לין :)
איזה יום היה אבל זה היה שווה באמת. מי שחושבת שהגזמתי או שכול זה לא קרה ואני משקרת היא לא מכירה אותי ושתחשוב מה שהיא רוצה.ה-דנה הזאת לא יודעת שהבנים האלה הצילו אותי הרבה פעמים והשירים שלהם מרגיעים אותי ומרחיקים מימני את המחשבה על מוות.אז שאפילו לא תגיד את השם של הלהקה! היא שונאת אותם סתם ככה!!מה הם עשו לה משהו? יודעים מה אני ישאל אותה באמת שכן!
I♥1D


אהההה כמעט שכחתי קראתם כבר על המפגש בחנוכה??
♥♥♥לין

I♥1D

לין :) 06/10/2013 630 צפיות 6 תגובות
איזה יום היה אבל זה היה שווה באמת. מי שחושבת שהגזמתי או שכול זה לא קרה ואני משקרת היא לא מכירה אותי ושתחשוב מה שהיא רוצה.ה-דנה הזאת לא יודעת שהבנים האלה הצילו אותי הרבה פעמים והשירים שלהם מרגיעים אותי ומרחיקים מימני את המחשבה על מוות.אז שאפילו לא תגיד את השם של הלהקה! היא שונאת אותם סתם ככה!!מה הם עשו לה משהו? יודעים מה אני ישאל אותה באמת שכן!
I♥1D


אהההה כמעט שכחתי קראתם כבר על המפגש בחנוכה??
♥♥♥לין

היום בשיעור מתמטיקה חילקו אותנו לקבוצות,קבוצות של תלמידים מכול השכבה וגיליתי שהילדה שאתמול רבתי איתה (העלתי אתמול קטע מוזמנות לקרוא ולהגיב)על וואן דיירקשן היא איתי בקבוצה.אני לא מאמינה השנה הזאת הולכת להיות סיוט,בדוק…
אז בקיצור בשיעור מתמטיקה היא יושבת שולחן לידי(כבר אמרתי שהשנה הולכת להיות סיוט??)
והיא פתאום התחילה להגיד דברים על 1D:שאי אפשר לקרוא להם להקה,ושהם סתם חבורת בנים שחושבת שהיא יודעת לשיר,שהשירים שלהם גורמים למות,שהשירים שלהם אפילו לא נקראים שירים,השירים שלהם לא אכותיים(אני ילמד אותה מה זה איכות!) ועוד כול מיני.התחלתי לענות לה,הפעם אני לא ישתוק,אני יגיד את המילה האחרונה!
התחלתי לריב איתה באמצע שיעור מתמטיקה המורה התחילה לצעוק אבל זה לא ממש עיניין אותי.
"תפסיקווווו!!!" צעקה המורה
"תגיד לדנה שתפסיק לקלל" אמרתי למורה.(דנה-הילדה שקיללה את 1D)
"דנה דיייי" צעקה המורה
אבל היא לא הפסיקה אז אני החלטתי להיות הבוגרת שבינינו ושתקתי! המורה המשיכה ללמד והילדה שיושבת לידי (ליהי) אמרה לדנה שאם אומרים משהו לידי על וואן דיירקשן וזה לא טוב הוא חוטף בגדול וזה נכון.דנה התחליה לצחוק ונחשו מה…….הבאתי לה את הבוקס שמגיע לה מאתמול.קיבלתי עונש אבל זה היה שווה את זה.


תגובות (6)

אני גאה בך! :')
את דיירקשנית למופת ולמרות שאני לא מעודדת אלימות זה נשמע שזה הגיע לה!
זו היא דוגמא לנאמנות לאיידולים הכי טובים שיש!
Watch and learn!

06/10/2013 12:04

חוץ מהקטע של הבוקס, יפה שאמרת מה שאת חושבת!
אני כל כך שונאת סנוביות!!

06/10/2013 12:06

תודה לשתכן חחח ותאמינו לי את הבוקס הזה היא דרשה!

06/10/2013 12:08

חחחח כןן יש כאלה שפשוט דורשים את זה חחח

06/10/2013 12:12

כל הכבוד המשיכי כך!!
אבל הקטע של הבוקס לא היה הכרחי..
יכולת למשוך לה בשער ולתת לה בעיטות ולחנוק אותה עד מוות!!
ובטח ששמעתי על המפגש בחנוכה!!!
את באה?
אני כן!!!יאיי מייייי

06/10/2013 12:15

צודקת לא חשבתי על זה אה…גם אני באה יאיייי

06/10/2013 12:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך