only you
קטע קצר ...פעם ראשונה שלי ,איך??

סיפור ראשון שלי ווווואווווו!!!

only you 25/10/2013 1025 צפיות 6 תגובות
קטע קצר ...פעם ראשונה שלי ,איך??

' אוופ' אני טסה עוד 20 דק' איפה הוא ?!?!'
מלמלתי לעצמי בייאוש …
ופתאום את מי אני רואה מולי עם דובי ענק ושוקולדים ??? בר!!! החבר המושלם שלי ,הוא הספיק להגיע ישששש!!!.
בלי לחשוב פעמיים רצתי עליו בחיבוק ענק והמון נשיקות 3>,הוא הרים אותי וסיבב אותי באוייר ,כמובן אחריי שזרק את הדובי והשוקולדים על הרצפה .
"יפה שלי אני יתגעגע אלייך .." הוא מלמל תוך כדי נשיקה חמה ואוהבת ..
"גם אני אלייך נסיך שלי" אמרתי והתנתקתי ממנו ,הסתכלתי לו עיניים הירוקות המושלמות שלו…מנסה לא לשקוע בהם .."אני לא מאמין שאני לא הולך לראות אותך חודשיים " אמר בעצב ששבר אותי וגרם לי להזיל דמעה …אווופ' למה אני רגישהה!?!!!
"דיי אהבה שלי .." אמר וניגב לי את הדמעה עם אגודלו ונושק לי במצח וחוזר להביט בעיניי " תשמרי איתי על קשר אני רוצה לדעת איך את בכול שעה עזבי שעה בכולל דקה !!" גיכחתי… אהבה שלי הוא !!!
"נוסעי טיסה 307 למיאמי…" זה הקיו שלי ללכת ..אוופ' שונאת פרידות!!
.."ייאלה תהל את באה ??" לורין באה ושאלה אותי,הנהנתי בראשי
" לא אוהבת פרידות "אמרתי בקול מבואס והרכנתי את ראשי כלפי מטה …
בר ישר הרים את ראשי "אני אוהב אותך"אמר לי ברגש
"גם אני אוהבת אותך " אמרתי באותו טון
ונישקתי אותי ,נשיקה סוערת שתספיק לי לגעגועים של חודשיים לפחות ..
התנתקתי ממנו ,חיבקתי אותו חזק ולחשתי לו " אני חייבת ללכת אהבה שלי .." השתחררתי ממנו מסתכלת שוב על העיניים המדהימות שלו מנסה להנציח כול זיכרון קטן טוב שיש לי ממנו כדי להתגעגע פחות..לא שזה יקרה.
"ביי ,תתקשרי עליי שאת נוחתת"אמר לי וניגש להרים את הדובי והשוקולדים
"בכול פעם שאת מתגעגעת עליי תחבקי אותו,ותדמייני שזה אני " אמר בחיוך בחיוך כובש
הנהנתי בחיוך נתתי לו נשיקה קצרה על השפתיים ובצער גדול פניתי לעבר המטוס.

עליתי למטוס והתיישבתי במקום שלי במטוס,התבאסתי לגלות שאני לא יושבת ליד חברות שלי ..אבל סבבה גם ככה אני מתכננת לישון ,מזל שקיבלתי שורה לבד . "אהה הינה אחי ניראה לי אני יושב פה .."
'בבקשה שלא לידי,בבקשה שלא לידי …" לחשתי לעצמי,
"היי" הוא אמר לי והתיישב במושב לידי 'פאק' חשבתי לעצמי .


תגובות (6)

כן

25/10/2013 05:32

בשביל קטע ראשון שלך זה מש ממש יפה! את מוזמנת לקרוא סיפורים שלי אולי זה יתן לך כמה רעיונות..

25/10/2013 05:37

תמשיכי יפה

25/10/2013 05:38

יפה ממש תמשיכי ותיכתבי שמות של דמיות ושם לסיפור לא כדי להבין כדי שנבין ותמשיכי ואגב אמרתי את זה רק כי זה בסיסי

25/10/2013 05:41

יפה תעשי את זה סיפור

25/10/2013 05:45

ממש יפה
במיוחד שאת הולכתלמיאמי (;

25/10/2013 06:26
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך