אני מעריצה אותם, וזו זכותי (1D)

הבננה של הארי ^^ 21/12/2013 1016 צפיות 27 תגובות

בסדר, אני אוהבת את וואן דיירקשן. הבנתי שאני זונה שלא יודעת מה זה מוזיקה. הבנתי גם שאתם רדודים, או שבעצם אני רדודה ששומעת זבל ממוסחר. אם אני אוהבת את וואן דיירקשן, אז כנראה אני פרחה ומצורעת. אני לא חכמה כמוכם, ואני לא שומעת מוזיקה איכותית. אני סתם מעריצה אובססיבית שלא יודעת כלום מהחיים שלה. אני אוהבת אותם ויש לי זכות לשמוע אותם, אז מה תעשו? תמנעו ממני את הזכות להנות ממשהו שאני מתחברת אליו ואוהבת אותו?
לכם מותר לשמוע איזה מוזיקה שבא לכם ואף אחד לא יגיד לכם כלום, אבל לי אסור להנות מהצלילים בלי שיתחילו לצעוק עליי.
לא הכרחתי אף אחד לאהוב אותם, ואני גם לא אכריח. זו זכותכם לא לאהוב אותם, וגם אני לא אוהבת את מה שאתם שומעים. מה הופך אותי לזאת שלא בסדר? מה אני שונה מכם?
אולי אני סתם מגזימה, אני לא יודעת מהי מוזיקה איכותית, אני עוד מעריצה אובססיבית וטיפשה שחושבת שוואן דיירקשן שמים עליה. מה אני אגיד לכם? זאת אני.
פעם הייתי עצובה שהתעלמו ממני, היום אני רק רוצה שיניחו לי בשקט.
הם עושים לי טוב, ואני לא אפסיק לעשות משהו שעושה לי טוב רק כדי שאתם תאהבו אותי.


תגובות (27)

דיירקשנית ♥
תשימי פס על מה שאנשים חושבים, תמשיכי לעשות מה שאת אוהבת ולשמוע את מי שאת רוצה כי בסופו של יום הם גורמים לך להרגיש טוב עם עצמך וזה מה שחשוב (:
ובכלל הבנים מדהימים וכל הקנאים יכולים… להתפוצץ (?) ☻☺

21/12/2013 08:53

מרגישה אותו הדבר,הוצאת לי את המילים מהפה…אבל כמו שאלה אמרה תשימי פס!!! גם אני עושה את זה,שיחשבו מה שהם רוצים!!
הם רק מקנאים בחמישה בנים מוכשרים שכמות האנשים שאוהבים היא מעל ומעבר
אז כן כול הקנאים יכולים להתפוצץ!!
♥♥♥לין

21/12/2013 09:06

אני לא אוהבת את וואן דיירקשין (לא שיש לי משהו נגדם, פשוט לא אכפת לי מזמרים, אכפת לי רק מהשירים שהם שרים… מודה שיש להם שירים יפים.. :) ) אבל אם את כן אוהבת אותם אז מה את צריכה להרגיש רע לגבי זה? כל מי שגורם לך להרגיש רע בגלל משהו שאת אוהבת זה אומר שהוא מקנאה בך!
תאהבי מה שאת אוהבת! את לא צריכה אישור מאף אחד על מה את "צריכה" לאהוב!

21/12/2013 09:34

תודה על החיזוקים בנות.
כל האלה יכולים לקפוץ לי !

21/12/2013 09:36

שמעי, אני לא יכולה לקחת מישהי ברצינות כשקוראים לה:"הבננה של הארי."

21/12/2013 09:48

לא מתה עליהם, גם השירים שלהם מאוסים ולא חדשניים בכלל. -כלומר, כל זמר או להקה מנסים להביא משהו חדשני לעולם המוסיקה…והם לא עושם זאת.
לא נתעלם מהעובדה שהם התפרסמו בזכות תכנית ריאלטי ולא בזכות עצמם..ובנוסף גם את השירים שלהם הם לא כותבים בכוחות עצמם.
הדבר שבאמת עצבן אותי אצלם הוא שהם נותנים לפרסום ההוא לשטות בהם ובנוסף לכך גורם להם לעשות שטויות.
לארי, ככה קוראים לזוג החדש שנוצר, כן?
קראתי ברשת שלואי אומר שיש לו חברה…
אוקי. בגלל כל השמועות שהפיצו עליו-שהוא הומו. הוא התחיל להתנשק עם הארי.
אין לי בעיה עם הומואים, חלילה אני לא הומופובית.
מצד אחד הוא אומר שיש לו חברה ושמעצבן אותו שאומרים שהוא הומו…אבל הוא מחליט להתנשק עם הארי…אתה מזלזל בקהילה קודם כל…ושנית, הבוגר אתה נותן דוגמא רעה למעריצים שלך. אידיוט.
לדעתי להקה לא טובה בכלל. והיי, זו דעתי וזכותי.
אם במקרה את מתכוונת לתקוף אותי על הדעה שלי…אני מאוד מקווה שתגיעי לסיבה האמתית למה כל אחד אומר לך שאת אובססיבית או שופט לרעה את הלהקה.

21/12/2013 09:50

she wolf- זו דעתך, וזה בסדר. אין לי זכות לשלול לך את חופש הביטוי. זכותך לחשוב ככה, ואין שום סיבה שאני אצא עלייך. זו תהיה הצטרפות ישירה לאלה שדיברתי עליהם בסיפור.

the fox- יש לי שם מטופש, על זה את רוצה לשפוט אותי, באמת?

21/12/2013 09:56

she wolf- לואי שונא את השמועות האלה! הוא והארי התרחקו רק בגללן. החברות הטובה שהייתה ביניהם התפרק בגלל השמועות האלו! הם עדיין חברים אבל מאוד התרחקו. ואני ראיתי תמונות שהם מתנשקים ורואים שזה פוטושופ או שרואים שזה או הלחי או משהו.
הבננה של הארי- גם אני דיירקשנית ויש מלא בנים בכיתה שלי שיורדים עליהם, פשוט שימי פס על כולם.

21/12/2013 10:16

ואני שונאת שהם אומרים שהם לא אגדה כמו הביטלס. ידוע שהם לא וגם לא יהיו אבל לא צריך בגלל זה לאהוב או לשנוא אותם. ויש להם כמה שירים שלדעתי אולי יזכרו אותם עוד הרבה זמן, לא כולם אלה כמה.

21/12/2013 10:24

הממ, למה את חושבת שזה מעניין אותי?
וגם למה את מגיבה לחלק הזה של התגובה שלי…ולא לחלק שבו 'ירדתי' עליהם?

21/12/2013 10:25

וshe wolf- הם לא יכלו להתפרסם בלי תוכנית ריאלטי בגלל שהם לא הכירו אחד את השנימ קודם לכן. והX פקטור זו לא הסיבה שהם מאוד מצליחים כי יש מלא מX פקטור שגם ניצחו בX פקטור ולא שמעתי עליהם.

21/12/2013 10:25

בתגובה על הביטלס לא התכוונתי לעניין אותך! דיברתי בכללי על הרבה אנשים!

21/12/2013 10:29

* השני

21/12/2013 10:29

וshe wolf- אין לי מה לגרום לך לאהוב אותם זו דעתך ואני מכבדת אותה.

21/12/2013 10:30

לידיעתך הם התפרסמו מכיוון שסיימון החתים אותם על חוזה תקליטים ומשהו עם אולפן.
זו חצי מהסיבה להיותם כל כך פופולאריים.
זה לא קשר …כל אחד מהם יכל להתפרסם אז בכוחות עצמו …
לא מתה על ג'סטין ביבר …אבל הדרך שלו לפסגת התהילה אכן טובה.

21/12/2013 10:32

את אומרת שהם מפורסמים רק בזכות סיימון?!? כשהתחלתי לאהוב אותם אפילו לא ידעתי מיזה.

21/12/2013 10:33

כשאמרתי, "למה את חושבת שזה מעניין אותי?" התכוונתי לחברות בין הארי ולואי.

21/12/2013 10:34

התגובה האחרונה שלך יוצאת נגדי?

21/12/2013 10:35

רק שאלתי אם את חושבת שהם מפורסמים רק בגלל סיימון. ובחברות בין לואי והארי ניסיתי להסביר לך שלואי לא רק אומר שיש לו חברה אלא שהוא שונא את השמועות האלו.

21/12/2013 10:38

"זו חצי מהסיבה להיותם כל כך פופלאריים…"
סיימון גם קשור לפריצת הדרך הקריירה שלהם בתחום המוסיקה.
תלשבי על ג'סטין ביבר (האדם הראשון שעלה לראש) לולא אשר, הוא לא היה מתפרסם בכלל.

21/12/2013 10:46

she wolf הם לא מפורסמים *רק* בגלל סיימון. ודיברתי על זה שבלי הX פקטור הם לא היו להקה, כי הם לא ההכירו אחד את השני. ולא צריך להשוות אותם לJB (ג'סטין ביבר).

21/12/2013 10:52

אני לגמרי מסכימה איתך
אני חנונית גמורה ומוזרה שקוראת ספרים ומצליחה בלימודים, אנשים אומרים לי שהם לא מצפים ממני להיות דיירקשנית. ואני שואלת: למה?! זה שאני חנונית אומר שאני לא יכולה לאהוב את וואן דיירקשן? אוקי אז רוב זמני אני מבלה בקריאה ובדיבור עם חברות על ספרים ועל כל מיני דברים שלא נחשבים "פופולארים", זה אומר שאני לא יכולה לעשות את זה ולהקשיב למוזיקה של וואן דירקשיין? שאני פתאום נהפכתי לשיטחית וצווחנית בלי חיים? למה להכליל? תשפטו כל אחד בפני עצמו קודם כל. תדברו איתי, תכירו אותי, תדעו מי אני ומה אני אוהבת ויודעת ומה אני שונאת, ורק אז תשפטו אותי. כל אחד שונה. אני לא אומרת שאין מעריצות צווחניות בלי שכל, תמיד יהיו. אבל יהיו כאלה שלא וזה שבכל פאנדום יש כאלה לא אומר שכולם כאלה.
סליחה אם שיעעממתי או העקתי עליכם
~רותם~

21/12/2013 12:14

רותם? גם אני שונאת *שמלא אנשים* (לא כולם) מכלילים, הנה אני לא הכללתי אלא אמרתי מלא אשים ולא כולם.

21/12/2013 13:36

חוחוחוחו קוראים לך הבננה של הארי…
וחוחוחו the fox לא יכלה לקחת אותך ברצינות…
טוב, אז אני דירקשנית, בנשמה , בלב , בחיים, כל נשימה שלי איכשהו מוצאת את הדרך להיות קשורה אליהם.
שימי @&₪ על העולם על השונאים.
תגידי ׳זאת אני, תתמודדו׳ צחקי לאנשים בפנים ותעשי צחוק מהחיים.
את לא צריכה להרגיש רע בגלל שאת דירקשנית, דירקשנית זה לא זונה, לא פרחה, לא פקאצה, לא כלום מהקללות.
דירקשנית זה..זה…זה…טוב נו אין לזה הגדרה.
כי כל דירקשנית מיוחדת בדרך שלה…

אחלה שם תפסת לך..

21/12/2013 14:02

אין לאף אחד ב ע ו ל ם זכות לשלול ממך את הזכות של לבחור את מי את אוהבת ואת מי לא, כל אחד עם הדעות שלו והאמונות שלו, עד כמה שאני אוהבת אותם אני כן מודה בזה שהם אולי לא הזמרים הכי טובים EVER , אבל הם כן התאמצו, וכן עברו הרבה דברים, וכן מגיע להם, והם כן בני אדם עם לב טוב ורחב, והם ממש לא הומואים, זה שיש אנשים משועממים בעולם שמעצבים את התמונות האלו בפוטושופ ומפרסמים, זה לא אומר שהם כאלו . כל אחד מהם מיוחד יותר מהשני .
אז חאלאס, די כבר לשנוא אותם בשביל להראות מיוחדים ובעלי עמוד שדרה, די, נמאס, הבנו שאתם שונאים אותם אז תפסיקו להפיץ עליהם שמועות ולשנוא אותם לחינם, זה לא יחשיב אותכם ל – "מגניבים" או "קולים" ץ
תנסו לחשוב על זה רגע מנקודת המבט שלהם, ואני רצינית, תחשבו על זה שאתם זמרים מאוד מצליחים, שהרבה מאוד בנות ובנים מכל העולם מעריצים, אבל, אנשים שאתם לא מתיישבים להם טוב בעין מפיצים עליכם שמועות ושונאים אותכם ס – ת – ם !!
למה ? כי אתם "לא" שרים יפה, כי אתם נראים "לא" טוב, כי אולי הדעות שלכם קצת שונות מדעות אחרות ..
לא נעים, נכון ? אחרי כל ההשקעה ככה הכל מתמוטט בגלל כמה אנשים בעולם,
תפסיקו עם זה כבר, די, נמאס .

סורי על החפירה אבל אני מקווה שזה הכניס לכם משהו למוח .

22/12/2013 04:27

אתן כאלה מקסימות
אני כ"כ אוהבת אתכן
ובחרתי את השם 'הבננה של הארי' כניסוי פסיכולוגי. רציתי לראות כמה אנשים רדודים ישפטו אותי רק על סמך השם שלי.

22/12/2013 06:46

חחחח אני לא שופטת אותך על פי השם…
יש לך שם פצצה :)
אני מאוהבת בו :)
ויש לך תמונה יפה…
ואיך קוראים למשתמש שאת מעלה ממנו סיפורי ערסים ?

25/12/2013 11:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך