write for myselff
כולם חושבים שאצלי הכל מושלם.. בגלל שאני שמה זין על כולם, אף אחד לא מבין שאני כן נפגעת לפעמים.. אבל אני לא מראה את זה כמו אחרים. זה הכי קשה להיות חזק, אף אחד לא מתעניין.. חושבים שתמיד אני אתגבר על הכל לבד. ואני ממש לא אומרת שהחיים שלי רעים, דווקא רוב הזמן טוב לי.. פשוט בכתיבה אני מתארת את כל מה שאני עוברת בצורה מוגזמת מדי כי ככה אני פורקת, אולי זה לא טוב אבל זה מה שעושה לי טוב, וזה הכי חשוב לדעתי.. לעשות מה שעושה לנו טוב.

מלכת הקרח

write for myselff 05/10/2016 704 צפיות 2 תגובות
כולם חושבים שאצלי הכל מושלם.. בגלל שאני שמה זין על כולם, אף אחד לא מבין שאני כן נפגעת לפעמים.. אבל אני לא מראה את זה כמו אחרים. זה הכי קשה להיות חזק, אף אחד לא מתעניין.. חושבים שתמיד אני אתגבר על הכל לבד. ואני ממש לא אומרת שהחיים שלי רעים, דווקא רוב הזמן טוב לי.. פשוט בכתיבה אני מתארת את כל מה שאני עוברת בצורה מוגזמת מדי כי ככה אני פורקת, אולי זה לא טוב אבל זה מה שעושה לי טוב, וזה הכי חשוב לדעתי.. לעשות מה שעושה לנו טוב.

היא לא רוצה להיקשר יותר לאנשים. בסופו של דבר כולם הולכים….
היא נהייתה אדישה, זה לא בגלל שהיא סנובית או רעה.. זה בגלל שהלב שלה נפגע יותר מדי שהיא החליטה שהיא לא רוצה את זה כבר, היא לא רוצה לאהוב, היא לא רוצה להיות אכפתית מדי.. בסופו של דבר היא נפגעת הכי חזק.
היא חזקה, רק בגלל שהיא עברה יותר מדי..
יש לה לב מקרח, רק בגלל שכל פעם היא התאכזבה.
קשה לה להפתח.. כי בסופו של דבר כולם עזבו אותה.
אז אם היא כבר נקשרה אלייך, בבקשה אל תעזוב. אל תכאיב לה יותר ממה שהכאיבו לה בעבר. בסופו של דבר היא תפסיק להאמין באנשים… לגמרי.
ורק ה' יודע איזה בן אדם הם יפסידו.
היא לא רוצה להיקשר יותר לאנשים. בסופו של דבר כולם הולכים….????


תגובות (2)

כפי שאומר השיר "תעשי רק מה שאת חושבת שיהיה לך טוב". אני מזדהה מאוד. זה שכלפי חוץ אני חזקה ועמידה זה לא אומר שבהכרח אני עמידה מבפנים. עברתי הרבה וגם אם מה שעברתי מתגמד ליד דברים שאחרים עוברים אף אחד לא יבין באמת ולא יוכל לשפוט. נמאס לי שכולם רק לוחצים עליי ולא משאירים לי ברירה אלא להמשיך להיות החזקה גם בשבילם ומעמיסים עליי גם את הצרות שלהם. לאף אחד אין זכות לשפוט אותך. גם אם החיים שלך מושלמים מבחוץ זה לא אומר שלא קשה לך. מאחלת לך הצלחה בכל ותזכרי שאת לא חייבת תמיד להיות חזקה ושיום אחד יגיע מישהו שלא יעזוב A.K.Koren

06/10/2016 00:59

    אני מזדהה איתך, כתבת הרגע כל מה שאני הרגשתי ולא היה לי איך לתאר. אם את צריכה משהו או סתם לדבר את מוזמנת, אני תמיד פה :)

    06/10/2016 07:15
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך