סלרי ירוק
זה מה שעבר עליי היום בבוקר כשהמחנכת בישרה לי שהחליטו לא להגיש אותי לבגרות במתמטיקה מחר ואני אצטרך לעשות השלמות אחריי הצבא

אני כישלון

סלרי ירוק 21/05/2014 1426 צפיות 10 תגובות
זה מה שעבר עליי היום בבוקר כשהמחנכת בישרה לי שהחליטו לא להגיש אותי לבגרות במתמטיקה מחר ואני אצטרך לעשות השלמות אחריי הצבא

הדבר הראשון שקרה לי כשקמתי היום בבוקר הוא צלצול מהמחנכת שלי
הדבר הבא שקרה לי באותו בוקר הוא בכי שניסיתי להפסיק ונזלת נוזלית שלא הפסיקה לנזול לי מהאף.
ולא יכולתי ללכת לקחת טישו כי ישנתי אצל יאיר ולא רציתי שההורים שלו יראו אותי ככה.
בסוף הוא הלך להביא לי טישו.
המחנכת המשיכה והמשיכה לחפור לי בראש
אבל אחריי שהבנתי את הפואנטה לשיחה כבר הפסקתי להקשיב לה
רק החנקתי את הבכי המריר והמאוכזב שלי וחיכיתי שהיא תפסיק לדבר כדי שאני אוכל לומר לה ביי ולנסות להשתלט על עצמי.
בסוף השיחה ניסיתי להסביר ליאיר בין השתנקות וקינוח קולני של האף למה אני בוכה.
הוא חיבק אותי מאוד חזק ולא אמר מילה. אני אוהבת שהוא יודע מה אני צריכה באותו רגע, לא עידוד ולא נחמה, רק שקט.
חשבתי איך אני הולכת לבשר את החדשות לאמא, פנים מול פנים? טלפון?
החלטתי לשלוח לה הודעה, ולחזור הביתה כשתחלוף הסערה.
2 דק' אחריי ששלחתי היא כבר התחילה לצלצל אין ספור פעמים.
פחדתי לענות, לא רציתי שתצעק עליי או יותר גרוע, תאמר לי כמה היא מאוכזבת ממני.
בסופו של דבר היא התעקשה לדבר איתי, הבטיחה שהיא רק רוצה לשאול אותי על זה,
הדמעות טשטשו לי את הראייה, וניסיתי להישמע כאילו אני בסדר.
"ומה למדת מזה?"
השאלה עצבנה אותי.
מה למדתי מזה? מה אני כבר יכולה לענות לה על זה?
שאני כישלון, שאני עצלנית ומוותרת לעצמי שאני לא מצליחה להשקיע בדברים שיועילו לי בסופו של דבר, שאני טיפשה והפחדים שלי מטופשים, שאני לא יודעת להתמודד עם בעיות ואני בורחת ומנסה להעלים אותם בדרכים הכי לא נכונות, שאני מדחיקה את כל הדברים שאני לא רוצה לראות, מטאטא את כל מה שלא עושה לי טוב מתחת לשטיח עד שהשטיח נראה כמו הר.
"כלום"
וניתקתי


תגובות (10)

"לפעמים כל אדם עצוב, אך הזמן עושה את שלו…"

21/05/2014 18:31

    גם אני מאמינה בזה
    מחכה לימים בהירים יותר

    21/05/2014 23:10

תראי לאמר שלך את זה. זה מושלם. היא תבין את נקודת המבט שלך ותתחשב.. מקווה שהכל יסתדר:) אל תדאגי לא הכל טוב אבל הכל לטובה:)

21/05/2014 18:44

    אמא שלי יודעת עברית מאוד בסיסית, (עולה מרוסיה) בכל מקרה אני לא אוהבת לחשוף חולשות ופגיעות כזאת כי בדרך כלל רק נפגעים מזה יותר
    מה שהיה היה ובאמת בסופו של דבר – הכל לטובה (:

    21/05/2014 23:12

למה שלא להתעקש מול בית הספר לגשת למתמטיקה במועד ב'?
ובלי קשר, יש לך כתיבה אדירה.

22/05/2014 01:28

    כי לצערי לא מגישים אותי בצדק, זה יישמע לך מאוד מפוקפק ודיי מפגר אבל אני סובלת ממה שנקרא (ויש ערך אמיתי לגמריי בויקפדיה לזה) "חרדת מתמטיקה"
    כלומר, לא באמת משנה כמה אני אנסה ללמוד אני לא אצליח כי אני מתייאשת מהתרגילים וחוטפת בלאק אווטים במבחנים.

    בכל מקרה, תודה מאוד משמח אותי לשמוע (:

    22/05/2014 01:33

לצערי אין אפשרות להמשיך שרשור תגובות, אז אני פותחת כאן עוד תגובה –
אני מכירה את חרדת המתמטיקה, אבל אני באמת מציעה לך לנסות.
את 3 יחידות?
הרעיון במתמטיקה זה לזכור נוסחא, לקבל מספרים ולהציב. זה הכל.
אני לא מכירה אותך, אז אני לא יודעת עד כמה יהיה לך קשה, אבל אני בטוחה במיליון אחוז שאם תתאמצי, את תצליחי. בטוחה בטוחה בטוחה.
ואין בעד מה, אני צריכה להודות לך על זה שאת חולקת איתנו את הכישרון שלך לספר בדרך כל כך יפה דברים מהיום יום שלך.

22/05/2014 01:38

    אני ב-4 (או לפחות הייתי) ככה שתכנית יש לי בגרות, אבל בגלל שמתמטיקה א' הלכה לי גרוע אז אני יוצאת עם בגרות במתמטיקה 65 סופי ב-3 יח' כביכול.
    זה לא סוף העולם, עכשיו אחריי כל הסרטים שאכלתי מההורים שלי.. אני אפשר במהלך או אחריי הצבא

    22/05/2014 01:45

בכל מקרה – אני מאחלת לך ים של הצלחה ♥

22/05/2014 01:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך