פרק 2- משפחת שקד

time machine123 14/10/2018 557 צפיות 2 תגובות

התאומים מעיין ופאר שקד , נולדו בהפרש של חמש דקות זה מזו.

ראובן ניהל משרד מכירות ומרגריטה הייתה שחקנית תיאטרון מופלאה שגידלה למופת את פאר ומעיין עוד שלפני שהיא הפכה להיות בת זוגו המיתולוגית של גבריאל דמתי.

מאז שהייתה קטנה היא אהבה לשחק.

מעיין אהבה יותר מכול את הוריה והיא חשבה שהיא המאושרת ביותר באדם.

לפני שהיא הייתה החברה של גבריאל , היא יצאה עם כמה בחורים שאותם אחיה שידך לה , רובם שברו לה את הלב.

פאר תמיד כינה את מעיין " הנסיכה של רעננה." בלי הכתר כמובן.

למרות שמעיין הייתה דוגמנית ושחקנית מבטן ומלידה. היא אף פעם לא אהבה להשוויץ.

למרות שמרגריטה תמיד רצתה שמעיין תלך בדרכה ותקים משפחה עם בחיר ליבה.

מעיין לא כל כך אהבה שמרגריטה הייתה אומרת לה מה לעשות כי היא הייתה מתעצבנת עליה ומסתגרת בחדרה לכל היום.

פאר העריץ את מעיין ואהב להגן עליה מכל מי ששבר את ליבה. לא אוהב לראות אותה סובלת.

מעיין הייתה מעין נסיכה מפונקת ועקשנית , אהבה שהכול מסתדר בדיוק כמו שהיא רצתה.

רק שלפעמים היא לא לקחה בחשבון שדברים לא יצאו כמו שהיא חשבה.

היא הייתה בוכה ולא מדברת עם אף אחד עד שהיא הייתה נרגעת.

כשהיא הגיעה בפעם הראשונה לרעננה , זה היה כשהיא הייתה בת שש עשרה.

זה היה לפני שהיא הכירה את גבריאל דמתי ואת מי שהיה מנהלו האגדי יחיאל מנור, סבה המפורסם של אביטל מנור שגילה את גבריאל דמתי בימים הראשונים לפני שהוא פרץ לתודעת הציבור הרחב.

וזאת לפני שהיא הכירה אותו , פאר היה השדכן שחיבר ביניהם.

בהתחלה מעיין לא כל כך אהבה את הרעיון הזה שהוא יהיה כוכב פופ מוכר וכל הבנות ייזלו ריר כאשר שהן יראו אותם ביחד.

היא הייתה מקנאה בכל פעם שהיא ראתה שהבנות ניגשות אל גבריאל ומחבקות אותו חזק.

היא הייתה כמעט יוצאת מכלל שליטה.

אבל היא הייתה שותקת כי לא היה לה מה לומר.

אבל נחזור אל חזרתה לארץ עם הוריה ואחיה התאום , פאר.

מעיין מאוד התקשתה להתרגל לחברה בארץ.

שוב , היא הייתה צריכה להתרגל לנערים ולנערות בני גילה ופאר הגן עליה לא מעט כאשר מישהו או מישהי היו צוחקים עליה או מעבירים עליה בדיחת קרש טיפשית.

כשהיא הייתה בת חמש עשרה , פאר הכיר לה את החבר הראשון שהיה לה , שמו היה דניאל , הוא היה הבולט מבין שניהם . לא הפסיק לדבר כמו רדיו ומעיין איבדה את העניין רק מלנסות להקשיב לו כל הזמן.

היא הייתה שואלת את עצמה למה היא לא שותק קצת או עוצר כדי לקחת כמה דקות של הפסקה.

למחרת , היא כבר אמרה שאין לה שום כוונה להמשיך איתו את הקשר.

כי היא כבר השתעממה.


תגובות (2)

את כותבת ממש טוב! אהבתי מאוד. אשמח אם תתני את חוות דיתך על הסיפור שהתחלתי לכתוב "הנערה מדימיוני".

15/10/2018 18:02

תודה רבה. אני אמשיך!

15/10/2018 18:52
סיפורים נוספים שיעניינו אותך