Chen
ח.ו משהו בי כתב, לא באתי לנסות להרשים אפחד... למי שיש משהו נגד לכתוב שיחפש איפה לכתוב אתזה, אני סיימתי לנסות להוכיח את חפותו אמרתי כל שיש לי להגיד, אני סיימתי...

“הרב אליעזר ברלנד”

Chen 03/04/2017 903 צפיות 4 תגובות
ח.ו משהו בי כתב, לא באתי לנסות להרשים אפחד... למי שיש משהו נגד לכתוב שיחפש איפה לכתוב אתזה, אני סיימתי לנסות להוכיח את חפותו אמרתי כל שיש לי להגיד, אני סיימתי...

אני חסרת מילים מול השם שלך כבוד הרב, כמות ההערכה שלי כלפיך היא עצומה! אני לא חושבת שאי פעם אני יוכל להסביר לכולם שאתה צדיק אמיתי וחף מפשע, אנשים בוחרים להאמין לתקשורת ותכלס אי אפשר שלהתווכח איתם. אבל אני יודעת שזה בסך הכל שקרים שמסתירים מאחוריהם הרבה שוחד ואנשים מושחטים. אם יקרה לך משהו כבוד הרב אני לא יודעת אם אני יצליח להתמודד מול זה, זה הפחד הכי עצום שלי. לא מגיע לך! כל הביזיונות שאתה עובר! לא מגיע לך! כל הקשיים שאתה סובל! אני רוצה לפחות לנסות להסביר לכולם שאתה לא אשם! אין לי הוכחות אני פשוט מרגישה אתזה בליבי! אילולא לא היית כזה צדיק וירא שמיים, האמן לי לא הייתי מרגישה. ומה בנוגע לרצח של תאיר ראדה?! בנאדם חף מפשע יושב בכלא כבר כמה שנים וכולם מעלימים עין, כיאלו לא קרה כלום, הוא נשאר אשם… התקשורת יכולה לתפור מה שבאלה על מי שבאלה! אני יבחור אם להאמין! "הוא הודה!" נכון, אבל זה מה ששמעתם, ראיתם מה עומד מאחורי זה? אם היו אומרים לכם להודות למול המצלמות באיום שאם לא, ירו לכם וילדים שלכם בראש! אוקי, אולי קצת הגזמתי, לא בראש. הוא הודה לא כי הוא אכן אשם, הוא הודה כי הוא דאג לחיים של הממשיכים שלו, לחיים של אלו שעדין לא פתחו את העינים, אותם הוא רצה להחזיר בתשובה. ואתם יודעים מה? הוא הצליח! הוא החזיר המונים בתשובה! אני כל כך בטוחה במה שאני כותבת, הרב ברלנד, אתה צדיק אמיתי! הרב גרוסמן, הרב אבוחצירא, אומרים שאתה צדיק אמיתי. מי אנחנו שנבוא ונאמר, "לא!" מי אנחנו? אנחנו מסוגלים לומר משהו שלא ראינו? אנחנו מסוגלים להתווכח עם הצדיקים היחידים של הדור הזה? אני לא יודעת מה לכתוב כדי להסביר לכם את צידקותו הענקית, כי אם כמה שאני ינסה, לי אין את הכח שיש לתקשורת. אני לא אשקר, יכול מאוד להיות שהייתי מאמינה גם, אני לא מאשימה אותכם, אני מאשימה נטו את מי שאחראי להוצאת הדיבה. אני מקווה שיום אחד יפתח לכולם העינים לראות את האמת שכרגע היא נעלמת מאיתנו…


תגובות (4)

וכתבת נוגע ללב. אני מאמין לך ללא ספק. אין לי מושג לגבי מעשיו של הרב, אין לי כל היכרות עם עברו. אין לי גם מושג האם רומן זדורוב רצח או לא רצח את תאיר המסכנה. אני רק מזהה אצלך המון כנות ואכפתיות והזדהות עם הקרבנות האמיתיים לטעמך.

03/04/2017 14:07

כתיבה מאוד נוגעת ללב. העליתי את פרק 12 של הברווזונת המכוערת. אשמח אם תגיבי.

03/04/2017 14:08

העליתי את פרק 13 של הברווזונת המכוערת.

04/04/2017 11:48

גאה בך!!!

16/05/2017 21:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך