תגיבוווו מה אתם חושביםם:-) גם אם זה לטובה וגם אם לרעה , אני רוצה לדעת איך זה!

My life- My rules- פרק 1

03/06/2014 636 צפיות אין תגובות
תגיבוווו מה אתם חושביםם:-) גם אם זה לטובה וגם אם לרעה , אני רוצה לדעת איך זה!

אמא, אני הולכת לישון אצל חן . מחר בבוקר נתחיל ללמוד למתכונת בהיסטוריה שיש בראשון.
טוב ליהי , כל עוד זה ללימודים זה בסדר.
מה שתגידי אמרתי בחלש וגילגלתי עיניים . ביי.. אמרתי בקול ויצאתי . שמתי אוזניות, שמעתי מתן גלילוב והתחלתי ללכת לעבר הבית של חן . זה רק חמש דקות הליכה ממני..
הייי מה קורה? אמרתי לחן וחיבקתי אותה שהיא פתחה את הדלת . מה העניינים? היא שאלה וחייכה . בסדר אמרתי . טוב בואי בואי לחדר שלי היא אמרתי ומשכה לי את היד עד לחדר שלה. מה זה הבגדים האלה ?! את לא מתכוונת לבוא ככה למועדון נכון?! היא אמרה. חחחח בטח שלא מפגרת , הבאתי את הבגדים בתיק!אמרתי והראיתי לה את התיק שהבאתי.
בואנה אתת.. חן אמרה וחייכה.
טוב יאללה אני זזתי להתארגן , עשר דקות אני מוכנה , ודניאל ויניב יבואו לאסוף אותנו. חן אמרה.
נו מה את רצינית?! מה יניב עכשיו , אין לי כוח אליו , הוא כל הזמן מנסה להתחיל איתי ולא מבין שאני לא בקטע! חחחחחח היא צחקה. אז מה את מעדיפה להרגיש כמו גלגל שלישי איתי ועם דניאל? גילגלתי עיניים. מואה ! היא נתנה לי נשיקה באוויר והלכה להתארגן. אני לבינתיים התלבשתי שתי דקות. לבשתי שמלת מיני שחורה שהדגישה את החיטובים שלי והעיניים הירוקות שלי, עם נעלי עקב שחורות תואמות.
שמתי איליינר ומסקרה , והייתי מוכנה. אחרי חמש דקות גם חן סיימה להתארגן. היא לבשה שורט שחור עם נעלי עקב שחורות תואמות , וגופיית שיפון יפה .
אוו אווו מי זאתת אמרתי . היא חייכה . לא אתת . טוב יאללה בואי נצא , דניאל שלח בווטצאפ שהם כבר מחכים בחוץ. יצאנו וראינו את דניאל ויניב עומדים ליד המזדה שלוש השחורה של יניב . יניב חייך אליי.
אויי זה הולךך להיות חרא! חשבתי לעצמי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך