פגישה שכזו

בקי 24/07/2012 784 צפיות 2 תגובות

כשהשמש מתחילה להסתתר בשעות בין הערביים נפגשו השניים.הוא הביט לעברה והיא חייכה "נראה לי שאני מכיר אותך אולי גם אני מוכר לך"?

"לא" השיבה וצחקה כשגומות החן שלה שובות לב ולא מותירות מצב להיפרד מהיופי הזה. מה דעתך אם אזמין אותך לגמוע אתי כוס שוקו ???

"חחח שוקו אוקיי תנסה ואז תדע מה תהיה תשובתי לך."

"האם תואילי להצטרף אלי עלמת חן יפהפייה לבית הקפה הסמוך לשתות כוס שוקו"?"

"הייתי נענית בשמחה אם היית מזמין אותי לבית השוקו חחח אך מאחר ולבית הקפה אתה מזמין עדיף שנשתה כוס קפה מה דעתך?"

"מסכים לכל מלה מרב התרגשות בלבלת אותי ואת יודעת מה אשמח להזמין לך גם פרוסת עוגה מלאה בשוקולד וקצפת!!!"

"ומה עם הדיאטה חייכה אליו" אינך צריכה לעשות דיאטה את חטובה להפליא"

שניהם מיהרו לעבר בית הקפה הקרוב ובדרך צחקו על המפגש שכבר מוביל אותם לבית קפה .

לאחר שנכנסו ומצאו שולחן בפינת בית הקפה הוא הזמין פעמיים קפה עם המון קצפת ושתי פרוסות עוגת שוקולד והרבה קצפת.

המלצרית חייכה ומיהרה להגיש לאורחים את מבוקשם.

תוך כדי השתייה והאכילה שאל אותה תרצי להיפגש עמי פעם נוספת?

רק אם זה יקרה באקראי ועם גומות החן המהממות סיימה לשתות ולאכול קמה ממקומה אמרה תודה ונעלמה.


תגובות (2)

מקסים.

24/07/2012 22:55

תודה ליה תודה נשמה שלי ממני בקי ♥♥♥

25/07/2012 03:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך