סטוציונר עם רגשות. א

rimanticGirl 11/12/2013 1411 צפיות 10 תגובות

ואוו.
אני כל כך לא מאמינה על עצמי שאני באמת הולכת לעשות את זה.
הסתכלתי דרך חלון המונית, החלון היה רטוב מבחןץ בגלל השיטפון הנוראי והאדים טישטשו את הראייה מהחום במונית.
אני לגמרי סגורה על עצמי ובטוחה במה שאני הולכת לעשות אבל זה פשוט קטע כזה, אני חושבת שאני פשוט מתרגשת וזאת הסיבה שאני לא מאמינה על עצמי… ישבתי והסתכלתי בשיחה האחרונה שלנו בווצאפ.
דניאל: אז את באה ב7 כן?
אני: כן כמו שקבענו
הסתכלתי על השעון והשעה כבר 7 וחצי, מה שהעלה את הלחץ שלי .. אבל קול קטן בתוכי בכל זאת ניסה להרגיע אותי.
אתם רק הולכים לשכב
אז מה שזאת הפעם הראשונה שלך
הוא יודע !
ואז מה שאת לא פגשת אותו אף פעם עד היום…
הוא נראה טוב ..וזאת הולכת להיות מערכת יחסים מינית
אך ורק
כמו שסיכמתם
סיכמנו
אוקיי .
19 זה גיל מושלם לאיבוד הבתולים
זה ממש רגע לפני שאת מחליפה קידומת, נהדר לא ?
עוד לא זקנה מדי תודה לאל !!
וגם הוא 24 , מבוגר ,ישיר כי הרי מההתחלה הוא אמר את מה שהוא רוצה בלי יותר מדי בלבולי מוח ובלי לנצל אותך כמובן .. ככה הכי טוב , הוא בוגר והוא אמר שהוא הולך להתחשב בכך שזאת הפעם הראשונה שלי
הכל בסדר
הכל יהיה בסדר .

השיחה הקטנה הזאתי ביני לבין עצמי בראשי הלחיצה אותי עוד יותר,
אני לא מאמינה שאני הולכת לעשות את זה פשוט לא !
אולי אני אחזור ?
לא !! סיכמנו משהו ואת הולכת לעמוד בהבטחה שלך הבנת ? מטומטמת.
חוץ מזה השקעת בזה כל כך הרבה… הרעבת את עצמך שבועיים כדי להוריד את כל השומנים שלך ואז עוד שילמת מלא כסף על טיפול עור ותספורת לחברה שלך שם למטה…כן הגיע הזמן כבר.
הנהג התחיל להאט את קצב המכונית וכיחכח בגרונו והחל לומר "זהו יקירה הגענו למקום" .
הצצתי דרך החלון לראות לאן פונות פניי ובאיזה מקום אני הולכת להעביר את הלילה, אך בגלל כל האדים והגשם לא ראיתי כלום חוץ מבניין לבן מטושטש .
שילמתי לנהג 120 שקל כמו שסיכמנו בלי מונה כי אחרת הנסיעה הייתה עולה לי יותר בגלל כל הפקקים והעצירות בגלל הסופה הנוראית הזאת.
ביד אחת הרמתי את התיק ובשנייה החזקתי את המטרייה מוכנה לפתיחה וביד עם התיק ניסיתי לפתוח את דלת האוטו, הדלת נפתחה והתיק נפל מהכתף ליד והחל להטרטב המטרייה נתקעה בדלת בחלק שלא הצלחתי לפתוח והרגל שיצאה וניסתה לנחות על הריצפה נחתה לתוך שלולית.
מרפי חייב להרוס הכל כשאת מקווה לטוב הא.
יצאתי מהאוטו , טרקתי את הדלת והסתובבתי לבניין הלבן שבו אמורה להיות הדירה של הזוגיות המינית שלי עם דניאל,התחלתי להתקדם לעבר הכניסה ותוך כדי הוצאתי את הפלאפון מהכיס האחורי של בג'ינס ובדקתי באיזה דירה ואיזה קומה למרות שכבר ידעתי.
ניסיתי לפתוח את הדלת הבניין אך היא הייתה נעולה, הפנתי את פניי לכפתוריי האינטרקום וחיפשתי מספר 7, לחצתי לחיצה קטנה והלב התחיל לדפוק מהר מהרגיל ואחריי חצי שנייה קול נמוך של גבר שאל "כן?" ובלי הרבה התלבטויות ענית מיד "היי זאת אני!" בקול יחסית שמח.
נשמע זמזום, דחפתי את הדלת ונכנסתי .
התחלתי להתקדם אל כיוון המעלית\ מזלי שהיא כבר הייתה בקומת הקרקע ולא הייתי צריכה לחכות לה, נכנסתי למעלית ולחצתי על הכפתור של קומה 4 , דלתות המעלית נסגרו וליבי התחיל כבר ממש להשתולל , נשמתי נשימה עמוקה הדלתות נפתחו יצאתי למסדרון וחיפשתי דירה 7 בעייני וברגע שמצאתי התחלתי להתקדם, לחצתי על הפעמון ותוך שניות הדלת נפתחה.


תגובות (10)

תמשיכי עכשיוו! בבקשה אני במתח!

11/12/2013 16:37

וואו אני חייבת לדעת מה יקרה! המשך!

11/12/2013 22:27

תמשיכי!!!!

12/12/2013 00:35

אחד הסיפורים המשך…

12/12/2013 02:24

וואי תמשיכי

12/12/2013 02:24

תמשיכייייי

12/12/2013 02:41

תמשיכייייייי

12/12/2013 05:37

עניינת אותי תמשיכי ;)

12/12/2013 07:47

אהבתי תמשיכי בבקשה

12/12/2013 13:44

וואו ממש העניינתי !!
תמשיכייייייי אני במתח ^-^

13/12/2013 09:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך