שאני חייב לשתף אותך בזה," הוא כבר הביט בי ואש של נחמה בערה בעיניו ,הרגשתי שאני רוצה לקפוץ עליו ולנשק אותו עד שאני אעבד את שפיותי.והוא אוסיף"לא סיפרתי את זה לאף אחד מעולם,את הבנאדם הראשון ששומע את זה" חיוך של עצב עולה על פניו "את האדם היחיד שאני סומך עליו,בחיים לא חשבתי שאני אתאהב ככה במישהי כמו אני התאהבתי בך" ליבי דופק בחוזקה אני רק מקווה שהוא לא שומע אותו ,ידי רועדות ואני מניחה אותם על הדשא הרטוב בחוזקה אני מנסה להסתיר את ההתרגשות הקלה שחלפה בי.הוא שואף אוויר "אני אוהב אותך ,אלרי" בשניה אחת שפתיו ניצמדו לשפתיי,ואני היתיישבתי עליו כשהוא ישב עדיין על הדשא ,מנשקת אותו בלי רחמים ,הלב שלי דוהר כמו סוס ,ואני יודעת ששלו גם כן,כרכתי את ידיי על צווארו ,והרגשתי איך הרוח מלטפת את פנינו.הוא נשך את שפתי התחתונה ,והתשוקה רק גרמה לי לרצות אותו יותר,לא אכפת לי שאנחנו יושבים במקום שכול בנאדם שעובר יכול לראות אותנו ,לא אכפת לי מכלום ,לא אכפת לי מאף אחד שסביבנו,אכפת לי רק ממנו ,"אני אוהבת אותך" לחשתי לנשיקה והשכבתי אותו לאחור על הדשא הרטוב.הרגשתי את ידיו במורד עמוד השדרה שלי מתחת לחולצתי ,קברתי את הצבעותיי בשערו היתחשק לי לפרוע אותו,התחשק לי כל דבר ששייך לו, עכשיו אני יודעת מה הוא מרגיש אני יודעת מה הוא חושב עליי,אני יודעת הכול ,אני חושבת.
************
הוא שכב על הדשא וראשי היה מונח על חזהו .שנינו הבטנו על שמיי הלילה, על הירח בצורת חצי סהר ,"אז בחרת להתעלל באחרים רק כדי להרשים אותי?,וכשהיתמזמזנו במכונית שלך בפעם הראשונה ,התעלמת ממני כי לא ידעת מה להגיד לי?!?" שאלתי במורת רוח,"כן,הבנת את זה כמו שצריך" אמר "זה מרשים בחיי,אף פעם לא חשבתי שכול מה שעשית זה בשבילי ,זה.. זה פשוט ..לא יודעת, מהמם" אני מרגישה כול כך טוב עם עצמי ,בחיים לא הרגשתי ככה,זאת הרגשה טובה . חשבתי שהוא שונא אותי או שהוא סתם נהנה להיתמזמז איתי,אבל חשבתי הרבה ,חשבתי יותר מדי ,כול הדברים האלה ,סתם מחשבות שאינן נכונות ,טוב חוץ מהחלק של'נהנה להיתמזמז איתי' כי הוא באמת נהנה מזה.מכול דבר שהוא איתי וגם אני חושבת כך כלפיו,אבל הנשיקה הזאת ,הזאת שהוא אמר שהוא באמת אוהב אותי זה לא היה סתם כמו כול הנשיקות שלנו שאני חושבת שלכול נשיקה אני אקרא 'נשיקת שנאה' אבל עכשיו פתחנו דף חדש ,ועכשיו אין בנינו שנאה ,כי אני יודעת מה הוא מרגיש והוא יודע מה אני מרגישה,עכשיו אני גם יודעת שלא דמיינתי את מה שהוא אמר.

☺😢-הסוף-😊😢


תגובות (3)

מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם❤❤❤❤❤

26/09/2018 15:56

אני דורשת עונה2!😊❤😍

26/09/2018 15:57

קראתי את הסיפור שלך והוא ממש יפה. האמת שאני אשמח שתקראי את הסיפור שהתחלתי לכתוב בשם "הנערה מדימיוני" ותיתני את חוות דעתך.

16/10/2018 14:26
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך