המעודדת
*חוצפנים, יימח שמם בגיהינום העמוק שממנו אין חזור. עלאק מי שאומר מערכת החינוך מחייבת! הדבר הכי חשוב בעיניי, מעל ה-כ-ו-ל, זה: א-נ-ו-ש-י-ו-ת-!-!-! והביקורת בבית הספר הזה, היא מתחת לכול רמה. אני הייתי מוציאה את הילדים שלי מבית הספר הזה, ועד השנה הבאה הם כבר היו לומדים בבית ספר מכבד ואיכותי. הילד הזה, הילד האוטיסט, הילד הסובל מתסמונת PDD NOS (הכוללת שלל לקויות בתחום החברתי-התנהגותי) שנחשבת הפרעה מתונה בספקטרום האוטיסטי, לא למד כבר מעל לשבוע. נראה לכם הגיוני? נראה לכם?!?!

נראה לכם הגיוני?! התנהגות מבזה ומשפילה מתחת כול רמה וביקורת אפשרית!

המעודדת 07/05/2014 1291 צפיות 31 תגובות
*חוצפנים, יימח שמם בגיהינום העמוק שממנו אין חזור. עלאק מי שאומר מערכת החינוך מחייבת! הדבר הכי חשוב בעיניי, מעל ה-כ-ו-ל, זה: א-נ-ו-ש-י-ו-ת-!-!-! והביקורת בבית הספר הזה, היא מתחת לכול רמה. אני הייתי מוציאה את הילדים שלי מבית הספר הזה, ועד השנה הבאה הם כבר היו לומדים בבית ספר מכבד ואיכותי. הילד הזה, הילד האוטיסט, הילד הסובל מתסמונת PDD NOS (הכוללת שלל לקויות בתחום החברתי-התנהגותי) שנחשבת הפרעה מתונה בספקטרום האוטיסטי, לא למד כבר מעל לשבוע. נראה לכם הגיוני? נראה לכם?!?!

אין סוף לחרפות העולם!
אם חשבתם ששוד ניצולת שואה, או נטלי כהן וקסברג הם דברים הזויים, אז תוסיפו לרשימה את הדבר הבא: השעו ילד אוטיסט לארבעה ימים מבית סיפרו כי הוא נבהל ובכה מהצפירה, למרות שלא הכינו אותו עבורה.
לקחו אותו לצד כשהוא מתייפח ובוכה. כעסו עליו.
לא נתנו לו לשתות מים, לא הרגיעו אותו. התקשרו לאמו וזו אמרה שיחכו שתי דקות שיירגע, אך הם במקום לעזור לילד, הם איימו על האם שאם היא לא באה לקחת אותו עכשיו, הם מזמינים אמבולנס שייקח אותו לבית החולים.
כשהגיעה האם, הוא היה רגוע לגמרי, אבל יחף, וטען שהעמידו אותו בשמש הקודחת ולא נתנו לא לשתות מים.
צוות ההנהלה והמורים לא נתנו לאם להניח את כף רגלה בבית הספר. ולמה? כובע*.
נראה לכם הגיוני שבית ספר שמעמיד את תלמידיו הניחנים ב'יכולות ייחודיות' בשמש ביום חם, שבו מי שלא שותה נמצא בסכנת התעלפות, ובית הספר לא נותן לילד לשתות מים, הוא בית ספר בסדר?
נראה לכם שבית ספר שלא עוזר לתלמידיו, בפרט על הקטנים ועל לקוי הלמידה, ופשוט נפטר מ'הבעיה' וזורק להורים שיתמודדו את תוצאות מעשיהם של המורים, של הדברים שהם עשו או לא עשו, זה בית ספר שטוב לילדים?
הייתם רוצים שכך יתייחסו אליכם? הייתם עוברים על זה בשתיקה, אם היו מעמידים את ילדיכם שלכם יחפים בשמש ולא נותנים להם את סם החיים ביום רותח?
אני לא יודעת מה אתכם, אבל אילו הייתי יודעת יותר פרטים, יותר מוצקים, אני הייתי מוחה נגד בית הספר.
בית ספר זבל!
בושה וחרפה לצוות המנהלים שלא רוצים לטפל בילד הקטן, ואפילו עוד יותר בושה וחרפה לנורית פרי החוצפנית (מפקחת משרד החינוך לחינוך מיוחד בעיר חולון) שאומרת שאם ההורים מחליטים לא לשלוח אותו לבית הספר -שבו קיבלו ההורים יחס מבזה ומשפיל מצוות המורים וההנהלה- יותר מארבעת ימי ההשעיה של הילד, זה חבל.
מה היא מועילה למערכת החינוך אם היא לא עוזרת לילד המסכן שמערכת בית הספר פועלת נגדו?
בא לצרוח על האנשים האלה! הם מכעיסים אותי כול כך שאני מוכנה להתחיל במחאה כבר עכשיו!
אני רוצה לעשות משהו!
אני רוצה לעזור!
אני רק לא יודעת איך…


תגובות (31)

אני מסכימה איתך כ"כ. כששמעתי על זה הייתי עם פה פעור, פשוט בושה וחרפה.

07/05/2014 21:54

נורא..

07/05/2014 21:55

אני הכי מסכימה איתך שיש!!
גם לאחותי הקטנה יש תסמות דאון ועם היו עושים לה את זה.. וואלה? לא היה נשאר להם בצפר! לדעתי המדינה הזאת חייבת להתחיל להתעורר על עצמה!!

07/05/2014 21:56

חמורים!!!
מה זה צריך להיות? צריך לשלוך את מה שכתבת למשרד החינוך.
צריך למחות!!!

07/05/2014 21:57

תשלחי את זה לבחירת העורכים.
שרק יעזו לא להעלות את זה.

07/05/2014 21:59

נורא ואיום!!!!
מאיפה זה?

07/05/2014 21:59

קראתי את הכתבה על זה, זה פשוט מזעזע.
אני חושבת שההשעיה היתה דבר מיותר. ארבע ימים זה כבר הגזמה שלמה ולעשות מנמלה פיל. ההכי הרבה שמשעים בדרך כלל (או שאני לא מעודכנת) זה שלוש, וזה מקרים קיצוניים.
אני לא מבינה למה הצוות החינוכי של ביה"ס לא הסבירו לילד על הצפירה, ובכלל, לכעוס עליו? מי כועס על ילד שבוכה בצפירות?! אני הייתי בוכה לפעמים כשהייתי קטנה בצפירות, מישהו צעק עליי?
מה זה החוסר התחשבות הזה?
איכ אני לא מאמינה שהם קוראים לעצמם 'צוות חינוך' או איך שלא אומרים את זה, הם פשוט בושה.

07/05/2014 21:59

אנשים מטומטמים. אין לי מילה אחרת. זה פשוט נורא.
אני קראתי את זה בפה פעור. זה פשוט נורא בשביל הילד הזה. צריך להתחשב בו! גם אם הוא לא היה אוטיסט, ילד שצמא ושבוכה מהצפירה צריך להיות לידו ולנחם אותו! הם עשו בדיוק את ההפך.
נורא. פשוט נורא.
אני מסכימה עם יוקי (או עדי. איך את מעדיפה שיקראו לך). צריך למחות!!

07/05/2014 22:02

המעודדת, את יכולה לשלוח קישור לכתבה?

07/05/2014 22:03

זה פשוט מזעזע!
אין לאנשים בושה?!
איך הם לא התביישו לא להכין אותו לצפירה ואפילו לנחם אותו בצפירה?!
אוטיסטים רגישים לרעש!
זה יכול להטריף אותם!
צריך למחות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07/05/2014 22:09

זה.. זה פשוט נוראי.
הילד אוטיסט.
אם קיבלתם אותו לבית הספר,
כדאי שתבינו שהוא לא בדיוק כמו כולם.
שהוא יצירתי וחכם ומדהים כמו שאר התלמידים,
אבל מוגבל.
תלמדו להתמודד עם זה,
ואל תשלחו אותו הביתה כדי להפטר מממנו לעוד ארבעה ימים.

07/05/2014 22:11

    ב-י-ד-י-ו-ק-!
    הוא אפילו נמצא בכיתה מיוחדת שבה נמצאים שמונה ילדים עם צרכים הדומים לשלו.
    לפי הכתבה, הוא רגיש מאוד לרעשים חזקים וצורמים, אלה מבהילים אותו.

    07/05/2014 22:18

    איזה מפגרים!
    מה?
    מה הרעיון?
    הילד מיוחד.
    הוא רגיש לרעשים.
    לפי דעתי הם היו צריכים לדבר איתו כל יום בכמה ימים שלפני,
    ללמד מה זה..
    ואם לא-
    אל תצעקו עליו ותענישו אותו.
    אמרו לו לעמוד בשמש בלי נעליים או מים?
    מה?
    עוד מעט תגידי לי שהכו אותו עם סרגל.

    07/05/2014 22:20

אין לי קישור לכתבה, אבל פשוט תיכנסי לוואלה. לדעתי זה עדיין בכותרות.
ותודה רבה לכם שקראתם את זה.
אני מקווה שאם אי פעם תראו את הטעות הזאת קורת, תעשו ככול יכולתכם לעצור אותה, ואני אשמח להיות לכם לעזר.
אני אשקול לשלוח את זה לבחירת עורכים, אבל נראה לי שהם לא אוהבים דברים שאני כותבת… חחח :)
הדבר הכי נורא, זה שהוא ילד קטן, אוטיסט והוא בוכה מהצפירה.
אצלנו, ילדים בכיתה ח' צוחקים!! ומה עושים להם? בקושי "ששש….!" אומרים להם.
אני לא יכולה לתאר את הבוז שאני מרגישה כלפי מערכת החינוך!
אני לא אשקוט!
אני לא מוכנה להיות במערכת חינוך מתועבת כזאת!

07/05/2014 22:12

    תתקשרי לשי פירון.
    רציני.
    הוא אמר שהוא עונה.

    07/05/2014 22:14

    נכון. זה נורא מה שהיה אצלנו.
    בסדר… אני אחפש.. תודה בכל אופן :)

    07/05/2014 22:16

למחות!!!!!!!!!!! למחות!!!!!!!!!!!!!
(המעודדת, תשלחי קישור בבקשה…)

07/05/2014 22:12

העם דורש צדק חינוכי!
העם דורש צדק חינוכי!
העם דורש צדק חינוכי!

07/05/2014 22:13

http://news.walla.co.il/?w=/94/2743980

הנה קישור לכתבה… מצאתי אותה בוואלה.

07/05/2014 22:19

מי זה שי פירון?
העם דורש צדק חינוכי!
אגב, תמונה יפה אוכמניות :)

07/05/2014 22:19

    שר החינוך ><

    07/05/2014 22:21

    אה… …………………….
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    זה בסדר, בקושי את ראש המועצה של היישוב שלי אני מזהה -_- :)
    חחח

    07/05/2014 22:27

    גם אני מצאתי…. ><

    07/05/2014 22:35

בואו נעשה מחאה!!בחופש!!

07/05/2014 22:20

    מה את מציעה שנעשה?
    יודעים מה?
    בואו נקבע, מחר בשמונה בערב, בסיפור הזה.
    יאללה?
    לילה טוב.

    07/05/2014 22:28

    אממ….אני בן :)

    07/05/2014 22:29

חחחחח סורי :)

07/05/2014 22:31

קראתי את זך ואני נגעלת.
אני פשוט לא מבינה איך אנשים יכולים להיות כל כך אכזריים – מדברת אחת שיודעת מניסיון מה זה אכזריות לשמה-
אם אני הייתי הם, הייתי מתביישת.
אם הייתי האמא, הייתי תובעת אותם ולא משאירה להם גרוש.
שיחקו להם תבית

07/05/2014 22:31

    זה לא הסוף .
    הם יבקשו חנינה? הם יגידו שהם לא יכולים לסבול את השמש?
    חבל שלא חשבתם על זה לפני שהעמדתם את הילד המסכן בשמש ולא נתנם לו לשתות מים.
    ואני רוצה לשאול אותם, אם הוא היה מת, בגללם,
    איך לעזאזל הם היו מצליחים לחיות עם ייסורי מצפון שכאלה.
    איך?!

    07/05/2014 22:32

לילה טוב תולעת ספרים ותולעת סיפורים….

07/05/2014 22:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך