הפחד להיפגע

05/08/2022 232 צפיות תגובה אחת

אוקיי, אז אני אופיר ואני מפחדת להיפגע,
אפשר להגיד שמאז ומעולם תמיד פחדתי להיפגע,
פחדתי לצאת חלשה או מטומטמת,
לפעמים פחדתי גם להעז כדי לא להיפגע.
ועכשיו, עכשיו אני נמצאת בנקודה הכי פגיעה בעולם,
כי אני תלויה בך,
במה תגיד, במתי תנשום, באיך תסתכל,
אני פגיעה כי גרמת לי לאהוב,
ומאז אני בחרדות לא להתאכזב,
אני מפחדת שאני לא האחת שלך, שבלב יש לך אחר או אחרת,
כל יום אני הולכת לישון עם שריטה חדשה בלב, מדממת,
אני יודעת שאני צריכה יותר, אני יודעת שאני צריכה לבקש,
אבל אני כלכך מפחדת ממך, כלכך מפחדת מהרגש.


תגובות (1)

היי לך
קראתי את הקטע. למעשה, עברתי קצת על כל הקטעים שפרסמת, ואני רואה בהם איזושהי גורם שחוזר על עצמו.
את כל הזמן כותבת על מישהו אחר, תוך כדי שאת מנסה לכתוב על עצמך.
אני לא חושבת שזה לא בסדר. אני האחרונה שתגיד לך איך לכתוב ולמה ועל מי.
קראתי את הקטע שלך על ביטחון עצמי. לדעתי האישית ביטחון עצמי צריך להיות תלוי במה שאת חושבת על עצמך, ולא במה שאחרים חושבים עלייך. אבל אני מניחה שאת כבר יודעת את זה, כי קל לומר וקשה לעשות.
גם לי אכפת מה חושבים עליי. לא תמיד היה לי אכפת, והייתי רוצה מאוד לחזור לאיך שהייתי קודם. לא היה אכפת לי מאף אחד, כולל עצמי, לא הבנתי רגשות, בקושי ידעתי שבכלל קיים דבר כזה "רגשות".
והיום זה נדמה שכל צעד שאני עושה וכל מחשבה שעולה לי בראש באים בעקבות רגש מסוים.
כתבת בקטע הזה שאת מפחדת מהרגש. אין דבר בעולם שאני יכולה להזדהות אתו יותר מהפחד הזה. אני מפחדת להרגיש, אני מפחדת לגרום לאחרים להרגיש, אני מפחדת כל כך ממה שהרגשות עושים לי. הם מאמללים אותי או לוקחים אותי לשמיים רק כדי שאוכל להתרסק אחר כך, אז אני מכירה את התחושה.
אחרי כמה זמן שבו חייתי בצל של הפחד הזה, גיליתי שזה בסדר. שמותר לפחד. זה חלק מהחיים, אני מניחה. פחד שומר עלינו בחיים, ולא היינו מי שאנחנו אם לא הפחד.
אבל זה לא אומר שצריך לחיות לפיו. אני לא רוצה שפחד שלי ישלוט בי, אני לא חושבת שמישהו רוצה. ושוב-קל לומר, קשה לעשות. הבנתי שלחיות למרות הפחד זה לא החלטה שמקבלים ביום אחד, שמשפיעה על חייך לתמיד. זו בחירה שעושים כל יום מחדש. כל אחד מפחד לפעמים להרגיש, ולמרות זאת אנחנו מרגישים. ולא תמיד זה מרגיש רע. אז תפחדי, כי זה בסדר. זה מותר, וזה הגיוני. אבל כל יום כשאת קמה, נסי להאמין שאת יותר חזקה מהפחד שלך. גם אם את לא חושבת שזה נכון.
וואו, זה יצא לי ארוך. אבל כזאת אני, יש לי המון לומר על נושאים שחוויתי בעצמי. מקווה לראות עוד קטעים שלך כאן באתר, את כותבת טוב, ואפשר להבין מה את מנסה להעביר לקוראים שלך.
נ.ב-לפי הקטעים שפרסמת פשוט הנחתי שעליי לכתוב לך בלשון נקבה. מצטערת אם זה לא ככה.

05/08/2022 17:10
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך