סטירת לחיי

michal$malik 13/10/2013 1264 צפיות 2 תגובות

היא יושבת בוכה על מר גורלה מחליטה שזה הרגע לקחת צעד לקחת את הצעד הנורא הזה היא מחזיקה את הסכין הגילוח ביד ורוצה לחתוך.
היא מרגישה שזה ישחרר אותה מהעומס ומהלחץ של הלימודים מהצעקות של ההורים. ומהחיים המעצבנים שיש לה.
היא אוזרת את האומץ לוקחת את הסכין ועושה לעצמה פס דק ביד היא מרגישה את חייה נרגעים מפצע אחד קטן.
אך רק הוא. רק הוא גרם לה להפסיק לפגוע לחבל בגופה. הוא עזר לה בהכל הוא הבין אותה אבל גם הוא לא יותר מסתם אחד עכשיו. עכשיו שהיא יודעת שהוא לא מחבב אותה היא ידעה שאסור לה לפתוח את הלב למשהו כי הוא ישבור אותו. הוא לא רק ישבור או אלה ירסק אותו לחתיכות קטנות קטנות כמו שהקרה כבר.
הוא שלח לה הודעה האם הוא הבין אותה? האם הוא הרגיש את מה שהיא מרגישה?
היא פתחה את ההודעה במהירות
היא התחילה לקרוא
'אני אוהב אותך' רשם 'אני לא מבין אייך לא עליתי על זה בהתחלה. את אהבת אותי ידעתי את זה. ששמעתי מהבנות מהשכבה שלך שאת חותכת הבנתי שזה בגללי ולא יכולתי לסבול שמשהי יפה כמוך עושה נזק לגופה כשאני רואה את התמונה בפרופיל שלך אני זוכר אייך נהגתי להקניט אותך שבאתי לבית שלך כדי להיות עם אחיך אבל האמת היא שבאתי בשבילך באתי כדי לראות אותך צוחקת מתרגזת ושמחה אתה החיים שלי את האוויר של ראותי בבקשה אל תעשי שום נזק לגוף שלך כי משהי כמוך צריכה להנות מהחיים שלה ולהיות רגילה'

בבקשה בנות תחשבו לפני שאתן עושות משהו לעצמכן אל תגרמו לכן נזק בגלל משהו שמתגלה לבסוף כלא נכון…

הבת הזאת הייתה אני. אני רציתי להתאבד היום אבל משהו שממש היה חשוב לי. דיבר איתי וגרם לי להבין שאני לא אעשה שום דבר כי אחר כך לו יכאב. הוא גרם לי להבין שאני לא אעשה כלום בגלל שהוא חשוב לי. ובגלל שאני לא רוצה שהוא אהיה עצוב.
תלמדו מהסיפור שלי ותבינו שאף אחת לא צריכה לסבול היא פשוט צריכה לדבר עם משהו שיבין אותה .

*זה תכף גם לבנים לא רק לבנות..


תגובות (2)

אוי ואוי

13/10/2013 13:08

את בסדר אחותי. אם את צריכה לדבר תכנסי לפרופיל שלי. ברגע שתקראי אותו אני מקווה שתביני שאני רוצה ויכולה לעזור לך.

13/10/2013 13:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך