מורן ♥
מקווה שאהבתן ! ♥
ואני חדשה פההה אז נא להיות עדינים חחחח

just give me a reason ♥ – פרק ראשון (ניסיון)

מורן ♥ 22/10/2013 1482 צפיות 10 תגובות
מקווה שאהבתן ! ♥
ואני חדשה פההה אז נא להיות עדינים חחחח

בדיוק עשיתי שעווה שהיו דפיקות בדלת.
"אדיררר!" צרחתי לאחי, "תפתח את הדלת!"
"אני אוכל," השמן אמר, "תפתחי את."
נאנחתי ושטפתי את עצמי. איזה אח שמן יש לי! שהוא אוכל אי אפשר להפריע לו.
יצאתי מהחדר ולבשתי שורט וגופייה. עברתי ליד המראה וחייכתי אלייה חיוך ע-נ-ק D:
הדפיקות המשיכו ואני ירדתי לפתוח את הדלת.
"היי אחות של אדיר," זה היה אחד החברים הערסים שלו. הוא חייך חיוך דורש כאפה והסתכל למקומות שהוא לא היה אמור להסתכל אליהם, "אדיר בבית?" הוא שאל ואני הנהנתי.
"הוא אוכל." אמרתי בחיוך. אפילו הערס הזה לא יצליח להוריד את החיוך מהפנים שלי :)
"כמו תמיד…" הוא אמר וחיוך עלה על פניו. פתאום הוא היה נראה דווקא נחמד. "או שהוא אוכל או שהוא מזיין. יש לך אח זונה." פחח! נחמד עלק…
"מצחיק…" ייבשתי אותו, "הוא במט-" התחלתי להגיד ואז האייפון שלי צלצל. רועי.
"הלו?" עניתי בחיוך ענקי ועליתי במהירות לחדר שלי.
"מה קורה חיים שלי? עוד חמש דקות אני אצלך." הוא אמר ואני התחלתי לחפש משהו ללבוש.
"הכול טוב ברוך השם," אמרתי ושמעתי שהוא מחייך מהצד השני, "ומה איתך?" שאלתי בנימוס והתלבשתי מהר. לבשתי שמלה בצבע אפרסק מבד עדין כזה שנראה כמו שיפון, היא הגיעה עד מעל לברך, עם קשירה מתחת לחזה. היה לה מחשוף בחזה, לא מוגזם מידי אבל גם לא נראה כאילו אני הולכת עכשיו למאה שערים. הייתי נראת כמו ילדה טובה ושמורה, בדיוק כמו מה שרציתי שהוא יחשוב עליי. הוא לא נשמע כמו אחד כזה שרוצה מישהי שתראה כמו שרמוטה.
"הכול דבש. ואני נשאר בעיר לשלושה ימים, אז אם בא לך אפשר לעשות משהו מחר." הוא אמר בזמן שהתאפרתי. הסמקתי ישר.
"חחח עד מחר אלוקים גדול, נראה קודם מה היה היום." אמרתי והוא צחק. שמתי בושם ועשיתי מחליק, ועד ניתק כבר הייתי מוכנה.
"לאן את הולכת ככה?" אוווווף… אין לי כוח לחקירות שלו עכשיו :/
"אני יוצאת עם… רועי?" אמרתי בחשש והוא הסתכל עליי במבט עצבני.
"רועי הקווקזי? את יודעת שא-" הוא התחיל להגיד ואני עצרתי אותו. הוא אח שלי, לא אבא שלי !!!
"לא הוא. זה מישהו אחר, הוא ממש נחמד." שיקרתי ופתחתי את הדלת, "הוא פה. ביי!" אמרתי וסגרתי את הדלת לפני שהוא יתחיל להתעצבן.
רועי כבר חנה ליד הבית שלי. חייכתי ונכנסתי לאוטו.
"איזה יפה את!" הוא אמר בזמן שנישק אותי בלחי. צחקקתי.
"מי שמדבר." אמרתי בחזרה והוא חייך אליי.
"חיים שלי את!!" הוא אמר וחיבק אותי. צחקנו והוא התחיל לנסוע.
אחרי רבע שעה כבר היינו שם. נכנסנו אחרי שהשומר לא רצה להכניס אותי, כי אני קטינה, אבל בגלל שרועי היה חוקי הוא היה חייב, והתחלנו לרקוד.

היה כיף רצח, ואז השעה כבר הייתה בערך אחת ואחי חיפש אותי בהיסטריה.
"עכשיו את מגיעה לפה!! הבנת?!" הוא אמר וניתק. גלגלתי את עיניי וקמתי מרועי שישבתי עליו עד עכשיו.
"בוא, אני חייבת לעוף." אמרתי בקצרה והוא חייך ונישק אותי שוב. הוא חיבק אותי חזק והרים אותי עד לאוטו. איזה נסייייך ♥
"אני מת עלייך." הוא אמר בזמן שהוריד אותי ממנו ונכנס לאוטו. נישקתי אותו והוא התחיל לנסוע. אחרי כמה זמן כבר היינו בחנייה שליד הבית שלי.
"היה לי ממש כיף." אמרתי בזמן שהתנשקנו (בפעם המיליון להיום) והוא צחק. פתאום הוא התחיל להעלות את היד הימנית שלו לעבר החזה שלי ועם השמאלית הוא חיפש משהו בתא כפפות. כשהוא הגיע לחזה שלי התרחקתי ממנו בעדינות.
"מה את אומרת? אולי תבואי אליי היום?" הוא אמר ורק אז קלטתי מה יש לו ביד. איכסס!! איזה בן זונה!! מה נראלו?!
לא חשבתי שתי שניות וסטרתי לו. יצאתי מהאוטו ונכנסתי לבית בוכה.
ככה זה גברים, שק של נחשים…


תגובות (10)

תמשיכי

22/10/2013 10:38

מהמםםם תמשיכייי

22/10/2013 10:40

נשמע יפה:))תמשיכי:))

22/10/2013 10:42

ברוכה הבאהלאתר ובהצלחה בכתיבת הסיפור!
ממש אהבתי את הסיפור(וגם את השם שלך)
תמשיכייייייי!
♥♥♥לין

22/10/2013 10:43

מושלם תמשיכיי

22/10/2013 10:44

א. אני חולה על השיר (שם הפרק ) ב . זה נישמע ממש מושלם ואני מחכה להמשך :)

22/10/2013 10:48

תמשיכייי

22/10/2013 11:12

המשךךךךך!

22/10/2013 11:47

יפה תמשייכיי

24/10/2013 06:08

הסיפור ממש יפה תמשיכי ♥♥♥

30/11/2013 02:09
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך