דבר קטן ממישהו קטן

man of action 17/04/2020 505 צפיות תגובה אחת

ואו איזה תקופה עוברת עלינו, מי אני שיאמר לכם איך לחשוב אבל אני אומר זאת כי אכפת לי ממכם, אנו כרגע נמצאים בזמן שאי אפשר לברוח מהמציאות שאנו בעצם כל הזמן בורחים ממנה, אז אין לאן לברוח צריך להתמודד עם הילדים עם ההורים עם המטלות או מה שזה לא יהיה, אי אפשר לומר יש לי עבודה, אני יוצא עם לחברים ודומה לזה, ואת האמת זה מה שמפחיד יותר מכל בזמן הזה, הפחד מלהתמודד עם עצמך, לגלות את המקומות האפלים שבך, אבל זהו גם הזמן לגלות את עצמינו, נכון אנו יכולים להתעלם ולהעביר את הזמן בלצפות במרתונים של סרטים וכדומה, להתעלם מהמציאות כי תכלס כאלה אנחנו, מישהו היום זוכר את השריפה בכרמל או שמזכירים את זה באיזה אנדרטה, לא כאלה אנחנו, אנו ממשיכים הלאה, אך אנו גם לוקחים איתנו את הלמידה שהיה אפשר ללמוד מזה, אם זה להיזהר מדליקה ביערות, או במקרה של היום לגלות את עצמינו. אז בבקשה באו נקדיש לעצמינו זמן, זמן שיש לנו אותו, זמן כל כך חשוב, שאנו צריכים אותו גם כדי שנוכל לעזור לחשובים לנו על ידי שנעזור לעצמינו. להכיר את האדם שאיתו אתה חי "אתה עצמך"

אוהב: "חבר קטן"


תגובות (1)

מקסים , התחברתי ומסכימה עם כל מילה. הבעיה שהמסכים תקועים איתנו בבידוד. הערה קטנה- תשים לב לנקודות שצריך במקומות המתאימים בסוף משפט- זה נותן למשפטים משמעות וגם נשימה בין חלק לחלק.

18/04/2020 20:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך