rok1010
שהסיפור כולו מוגדש למשהוא שבכלל לא יודע שזה עליו. הוא אפילו לא יודע את הסיפור עצמו.אבל אני מקווה שהוא יקרא את זה (או יראה את הסרט על זה אם זה ינצח בתחרות אמן)

רפאל וסופיה חלק שתיים

rok1010 23/06/2011 930 צפיות 4 תגובות
שהסיפור כולו מוגדש למשהוא שבכלל לא יודע שזה עליו. הוא אפילו לא יודע את הסיפור עצמו.אבל אני מקווה שהוא יקרא את זה (או יראה את הסרט על זה אם זה ינצח בתחרות אמן)

סצנה 5: רקודי עם.
סופיה נשכבה על רצפת אולם הספורט מנסה להגניב כמה דקות של מנוחה, "סופיה! זה לא זמן לנוח! צריך להמשיך!" אומרת המורה הקשישה לספורט וסופיה רוטנת אבל ממשיכה לרקוד ואז היא קורצת לחנה וחנה מתחילה להסיח את דעתה של המורה. בדיוק כשהבנות כבר מוכנות לרקוד, המורה מפעילה את הטייפ אבל במקום זה נישמע מנגינת גיטרה(כמו בסרטי אימה) ולאחר שהמורה יוצאת מהשוק נישמע צרחות "מי אחראי לזה?!" צורחת המורה ואז מסתכלת עלייה "מה? אין לי מושג מי יוכל היה בכלל לשים דיסק רוק! ועוד בזמן ריקוד!" היא אומרת בתמימות מעט מופרזת והמורה לא מאמינה לה "זה אני" אומר גל "אתה תיענש בחומרה!" אומרת המורה עצבנית וסופיה רק מסתכלת עליו באדישות .הוא תופס אותה בהפסקה.
גל :את עדיין שונאת אותי בגלל מה שהיה בשנה שעברה?.
סופיה(בציניות): לא אז אני אתאהב בך!.
גל: נו! תסלחי לי כבר! זה היה באמת אידיוטי!.
סופיה: אתה אומר את זה בגלל שאתה לא רוצה שאספר לאיגור וככה תעוף מהלהקה נכון?.
גל שותק.
סופיה: אל תדאג לא אספר .אני יודעת שאיגור יהיה מדוכא מזה אם הוא יגלה אבל אל תחשוב שכל העזרות האלו והסליחות שלך משפעות עליי בכלל.
גל: תודה שאת לא מספרת .

סצנה 5:רומאיו ויוליה.
סופיה נכנסת לכיתה(הפעם דווקא בזמן) ומחכה עד שהמורה רפאל יכנס. סופיה משועממת מציירת ואז רפאל אומר "אנחנו נלמד על הספר רומיאו ויוליה" וסופיה מרימה את ראשה ומתחילה להקשיב.
רפאל :רומיאו ויוליה התאהבו ממבט ראשון. אבל הם לא יכלו להיות ביחד בגלל שהמשפחות שלהם שנאו זה את זה. הם מתחתנים בסתר. רומאו הורג את הבן דוד של יוליה וכעונש מגרשים אותו. מכריחים את יוליה להתחתן עם פאריס אז היא הולכת לרב כדי שימצא פתרון לבעיה .הוא מביא לה סם שמוריד לה את סמני החיים ל42 שעות. זה מסתבך כאשר רומאו שומע שיוליה מתה ולא מקבל את המכתב מהרב שזה רק חלק מתוכנית ושזה לא אמתי. הוא מנשק אותה נשיקות אחרונות ומתאבד עם רעל . היא רואה שהוא מת ומתאבדת בכך שהיא תוקעת סכין בתוך לבה. זה הסוף הטראגי של רומאו ויוליה.
עומר: אני דווקא שמחתי .כל הזמן שקראתי את הספר רק רציתי שיתאבדו כבר .
סופיה(צועקת): עומר סתום!.
רפאל(עצבני) :סופיה! .
סופיה: מה?. זה סוף טראגי! דמיין אתה עומר שמי שאתה אוהב יתאבד.!
עומר: מה יש לך?! זה רק סיפור דבילי!.
סופיה: זה קלאסיקה! .זה על שני אנשים שאוהבים זה את זה למרות שזה אסור וזה משהוא שלעולם לא תבין!.
עומר: את מדברת על דניאל?.
סופיה שותקת.
עומר(בזלזול): מה קרה? בלעת את הלשון?.
רפאל: סתום כבר!.
עומר שותק .מודהם.
רפאל: בואו נמשיך בשיעור.
סצנה 6:מה שקורה אחרי השיעור.
יש צלצול וכולם אוספים את המחברות והולכים הביתה. רק רפאל וסופיה נמצאים בכיתה


תגובות (4)

יפה תמשיכי !!:)

23/06/2011 18:00

יפה תמשיכי !!:)

23/06/2011 18:01

איפה הפרק הראשון של רפאל וסופיה ? את יכולה לשלוח קישור או משהו ? זה נשמע מעניין

10/07/2011 15:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך