מישהי260
פרק 2, מקווה שתאהבו!

אטלנטיס – פרק 2

מישהי260 17/06/2014 771 צפיות 13 תגובות
פרק 2, מקווה שתאהבו!

"אה.. סליחה. אני מצטער. שקעתי במחשבות", אמרתי והסמקתי.
לא נשמעו צחקוקים, אבל ידעתי שזה היה רק בגלל שבשיחות שניהלו איתנו קודם לכן, אמרו לנו שבשום אופן אסור לנו לצחוק אחד על השני.
כנראה בגלל שכולם היו שם במצב רגיש ושביר.
אד הנהן והמשיך בסבב. אני שוב לא הקשבתי, ובחנתי את החדר בו אני נמצא.
החדר היה גדול ומרווח, עם קירות לבנים וכמה תמונות שאני חושב שמטרתן הייתה לגרום למדוכאים להרגיש יותר טוב. על כל תמונה היה כתוב משו קיטשי ואופטימי בצורה מחרידה, שהתחבר למה שהיה בתמונה.
למשל – בתמונה אחת שבה צולם הים והאופק נראה כבלתי נגמר היה כתוב "אתה לא תדע מתי אתה מגיע לסוף העולם, אתה תרגיש את זה כאשר לא תחפש יותר את האופק". בהחלט מעודד.
אנחנו ישבנו על כיסאות פלסטיק שהיו מסודרים במעגל, על רצפה מלוכלכת שניסו לכסות אותה בשטיח.
חזרתי להקשיב כי ראיתי שאד מדבר, ורציתי למנוע עוד מצב בו אני מביך את עצמי.
"אם הייתי שואל אותכם מה המילה האהובה עליכם בעולם, מה הייתם עונים?", הוא אמר, מה שהיה ניסוח רע במיוחד של שאלה, כי הוא באמת שאל אותנו מה המילה האהובה עלינו. בכל מקרה, התשובות הסתכמו ככה:
"אמא"
"אהבה"
"תקווה"
"עתיד"
"טוב"
ועוד כל מיני מילים שאני בטוח שלא היו נכונות, ושנאמרו כדאי לא להדאיג את אד ולגרום לו להתקשר להורים, או שהם סתם רצו להתאים את המילים לתמונות על הקיר.
רק תשובה אחת הייתה שונה, של הנערה הזאת.
"מוות", היא אמרה.
אד היה דיי מזועזע, הוא בהה בה לכמה שניות ואז אמר. "זו אמירה מאוד חמורה, את מוכנה גם להסביר?"
היא נאנחה. היה מובן שהיא לא באמת רצתה להסביר.
"ובכן, בעיקרון, החיים הם משחק. להרבה אנשים המוות הוא סימן שהם הפסידו, כי בשונה ממשחק בחיים את מפסיד או מפסיד, אבל בשבילי מוות הוא הפרס. אז כן, מוות"
עכשיו הוא נראה מזועזע אף יותר, ואני חושב שהוא פשוט התחרט שהוא שאל אותה את זה. או בכלל.
הוא רצה להמשיך את הסבב אבל הפגישה נגמרה, והוא הבטיח שנמשיך בפעם הבאה.
כולנו עלינו במדרגות שהעלו אותנו לאוויר הקר.
הם הלכו הבייתה, אבל אני נאלצתי לחכות לאמא שלי.
"יש לך סיגרייה?", שמעתי קול מאחוריי.


תגובות (13)

אוקיי, מאוד אהבתי את הרעיון של קבוצת תמיכה וכתבת את זה טוב שחלק שרוצים להיות אופטימיים ויש את האחד הזה שמתנגד לכל הטיפול והמילה האהובה עליו היא מוות חחחח הכתיבה שלך טובה. אני מחכה להמשך ^.^

17/06/2014 19:43

יפה מאוד(:
בבקשה פרקים ארוכים יותר ^~^
ותמשיכי :))

17/06/2014 20:15

זה נורא מזכיר לי את אשמת הכוכבים

18/06/2014 09:23

    זה רע או טוב?

    18/06/2014 10:17

    זה לא רע- כי הספר מצויין! (אני ממש עכשיו קוראת אותו…)
    אבל זה לא טוב- כי זה מעין 'לקיחת רעיון' לא שאני מאשימה או משהו כזה…

    18/06/2014 10:59

    האמת שכן, קראתי את הספר, אבל באמת שאפילו לא חשבתי עליו כאשר כתבתי את זה.

    18/06/2014 11:14

    טוב, בגלל שהספר כל כך טוב אני מוכנה למחול לך על זה.
    גרין, אני שונאת אותך. למה הרגת אותו?1 למה?!
    *כעס על סופרים*

    18/06/2014 11:16

    בלי ספויילריםםם!!
    אפילו שאני יודעת שגאס ימות :'(

    18/06/2014 12:41

    כי הוא ג'ון גרין.
    כמו סטיבן מופט.
    ונחשי איזו כותבת צעירה באתר הולכת בעקבותיהם ומרסקת את כל מה שטוב ויפה בסיפור שלה?

    18/06/2014 13:47

מסכימה, למרות שזה מה שעושה את הספר.
בכל אופן, החלטתי להפסיק עם הסיפור הזה, והתחלתי חדש
מקווה שתקראו

18/06/2014 13:39
סיפורים נוספים שיעניינו אותך