קאמבק- פרק 13-

השם שלי ברשותי. 08/05/2014 2200 צפיות 12 תגובות
❤️

פרק 13-
מנקודת המבט של נייתן-
אמבר התנתקה ממני. הסתכלתי עליה מסתכלת עליי. כמה שהתגעגעתי לטעם שלה אלוהים.
הסתכלנו שנינו הצידה, וראינו את דניאל הולך לכיוון של הבית שלו. הסתכלתי עליה בוחנת אותו.
״את חושבת שהוא..״
״ראה?״ היא קטעה אותי בשקט וחזרה להסתכל עליי.
״לא אכפת לי״ היא אמרה. נאנחתי והסתכלתי לכיוון הבית שלו. עוד סיבה נכנסת ללמה הוא שונא אותי.
״אני הבטחתי לשאנון שאני אלך איתה לים״ היא אמרה בשקט. הסתכלתי עליה.
״לכי״ אמרתי בשקט.
״נדבר אחר כך.. על זה, אוקיי?״ היא שאלה. חייכתי והנהנתי.
״טוב״ היא אמרה בחיוך והלכה.
״קיבינימט״ מלמלתי והלכתי לכיוון הבית.

**
״אני מאוהב״ דני נכנס לחדר שלי והודיע בחיוך.
״אחי אתה חתיך והכל אבל אני מחורמן רק מבחורות״ אמרתי.
״באסה״ הוא אמר בחיוך והתיישב על אחת הכורסאות.
״אמבר?״ איבון שאלה. הסתכלתי עליו. אמבר זאת ההיא עם החיוך היפה.. היא משהו מיוחד.
״היא מטריפה לי את החיים איב, זה מטורף״ הוא אמר לה.
״נייתן, נכון יש לו כזה ברק בעיניים כשהוא מדבר עליה?״ איבון אמרה. צחקתי.
״דניאל שלנו הפך לנקבה רגשנית״ אמרתי בחיוך.
״סתם אחי, אני שמח בשבילך. סוף סוף בחורה לעניין״ אמרתי.
״אני בחיים לא הרגשתי ככה אחי״ הוא אמר כשאיבון יצאה לשירותים. הסתכלתי עליו.
״וואלה?״ שאלתי. לא יצא לי לדבר איתה כל כך, רק בפעם שהכרנו.
״אתה מכיר אותי נייתן, בחיים לא אמרתי לך דבר כזה״ הוא אמר. ראיתי בעיניים שלו שהוא ממש נכנס לזה. זה רציני.
״אח שלי התבגר״ אמרתי בחיוך וחיבקתי אותו.

**
אח שלי התבגר.. אח שלי כבר לא אח שלי. שש עשרה שנים של קשר אחים הפכו לחרא אחרי בחורה אחת.
טוב, הבחורה הזאת זאת אמבר, זה לא סתם.
ועכשיו אמבר ואני התנשקנו. מה אכפת לי ממנו, הבן אדם משום מקום פתאום חבר של שיי, האקסית שלי. זה לא שונה ממה שאני ואמבר עשינו לו אז, אז שיסתום את הפה.
על מי אני עובד, הרגנו אותו מכאב. קיבינימט יותר מדי זיכרונות לערב אחד.

מנקודת המבט של דניאל-
הכל טוב דניאל. יש לך את שאנון וזה הכל. היא שלך במתנה, מאוהבת בך מפה ועד איטליה.
לא איטליה, למה אתה חייב להכניס את אמבר לכל דבר בחיים שלך?
שתהיה עם הבן זונה ההוא, במילא הם היו ביחד אז. זבל נמשך לזבל. או יותר נכון זבל נמשך לאקסית שלי. אקסית. נגמר.
״מה הבעיה שלך?״ ג׳וש שאל אותי כשירדתי מהחדר ללובי. כמה ישבו על הספות, מעשנים משהו אחד, שותים משהו אחר.
״בחורות״ מלמלתי והתיישבתי ליד דין.
״שיי? חשבתי שהכל טוב איתה״ דין אמר.
״א.. עזוב״ מלמלתי ונשענתי אחורה, מגרד בראשי. אין לי כוח לדרמות המזדיינות האלה. אני בחור קליל, חתיך, מצחיק, וצ׳ארמר. מבואס ומתוסבך לא נכלל בזה, ולא בא לי שיכלל.
״לא משנה מה הבעיה, האלכוהול הוא התשובה״ כיילב אמר לי בחיוך וזרק לכיווני בקבוק של משהו. מחזיק אצבעות שזה חזק.
״טוב שיש אותכם״ אמרתי. ״ואת המגירות אלכוהול״ הוספתי בשקט והתחלתי לשתות.

בבוקר, יצאתי לכיוון הקולג׳. בכל זאת, עם כל הדרמה, אנחנו פה כדי ללמוד.
מה לעזאזל אני אומר?
הסתכלתי לכיוון החנייה, חשבתי שראיתי מישהי מוכרת מרחוק. זאת לא היא. היא הסתובבה לכיווני. זאת כן!
״איב!״ צרחתי ורצתי לכיוונה. תודה אלוהים, שאתה מנחית לי כל פעם שאני בחרא מצב רוח את הבן אדם שאני רוצה לראות.
״דני!״ היא צרחה בחיוך וקפצה עליי בחיבוק.
״מה את עושה כאן?״ שאלתי בחיוך כשהיא התרחקה.
״יש חופשה בייל.. באתי לראות את שני הנזקים הפרטיים שלי״ היא אמרה.
״שכחתי שאת יותר חננה מאמ״ אמרתי בחיוך, בוחן אותה עוד פעם.
״עדיין חושב עליה כל היום?״ היא שאלה בשקט. ״דני זה לא בריא לך, היא פאקינג ביבשת אחרת עכשיו..״
״היא פה״ אמרתי בקצרה. היא פתחה עיניים.
״דיי!!״ היא צרחה בחיוך.
״איב, זה לא בריא לך״ חיקיתי אותה בחיוך.
״איפה היא?!״ היא שאלה בהתלהבות.
״בפסיכולוגיה נראה לי״ עניתי.
״יואו ! מה עשיתם כשראיתם אחד את השנייה?״ היא שאלה, וראיתי בעיניים שלה שהיא נזכרה בנייתן.
״היא ברחה ממני״ גיחכתי, נזכר במה שקרה לפני שלושה חודשים כמעט. עברו פאקינג שלושה חודשים מאז שהיא פה ואנחנו לא ביחד. הקשר שלנו לא כמו פעם יותר.
״ומה עם נייתן?״ היא שאלה.
״חי את החיים שלו, מנשק אותה מול הפרצוף שלי״ אמרתי. היא הרימה גבה.
״הם ביחד?״ היא שאלה.
״אני לא יודע, ולא רוצה לחשוב על זה״ אמרתי בשקט והסתכלתי עליה. ״יש לי חברה״.
״תמיד תהיה מטומטם אה?״ היא אמרה בעצבנות. ״מה אתה מצפה שאמבר תעשה, שתקפוץ עליך כשיש לך חברה?״ היא שאלה.
״זה סיפור ארוך איבון״ אמרתי, אין לי כוח להטפות האלה. אני בן אדם, אני גבר בן עשרים ואחת, ומותר לי לעשות מה שאני פאקינג רוצה.
״יש לי זמן״ היא אמרה בשקט. חייכתי, כרכתי את היד שלי מסביב מותנה, וליוויתי אותה לממלכה שלי.

מנקודת המבט של שאנון-
״את ודניאל עדיין ביחד?״ אחת מגמא שאלה אותי.
״כן״ עניתי בקרירות.
״זאת מערכת יחסים פתוחה או..״
״חומד, אם את שואלת אם מותר לשכב איתו, אז לא״ אמרתי בחיוך עצבני וחסר סבלנות.
״וואלה, אז כדאי שתדברי איתו על זה, כי ממה שאני ראיתי בבוקר ..״
״מה ראית בבוקר?״ שאלתי ותפסתי במרפק שלה כי היא התחילה להתרחק.
״בחורה קפצה עליו ואז הם הלכו לחדר שלו״ היא אמרה. עזבתי אותה וכיווצתי את גבותיי. זה נשמע כל כך מומצא.
אבל תמיד טוב לבדוק.
״שיעשה מה שבא לו״ אמרתי בחיוך רגוע והלכתי. שהקרציה הגמאית הזאת לא תפיץ שמועות.
התקדמתי לבית של הבטאז, ודפקתי על הדלת.
״שאנון״ בחור פתח לי את הדלת בחיוך.
״דניאל בחדר שלו?״ שאלתי.
״אהה.. כן..״
״יופי״ אמרתי ועליתי במהירות. רק מההיסוס שלו אני חושדת. פתחתי את הדלת של החדר שלו, וראיתי בחורה מחזיקה בפניו.
״יופי״ מלמלתי וטרקתי את הדלת כשהם ראו אותי. מה חשבתי לעצמי? זה פאקינג דניאל. הייתי צריכה לא להיכנס לזה, לפני שהיה מאוחר מדי.


תגובות (12)

תמשיכיייייי!!!!!

08/05/2014 19:07

תמשיכיייייייייייייייייי תסיפור המושלםםם הזהההה♥♡♥

08/05/2014 19:30

ת י פ ר ד ו כבר תמשיכייייי מאוהבת בזה

08/05/2014 19:36

אמאאאא אין יותר מהמםםם מזההה לא יכול להיותתת!!

08/05/2014 19:43

מוושלםם ושלא יצאה אחרייה חח לא חובה

08/05/2014 20:02

יאאאאא גאאדדדדד מאוהבת בסיפור המושלם הזההה
תמשיכיי

08/05/2014 20:13

תמשיכייי

08/05/2014 20:45

תמשיכיייייייייייייי

08/05/2014 23:04

יש הם ניפרדווו
תמשיכיייייייי

08/05/2014 23:26

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

08/05/2014 23:50

תמשיכיייייי

09/05/2014 11:19

אעאעאה! אני מאוהבת בסיפור הזה! תמשיכייי♥
אמבר ודניאל לנצח! ♥

10/05/2014 00:04
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך