המציאות של היום

07/03/2017 643 צפיות 8 תגובות

בעולם חיים הרבה אנשים חיים כולם חיים בישביל להילחם חיים בישביל ליסבול היום אנשים לא חיים חיים מאושרים לאפחד לא טוב רבים מנסים להיתאבד קטינות הורגות את ילדיהם כי ניכנסו להריון או בטעות או באונס אבות אונסים את בנותיהם מרביצים לילדיהם ואחרי זה מישתמשים בסמים ואז ההורים עלינו כועסים אבל הם לא מבינים שביגללם אנחנו כאלה שהם גרמו להכול אבל כרגיל אנחנו אשמים ואז שולחים אותנו לפסיכולוגים שאולי הם יעזרו לנו להפסיק מדברים איתנו על כמה החיים קשים ודוחפים לנו כדורים שדרך אגב הם בעצמם סוג של סמים ואחרי זה את מוצאת את עצמך במחלקה פסיכיאטרים ולא מבינה איך הגעת למצב הזה וכול כך עצוב שיש הרבה ילדים שסובלים מיזה רק ביגלל המישפחה שלהם רק ביגלל ההורים שלהם הם לא עשו כלום הם ניסו בסכהכול ליברוח מהכול אבל הם לא מבינים הם קוראים לך מוזר מיוחד ילד עים בעייה אבל הם לא מבינים שאתה מיוחד אולי שונה אבל אתה מי שאתה בלי בעיה פשוט בנאדם מיוחד הם צוחקים עלייי שאני שונה הם לא מבינים שזה מי שאני ותיקלטו כולנו בני אדם בסופו של דבר תפנימו????????


תגובות (8)

קשה לקרוא את הטקסט.
אין סימני פיסוק.

08/03/2017 15:21

    כי אני לא למדתי את כוח הדברים האלה בבית ספר ליכתוב וליקרוא למדתי בעצמי אבל סימני פיסוק וכול זה אני לא מצליחה לילמוד מיצטערת זה מפריע לך????????

    23/03/2017 11:52

קצת קשה לקרוא את הטקסט אך אני לא ויתרתי וכן קראתי ומה שאני מקווה שלא נכתב על רקע אישי כי זה ממש עצוב שיהיה המשך יום יפה יותר שמח כי בפתח כבר חג הפורים אז כולנו צריכים לשמוח וליהנות ממני בקי♥♥♥

09/03/2017 11:10

    חלק מיזה כן נכון עלי וחלק לא אבל כתבתי מה שעלה לי לראש באותו רגע

    23/03/2017 11:53

וואו! זה ממש כואב אלינור!
מרוב שרציתי כל כך לקרוא אתזה לא התייחסתי לשגיאות והפסוקיות החסרות!זה מעביר מסר חזק וברור!!
חבל שהם לא מבינים באמת שאנחנו סה"כ בני אדם…????

12/03/2017 23:53

    חנצוק זה לא אשמתי שאני לא יודעת ליכתוב דובה שלייי????????

    23/03/2017 11:54

את תיכתבי עוד סיפורים? אני מחכה..

19/03/2017 15:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך