השם שלי ברשותי.
פרק לפני ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל תכבדו את היום הזה, כי יש לו חשיבות עצומה, באמת. לרגע קצר אני רוצה לצאת מהאווירה, ולהגיד שאני מקווה שאהבתם את הפרק (או לא אהבתם, תלוי איך אתם מסתכלים על הנשיקה של שאנון ודניאל) פידבקים מתקבלים בשמחה (: אוהבת אותכן ❤️

קאמבק- פרק 11-

השם שלי ברשותי. 04/05/2014 3378 צפיות 17 תגובות
פרק לפני ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל תכבדו את היום הזה, כי יש לו חשיבות עצומה, באמת. לרגע קצר אני רוצה לצאת מהאווירה, ולהגיד שאני מקווה שאהבתם את הפרק (או לא אהבתם, תלוי איך אתם מסתכלים על הנשיקה של שאנון ודניאל) פידבקים מתקבלים בשמחה (: אוהבת אותכן ❤️

פרק 11-
מנקודת המבט של אמבר-
השפתיים שלו נגעו בשלי. לאחר שנייה גם לשונותינו נפגשו, בולעות אחת את השנייה. היד שלי טיילה למותנו, משחקת עם קצה החולצה שלו ומעלה אותה לאט למעלה. הוא הניח את ידיו על ישבני, והעלה אותי עליו. לא עזבתי את הפנים שלו. ליטפתי את הלחיים הנעימות שלו וכשהרגשתי את ידיו פולשות אל מתחת לחולצתי החזקתי בראשו.
ואז האוטו נדלק.
התנתקתי מפניו, מסתכלת עליו, לא יודעת איך לעצור את ההורמונים שהשתלטו עלינו.
״אני..״ לחשתי, בזמן שהוא מתנשף במהירות. הוא עצם את עיניו וכיווץ את גבותיו. נאנחתי וקמתי ממנו, הולכת בשקט ובמהירות למושב הנהג. הדרך חזרה הייתה שקטה. הוא שכב מאחורה, מסתכל על תקרת המכונית, ואני מנסה להדחיק את מה שקרה.
״דניאל״ קראתי לו כשחיפשתי מקום חנייה במעונות.
״אה?״ הוא מלמל. הסתכלתי עליו דרך המראה.
״לא משנה״ מלמלתי, הורדתי את החגורה ויצאתי מהמכונית. הוא סגר את הדלת, ונשען על האוטו, מביט בי.
״דניאל..״
״אם הייתי יכול הייתי מדביק אותך לאוטו ומנשק אותך״ הוא מלמל. ״אבל אני לא יכול״ הוא הוסיף והלך. הסתכלתי עליו הולך, לא מבינה למה הוא התכוון. תהיי בשקט אמבר, אם את מטומטמת שרוצה לשכב איתו עכשיו אז לפחות שהוא יעצור אותך מלעשות את טעות חייך.

מנקודת המבט של דניאל-
שאנון, הכל בגלל שאנון.
היא חשובה לי, והיא רוצה שנצא, ואני לא יכול לעשות לה את זה. התבגרתי, והבנתי שהיא טובה בשבילי. אמבר רוצה, לא רוצה, רוצה, לא רוצה, זה לא בשבילי. זה שאני אוהב אותה לא אומר שהיא עדיפה משיי.
אז אני אהיה עם שיי.

נכנסתי לחדר שלי, ריק מבחורות. אולי באמת הגיע הזמן להתבגר ולהיתפס על אחת שתספר אותי כמו מאה. ג׳וני צדק, אני נהנה עם שאנון יותר מעם מיליון בחורות, אז למה לפספס את זה? הוא דיבר על אמבר, אבל זה לא משנה עכשיו.
הסתכלתי על המגירה שלי, מתאפק לא לפתוח אותה. נשברתי ופתחתי אותה. הוצאתי ממנה את המתנה הראשונה שאמבר קנתה לי, וחייכתי.

**
״דני, אמבר פה!״ אמא צעקה מלמטה. חייכתי.
״כבר חוזר רווקים מתוסכלים״ אמרתי בחיוך לנייתן ובן ויצאתי מהחדר. ראיתי את אמבר עולה לכיווני במדרגות.
״יפה שלי״ מלמלתי בחיוך ונישקתי אותה.
״מזל טוב״ היא לחשה כשהתנתקה ממני.
״לכבוד?״ שאלתי והסתכלתי על השפתיים שלה, עדיין מחזיק בפניה.
״מזל שאני הבחורה בקשר ותפקידי לזכור״ היא אמרה בחיוך ונישקה אותי.
״מה שכחתי?״ שאלתי בחיוך והצמדתי אותה אליי.
״חודשיים״ היא אמרה בחיוך. היום אנחנו חודשיים ביחד? מזל שזאת אמבר, כל בחורה אחרת הייתה עושה סצנות.
״איך שכחתי..״ מלמלתי בחיוך והרמתי אותה אליי. הרגליים שלה נתפסו מסביב למותניים שלי. אני כל כך רוצה לשכב איתה כבר! היא הבחורה היחידה שמספקת אותי גם בלי סקס, אבל אני מאוהב בבן אדם הזה, ואני יודע שזה יהיה הלילה הכי טוב בחיים שלי.
״הבאתי לך מתנה״ היא אמרה בשקט ובחיוך. הרמתי גבה והצמדתי אותה לקיר, והיא ירדה מאחיזתי.
״איזה מתנה?״ שאלתי וליטפתי את הפנים היפות שלה. היא הרכינה את הראש, וחזרה עם קופסה עטופה. הביישנית שלי, ורק שלי.
״תפתחי בשבילי״ אמרתי בחיוך ונישקתי את האף שלה. אני מכור לבן אדם הזה, מכור.
״טוב״ היא אמרה בחיוך המתבייש שלה, וקרעה את העטיפה. כיווצתי את עיניי.
״קונדומים?״ שאלתי בשקט ובחיוך, לא מבין. היא הסתכלה עליי. הסתכלתי עליה, מנסה לקלוט. ואז החיוך נמחק, והלב קפץ.
תפסתי בפנים שלה ונישקתי אותה. היא תפסה בצוואר שלי וגררה אותי לחדר.
״לא פה. את לא כמו כולן״ לחשתי והחזקתי במותניה. היא הסתכלה עליי וחייכה.
״אני אוהבת אותך״ היא אמרה בשקט.
״אני מאוהב בך קשות, אמבר״ לחשתי לה בחזרה.

**

ואחרי זה הייתה הפעם הראשונה שלנו. זה לא היה הלילה הכי טוב בחיי, זה היה הלילה הכי טוב שבן אדם יכול לאחל אליו.
״קיבינימט, שוב?״ מלמלתי כשקלטתי שחזרתי לחשוב עליה. הנחתי את הקופסת קונדומים בתוך המגירה ונשכבתי על המיטה. אני לא משתמש בה באף סקס, אני תמיד אמרתי לעצמי בראש שהקופסה הזאת היא בשביל הטובה ביותר בלבד, ושמרתי אותה אצלי.
אני חייב להפסיק לחשוב עליה.
אני חייב את שאנון.

מנקודת המבט של שאנון-
״איך זאת?״ אשלי שאלה ויצאה מחדר האמבטיה עם חזיית התחרה האדומה שלי.
״יפה יותר עליי״ אמרתי בחיוך.
״זונה״ היא מלמלה בחיוך.
״אני צוחקת, היא מהממת עלייך, הוא יתעלף ויקום בחזרה במהרה כדי לעשות אותך״ אמרתי.
״למה הוא כל כך חשוב לך, אני עדיין לא מבינה״ מלמלתי. הברנרדו הזה, אוקיי, אז הוא ארגנטינאי והוא מאלפא, אבל הוא דבק מדי, הוא חסר חוש הומור, והוא לא דניאל.
טוב, הטעם שלי מאוד ספציפי.
אני לא מפסיקה לחשוב עליו. הוא נעלם לי לגמרי בשבוע האחרון, מאז שהחלטנו לצאת עם הקשר הזה מול כולם, לא להסתיר יותר. שאנון זה לא ברור לך? דניאל ידוע בתור אדם שלא שומר על שום קשר יותר משני לילות, אז זה קשה לו !
״מה קרה שיי?״ אשלי שאלה אותי, מתבוננת בעצמה במראה.
״דניאל נעלם לי״ אמרתי לה. היא היחידה שסיפרתי לה את כל הסיפור. היא נאנחה.
״כי דניאל הוא סקס בלבד שאנון, את אמורה לזכור את זה״ היא אמרה. נאנחתי.
״בחיים הוא לא שמר על קשר? זה נשמע לי כזה מוזר״ מלמלתי.
״היה את המקרה עם נייתן, וחוץ מזה אני חושבת שלא היה כלום״ היא אמרה ושיחקה עם הסוגר.
״איזה מקרה עם נייתן?״ שאלתי.
״את יודעת, הבחורה ההיא שהייתה עם שניהם ונעלמה״ היא אמרה במהירות. ״למה את חושבת שהם ניתקו קשר?״ היא שאלה בחיוך.
״בחורה שהייתה עם שניהם ונעלמה? מי המטורפת?״ שאלתי.
״חמודה שלי, חוץ מהחלק של ההיעלמות, זאת את״ היא צחקה. נאנחתי.
״ממה שאני שמעתי, היא הייתה קודם עם דניאל איזה תקופה, ואז ברחה לנייתן, והוא גילה על זה בצורה ממש לא טובה והכל התפוצץ.. טוב אל תשאלי אותי, תשאלי את דניאל״ היא אמרה. ״לי יש סקס ללכת אליו״ היא אמרה בחיוך ויצאה מהחדר שלי.
״שיי, בואי למטה!״ שמעתי אותה קוראת לי אחרי שתי דקות. נאנחתי וירדתי ללובי.
״מה?״ שאלתי, וקלטתי שדניאל בפתח הדלת.
״ביי״ אשלי אמרה ויצאה. התקדמתי צעד אחד.
״מה אתה עושה כאן?״ שאלתי. הוא נכנס וסגר את הדלת. הסתכלתי עליו עושה את דרכו אליי, ותופס בפניי.
״מה אתה עושה?״ לחשתי.
״מנשק אותך״ הוא מלמל והתקרב אל שפתיי.
״אבל מישהו יכול להיכנס, או לרדת..״
״לא אכפת לי״ הוא מלמל ונישק אותי.


תגובות (17)

אני מאוהבת בפלאשבקים האלו :) הממ דניאל צודק אמבר היא סתם.. תמשיכייי

04/05/2014 16:11

תמשיכיייי!!!!

04/05/2014 16:11

אני דורשת את דניאל ואמבר ביחד

04/05/2014 16:13

שייי חמודה אבל אין כמו אמבר ודניאל ❤️
תמשיכייי (:

04/05/2014 16:19

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

04/05/2014 16:22

שיי חמודה אבל הם לא כאלה מתאימים…
כאילו רואים שהוא חולה על אמבר והוא ואמבר ממש מתאימים!!!
אני יותר אוהבת את דניאל עם אמבר מאשר את אמבר ונייתן
תמשיכייי מהרררר!! :)

04/05/2014 16:22

תמשיכיייייי

04/05/2014 16:24

אהבנו :)
תמשיכי ♥

04/05/2014 16:43

זה מושלםםםם תמשיכייייייי❤❤❤❤❤

04/05/2014 17:11

לאאא דניאלל לא יכול לעשות את זהה הוא אמור להיות עם אמבררר אני רוצה אותו עם אמבררר

04/05/2014 17:16

המפרק מושלם אבל דניאל צריך להיות עם אמבר.

04/05/2014 17:48

תמשיכי !!

04/05/2014 18:15

זה מושלם!! אבל עצוב.

04/05/2014 19:54

לאלאלאלאלאלאאלאאאאא!!
כל הסיפור פינטזתי על דניאל ואמבר!
ועכשיו את עושה דניאל ושאנון??!!
לאאאאאאאאאאאאאאאאאא אוווףףףףףףףף חחח…
תמשיכיייי

04/05/2014 21:28

טפו טפו טפו מזה הם מתנשקים דניאל ואמבר לנצח ופליזזזזזזזזזזז תמשיכיייייייייי את הסיפור של סער וליאן אני במתח רצחחחחחחח ומיצידי תשתמשי ברעיון שלי כבסיס ותשני הכל אבל תמשיכייייייייייי וגם את זהההה

04/05/2014 21:30

מושלםם אבל הוא אמור לנשק את אמבר ולא את שאנון!!
אמבר הרבה יותר חמודה והם הרבה יותר מתאימים ביחדד
תמשיכי מהרררררר

04/05/2014 22:07

שאנון ודניאל ?מה הקשר זה לא מתאיםם זה פשוט לא הולך ביחד (חוץ מלמיטה) אז תחזירי אותו לאמבר והי קנתה לו קונדומים אוממיגאד ?
ובאמת תמשיכי את הסיפור עם סער וליאן

04/05/2014 22:59
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך