valerie1212
חסר לי עוד בן אחד ועוד שתיי בנות , תפציצו ברעיונות (;

Dont wake me up – פרק שני , ההרשמה נמשכת .

valerie1212 29/04/2014 983 צפיות 16 תגובות
חסר לי עוד בן אחד ועוד שתיי בנות , תפציצו ברעיונות (;

צפיתי באנטומיה של גריי עם קערת פופקורן ביד , טריקת דלת נוראית נשמעה מחוץ לחדר , אני וקים נגשנו לבדוק מה העניין . "את פשוט לא מבינה ! נכשלתי ! נכשלתי במבחן הזה ! התכוננו ביחד , איך עברת ? " הסכלתי על קים וגלגלתי עיניים , קים צחקה , ברגיל . מולנו חדר עם שתי בנות , סברינה מנצור וג'ניפר המילטון . סברינה וג'ניפר לומדות רפואה , אצל סברינה זה בגנים , אמא שלה וגם אבא שלה היו רופאים . ג'ניפר ? הרוב בעצם חושבים שהיא לומדת רפואה רק בשביל סברינה , בשביל להיות ה"חברה הטובה " , כי עד עכשיו ג'ניפר לא עברה שום מבחן בנושא . אני וקים חזרנו לחדר והתארגנו לשיעור שיש לנו עוד חצי שעה , לבשתי סקיני כהה וצמוד , גופיה רופפת לבנה שחושפת מעט את הטבור ומגפי טימברלנד שחורות , קשרתי מסביב למותניי ג'אקט רגיל ויצאתי לשיעור . התקדמתי לכיתה ובאתי לשבת במקום הקבוע שלי , שהיה תפוס , מי זה בכלל ? התקדמתי למקום שלי , ונעמדתי מול הנער הזה , חיכיתי , חיכיתי , והוא צחק עם חבר שלו . "תשמע , אולי אתה חדש פה , אבל המקום הזה תפוס . " אמרתי וחייכתי בקטנה , "צודקת , אני חדש והמקום הזה תפוס , אני יושב פה " הוא אמר והסיט את עניו הכחולות בחזרה לכיוון חבר שלו . עמדתי שם עוד כמה שניות ספורות , ולבסוף פשוט דפקתי לו מחברת בראש והוא קם מהכסא , התיישבתי והוא נעמד מולי . כשמבטתי נתקל בו , נפל לי האסימון , הוא היה היום בבוקר עם קים ! כן כן , זה הוא . גכחתי בקטנה והייתי באייפון . "אני לא מתכוון לזוז עד שלא תגידי איך קוראים לך " הוא אמר וחייך את החיוך האלוהי שלו , "אנה . בשבילך , אנבל " אמרתי וחייכתי בקטנה " דילן ניילס , דילן בשבילך " אמר והתיישב במקום פנוי , נשכתי את השפה התחתונה ופשוט לא הבנתי איך לא אנסתי את הבחור הזה היום בבוקר .
עברו שעתיים , שיעור אחד והרצאה , נפגשתי עם קים בסטארבקס והזמנו שתייה חמה , כששמתי לב שקים משחקת עם הקשית ולא לקחה אף שלוק , התחלתי כבר לחשוד . "נו , שפכי " אמרתי לה בעודי מזיזה את הסטארבקס ממנה כדי שלא תתעסק בו . "תשמעי , אני יודעת שאת לא אוהבת את הקטע שאני מחליפה בחור בכל רגע נתון , אבל הבחור הזה שהיה פה בבוקר ? אני חושבת שהפעם זה רציני " היא אמרה וחייכה לכיוון הדלת , הסתובבתי וראיתי אותו , את דילן ניגש אלינו .


תגובות (16)

שם: אדלייה מונטס
גיל : 20
תיאור חיצוני : יחסית גבוה , עיניים חומות כהות , שיער חום בהיר חלק וארוך , גוף שזוף .
רקע : אמא של אדלייה נכנסה להריון בגיל מאוד צעיר , מרוב פחד אמא של אדלייה השאירה אותה ברחוב אחרי שהשתחררה מהבית חולים. משם אדלייה הועברה לבית חולים עקב אנורקסיה , אח"כ נשלחה לאימוץ . בגיל 14 אדלייה גילתה על העבר שלה , והכל הדרדר . אדלייה החלה לקחת סמים , זרקה את הלימודים , והדבר היחיד שעניין אותי זה הים וגלישה . אחרי כמה זמן אדלייה הועברה למשפחה אחרת , והיא חזרה ללימודים . ההורים של אדלייה שלחו אותה לפני כמה חודשים מקליפורניה למסצ'וסטס , כדי ללמוד ממשל .
אופי : סגורה ביותר , היא יכולה לזרוק חיוך שיהפוך את היום של כולם לטוב יותר , אבל לא נותנת לאף אחד להכנס לתוך חייה האישיים , זה אצלה חינוך מהבית , לא להתחבר לאנשים מסוימים . היא אוהבת כשאומרים לה את האמת בפרצוף , מאשר לשבור את הראש ולחשוב מה לא טוב בה . תמיד יש לה דעה , אבל היא סגורה , הדעה שלה נשארת רק שלה .

29/04/2014 22:35

אממ אני יכולה להוסיף דמות?
שם: גרייס גרנדה
תיאור חיצוני: לא גבוהה מידי ולא נמוכה מידי. שיער חום בהיר ועיניים כחולות עם גוון סגול.
גיל: 19
רקע: גרייס , אביה חלה בסרטן ומת אחריי כשנה. גרייס מחליטה להיות בעקבות מחלת הסרטן ורוצה למצוא תרופה למחלה הזו. וכך מגיעה לקורס רפואה.
אופי: גרייס אוהבת גם לקרוא ספרים, מסודרת, ואוהבת להתעורר בשעות מוקדמות כמו 5 בבוקר ולהנות מהשקט של הבוקר. היא אוהבת את הקור של הבוקר גם.
מתיידדת מהר עם אנשים, ונהנת לצאת למסיבות.

30/04/2014 00:50

אני יכולה להוסיף דמות?
שם : מרציפלוכה שטיינדרגבבגבר.
מראה: אף ענק, שיניים עקומות ובולטות, עיניים שקועות.
אופי: אוהבת להרביץ לאנשים, נהנת לדרוך לאנשים על האצבעות של הרגליים, שונאת גברים. היא נגד איפור ושמלות, ולובשת רק בגדי גברים. פמיניסטית בנשמה.

30/04/2014 00:54

    חחחחחחחחחחחחחחחחח אני בוכה ת'חיים חחחחחחחחחח

    30/04/2014 00:58

    מה הבעיה? אני ממליצה לך להרשם גם.
    (הא הא)

    30/04/2014 00:59

    הפסקתי ממזמן להירשם לסיפורים….חחחחחח אבל רק בגלל הדמות שלך אני הולכת לקרוא את הסיפור הזה !

    30/04/2014 01:01

    תקשיבי את פשוט קורעת שזה משו.

    30/04/2014 08:30

תראי, את עושה הרבה פעמים רווח לפני סימנים. זאת אומרת ככה , במקום ככה. וגם עם הסימ התחלת ציטוט. זאת אומרת " ככה " במקום "ככה." וזה די מפריע לי להנות מהסיפור שחוץ מהשגיאות הבסיסיות האלו נראה ממש מעניין.
אני אשמח לכתוב עוד דמות אם את צריכה ^^

30/04/2014 13:09

    אני כותבת את הסיפור הזה עם חברה שלי ואת הפרק הזה היא כתבה, אבל אני בטוחה שממש עזרת לנו
    ואנחנו נשמח לעוד דמות.

    30/04/2014 14:30

    היי , אני כתבתי את הפרק .
    אני עושה הרבה פעמים רווח לפני סימנים , כי ככה לימדו אותי בערך מכיתה ב' .
    תמיד כשכתבתי "ככה" במקום " ככה " , אמרו לי שזאת שגיאה .
    אני מצטערת אם זה מפריע לך , אבל אני לא יכולה לשנות הרגל , שחוץ מזה לא שגיאה .

    30/04/2014 14:48

זה לא ממש הגיוני שתיהיה מישהי שלומדת בהארוורד רק בשביל לרצות את חברה שלה. הלימודים בהארוורד הם רציניים מאוד והיא האוניברסיטה הכי יוקרתית בארהב. צריכים ליהיות יותר תיאורים של הלימודים הקשים, של רגשות, של דמויות, של יום ולילה, וגם את כותבת רווח לפני סימני פיסוק.
מקווה שתקחי לתשומת ליבך ואני אשמח לכתוב לך דמות.

30/04/2014 14:26

    תקשיבי בסך הכל זה רק הדימיון שלנו,מי יודע אוליי בקרוב תגליי שהיא ממש לא עושה את זה בשביל להיות חברה טובה.
    ונקח לתשומת ליבנו את כל מה שכתבת ואנחנו נשמח לדמות ממך.

    30/04/2014 14:32

    זאת סה"כ הדעה של האנשים , שהיא לומדת רק בשביל לרצות חברה .
    בנתיים העלנו רק שלוש פרקים , והם רק בשביל הרקע , לכן אנחנו מפרטות בקצרה . אבל אקח זאת לתשומת ליבי בקשר לתיאור יותר מעמיק . ובקשר לרווח לפני סמני פיסוק , כמו שציינתי , ככה לימדו אותי מכיתה ב' , הרגל שאי אפשר לשנות , אני אשנה כמה שפחות לעשות זאת בפרקים כי הבנתי שהבעיה היחידה פה היא עם הרווח של הסמני פיסוק . (;

    30/04/2014 14:51

אבל הרעיון של הסיפור יפה.

30/04/2014 14:26

אז הנה הדמות שלי.
רובי סאמרס- בת 20.
רובי בעלת שיער שחור חלק המגיע לה עד הכתפיים, שבמקור היה בלונדיני. היא לובשת בעיקר שחור ובמקרים מיוחדים כחול כהה. לרובי יש פירסינג בלשון ומעל הגבה, והיא שמה צלליות שחורות.
היא נולדה בבית טוב, ואביה הוא מרצה בהארוורד, כך היא התקבלה.
למרות המראה החיצוני שלה, רובי מאוד נבונה ומקבלת ציונים גבוהים והיא אחת מהתלמידים המצטיינים בכיתת המשפטים, אך היא מסתירה זאת מחבריה, כי היא חוששת שהמוניטין שהיא בנתה לעצמה ייהרס.
היא סרקסטית, צינית וקשה להתחבר איתה, היא לא מדברת על הרגשות שלה כי היא גם אף פעם לא נפגעת או נעלבת, ולא חסר לה משהו משמעותי בחיים. חוץ מאהבה, אבל זה כבר סיפור אחר.
למרות האופי הציני שלה, היא חברה טובה, וכיף לבלות איתה, בעיקר בגלל שהיא עושה מה שהיא רוצה, שותה מה שהיא רוצה, ועוברת על כל חוק שמציק לה, אלא אם כן זה קשור ללימודים, כי היא לא רוצה שיסלקו אותה מהארוורד.
היא ספונטנית ומאתגרת.

30/04/2014 14:52

    תודה, בקרוב יעלה פרק 4 :)

    30/04/2014 14:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך