only you
תודה על התגובות בנות 3>מקווה שתהנו מהפרק ....

” i’m beautiful in every single way”… – פרק 2 ב'

only you 27/10/2013 1415 צפיות 3 תגובות
תודה על התגובות בנות 3>מקווה שתהנו מהפרק ....

נקודת מבט של נועה-
היום עבר סוף סוף!
ניגשתי לרכב שלי, חיפשתי את המפתחות בתיק ולא כולכך שמתי לב לאן אני הולכת ונתקלתי במישהו. אווצ'!
קיבלתי מכה במצח שלרגע חשבתי שניתקתי בעמוד חשמל. נפלתי על הרצפה.
"האווצ' הראש!" מלמלתי תוך כדי שאני נוגעת במצח.
"וואי אני ממש מצטער, את בסדר?!" הוא אמר תוך כדי שהוא מושיט לי את היד כדי לעזור לי לקום. הסתכלתי עליו כדי לראות מי זה, עוד פעם הוא?!
קמתי בכוחות עצמי, גם כן הוא, לא צריכה את העזרה שלו.
"הא חנז' זאת את .." הוא אמר עם חיוך שובב. לא נימאס לו מהשם הזה. לא מספיק סבלתי מהשם הזה כול השנים האלה!
"וואי מאור שחרר מהשם הזה, לא נימאס?!" אמרתי תוך כדי שאני מנערת מעצמי את כול האבק.
"בחיים לא .." אמר שעדיין תקוע לו חיוך על הפנים והוא בוחן אותי מכף רגל ועד ראש.
"למה לא צלם אותי וזהו." אמרתי לו בציניות.
"אה..מה??"
"אה.. מה?? נגב נגב תריר, דביל."
"אני הלכתי .." אמרתי והמשכתי לכיוון הרכב. וואיי מתפוצץ לי הראש.
"חכי! את צריכה עזרה בלהגיע הביתה? י יכול להסיע אותך, אולי לא כדי שתנהגי אחרי הבומבה שקיבלת." רגע שאני אבין, מאור בכבודו ובעצמו מציע לי עזרה ?!?!
המכה בראש חמורה הא…
"כן בטח." צחקתי וניגשתי לרכב ניראה לי אני מתחילה להזות.
"רק ניסיתי להיות נחמד את יודעת, אם את לא רוצה את העזרה שלי פשוט תגידי." הוא אמר בפרצוף רציני מידי.
הוא היה רציני עד עכשיו?! מה קרה ראה שאני קצת יותר יפה ממה שהייתי בשנים הקודמות וכבר הגישה שלו שונה כלפיי?
הוא כבר שכח את כול ההצקות שלו כלפיי, על זה שהוא לעג לי בכול רגע שהיה רואה אותי?!?!
"אז הינה אני אגיד לך, אני לא צריכה את העזרה שלך ואני גם לא יצטרך, אוקיי?!"
" סבבה!"
"יופי!"
"ייאלה סלמאת." הוא אמר והלך משם עצבני.
"דביל." מלמלתי ונכנסתי לתוך המכונית.

"אני בבית!" צעקתי כשניכנסתי לבית.
"אני במטבח!!" אימי צעקה לי בחזרה. זרקתי את התיק ליד הדלת הנחתי את המפתחות על השידה וניגשתי למטבח שיצאו ממנו ריחות ממש מגרים.
"מה את עושה פה מוקדם כול כך?" מוזר.
" סתם, יצאתי מוקדם כדי להיות עם הבת שלי ולבלות איתה קצת זמן איכות, מה אסור??" היא שאלה עם חיוך קטן ונישקה אותי בלחי.
"מותר, מותר. מה יש לאכול??אני גוועת." אמרתי.
"הכנתי לך תפו"א מוקרם וספגטי ועוגת שוקולד בדיוק כמו שאת אוהבת." וואווו כול זה בישבילי??
"וואוו לכבוד מה?"שאלתי טיפה מופתעת.
"כדי שתהיה לך השנה הכי טובה שהייתה אי פעם, שנפתח אותה ברגל ימין וסתם כי אני אוהבת את הקטנה שלי ובלי לפנק אותה מידי פעם." אין על האימא הזאת איןן!
"ואי אימא תודה אני מתה עלייך." קפצתי עלייה בחיבוקים ונשיקות.
"מה זה הכנת בכמויות, אם לא שמת לב אימא אנחנו רק שתיים." אמרתי מופתעת מהכמות הגדולה של האוכל.
"כן בקשר לזה, חשבתי שאולי תזמיני את החברים שלך שיבואו לאכול, הרבה זמן לא ראיתי אותם." רעיון טוב. אימא שלי אוהבת אותם, הם כמו ילדים שניים שלה ואת האמת לא חושבת שהם יתנגדו לרעיון.
"סבבה אני אשלח להם הודעה." שלחתי הודעה לקבוצה שלנו בווטסאפ.'
בופה ועוגה אצלי, עוד חמש דקות אתם פה אימא שלי בישלה והיא דורשת שתתיצבו פה.'
ליאור היה הראשון שהגיב,
'אם נורית בישלה אני רץ לשם פתחי את הדלת!' טיפש.
'ייאלה בוא ספידי חחחח' הגבתי לו ואחריו מאי הגיבה,
'אני ורון גם באים, תוספי עוד שתיי צלחות.'
'אל תדאגי אחד ליד השנייה, זוג מאוהבים ייאלה בואו!' הגבתי לה.
שני הייתה האחרונה שהגיבה,
'אני גם באה, אימא שלי לא בישלה :( באת לי בטוב אני רעבבה!'
'יאלה בואי מורעבת שלי :)' הגבתי לה.
כולם באו אימא שלי חיבקה אותם ונישקה כאילו היא לא ראתה אותם שנים.
זללנו את האוכל ותוך כדי העברנו צחוקים וחויות מהחופש הגדול, היה כיף.
"וואי נורית מילה התגעגעתי לאוכל שלך, יש לך ידיי זהב נשבע!" ליאור אמר תוך כדי שהוא מתרווח על הספה ולא משאיר לי מקום לשבת.
"וואי באמת היה נדיר מה זה תודה." רון אמר וחיבק את מאי עם זרוע אחת שלו כשהם ישבו בספה.
"אימא שלי צריכה לקחת ממך שיעורים בבישול אני אומרת לך, את מבשלת מדהים!" שני הוסיפה והתיישבה ליד ליאור בספה של השלוש.
"אני שמחה שנהנתם חמודים שלי, הכיף שלי זה לראות אותכם נהנים ושמחים. הלוואי ותשמחו כול החיים." אמרה בחיוך וניגבה את הידיים שלה עם המגבת של המטבח.
"נו ליאור תעשה לי מקום!" אמרתי למעצבן הזה.
"לא רוצה נוח לי ככה." הוא אמר עם חיוך מעצבן על הפנים.
"אז סבבה גם לי נוח ככה …" אמרתי והתיישבתי לו על הבטן. רק שלא יקיא עליי.
"ישמנה קומי ממני הרגע אכלתי!" אמר בקושי וניסה להוריד אותי.
לא רוצה נוח לי ככה." אמרתי ושילבתי ידיים.
"את בטוחה שאת לא קמה?" הוא שאל אותי.
"כן." אמרתי לו.
"תזכרי הזהרתי אותך .." באתי להגיד משהו אבל לא יכולתי כי ליאור הטמבל הזה התחיל לדגדג אותי והוא יודע שאני רגישה לדיגדוגים!
די ליאור, פליז! הינה אני יורדת רק תפסיק!" אמרתי תוך כדי שאני מתגלגלת מצחוק.
"תישבעי.."
"נשבעת." אמרתי והוא הפסיק לדגדג אותי ופינה לי מקום לידו.
נשכבתי עם הראש על הרגליים שלו והבטתי על הטלויזייה. הוא ליטף לי את השיער ושנייה לפני שנירדמתי קלטתי את אימא שלי מסתכלת עלינו בחיוך גדול.
הרגשתי ידיים גדולות מרימות ולוקחות אותי לחדרי. זה היה ליאור.
הוא הניח אותי על המיטה נישק אותי בלחי ולחש לי, " לילה טוב נסיכה שלי …."
הלכתי לישון עם חיוך דבילי על הפרצוף.


תגובות (3)

אווווווו איזה חמוד ליאור

27/10/2013 06:56

אוווועע תמשיכייי

27/10/2013 07:28

שני זה שם שליטעעעעעעעע
תמשיכיי!!
איזה נסיך ליאור:)))))))

27/10/2013 09:06
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך