משתף במחשבותיי והגיגיי

מאמר קטן, על המלא והריקן

29/06/2021 266 צפיות אין תגובות
משתף במחשבותיי והגיגיי

דווקא הריקנות היא המאפשרת להתמלאות במה שאין המלא יכול לאסוף אליו, אולם יש המתמלא תמיד ובכל זאת בכל עת מוצא בקרבו עוד חלקים ריקים וממלאם, וזוהי המעלה היותר רמה נשגבה וקשה להשגה.

אולם האיש חסר האישיות יוכל לשחק במגוון תפקידים שעשויים להיות משפיעים ברמה מפתיעה מדהימה ודרמטית על העולם דווקא מתוך חלקי הריק שבו, ואילו האיש המלא בעל האישיות והעקרונות המוגדרים קבועים וסדורים עשוי להיות תקוע במסגרותיו ולא יצליח כל כך להתקדם אל עבר ההצלחה. לכן אנו מוצאים חדלי אישים אשר בעיקר מה שמניעם בוא הכסף החמדנות והכבוד שהם נעשים הישגיים ומפורסמים כיוון שאין מטרתם בחייהם אלא מילוי תשוקת הקנאה התאווה וכבוד, ונוכל למצוא צדיקים קדושים אשר דבקותם בעקרונות הצדק תמנעם מלצאת אל העולם לפעול ולהשפיע בו על פי דרכו כיוון שהם מחוברים אל עצמם ועקרונותיהם המגובשים.

צדיק מיוחד ונדיר הוא איש אשר לו עקרונות ושאיפות עזות לטוב והוא מממשם ללא מעצורים דרך החלפת תפקידים לפי סיטואציות ולמידת השיקולים אשר יקדמוהו אל הטוב ואת העולם אל הטוב על דרך גדולה עבירה לשמה או קרוב לכך, צדיק זה עשוי לזכות לשתי שולחנות הן לשולחן מילוי צווי הצדק והמצפון והן לשולחן הפרסום וההצלחה העולמית הארצית.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך