המעודדת
זה על שלי דדון למי שלא הבין. ערבים מחבלים רצחו אותה בדם קר בגלל הסכסוך ביננו. אני חושבת שצריך לשים לזה סוף. די. לערבים יש את החלק שלהם במדינה שלנו. לא אוהבים את זה? שילכו. יש לי חברות ערביות, המנקה שלי ערביה, אין לי בעיה עם ערבים! אין לי בעיה עם גרמנים, הולנדים, טורקים, אין לי בעיה עם אף דת ועדה! אבל האנשים שנמצאים בעדה... טוב זה כבר דבר אחר. רק תזכרו דבר אחד. בבקשה. זה שיש ערבים שרוצחים וחוטפים ושודדים, לא אומר שכול הערבים כך. זה שיש יהודים שרוצחים וחוטפים ושודדים, לא אומר שגם אתם רוצחים וחוטפים ושודדים, או שההורים שלכם, או המשפחה, או החברים. אנחנו בדיוק כמו הערבים. ההבדל היחיד המשנה בהקשר של הקטע, הוא שהמדינה הזאת שלנו, ולא שלהם. לילה טוב :) או בוקר טוב?

שלום.

המעודדת 06/05/2014 691 צפיות 21 תגובות
זה על שלי דדון למי שלא הבין. ערבים מחבלים רצחו אותה בדם קר בגלל הסכסוך ביננו. אני חושבת שצריך לשים לזה סוף. די. לערבים יש את החלק שלהם במדינה שלנו. לא אוהבים את זה? שילכו. יש לי חברות ערביות, המנקה שלי ערביה, אין לי בעיה עם ערבים! אין לי בעיה עם גרמנים, הולנדים, טורקים, אין לי בעיה עם אף דת ועדה! אבל האנשים שנמצאים בעדה... טוב זה כבר דבר אחר. רק תזכרו דבר אחד. בבקשה. זה שיש ערבים שרוצחים וחוטפים ושודדים, לא אומר שכול הערבים כך. זה שיש יהודים שרוצחים וחוטפים ושודדים, לא אומר שגם אתם רוצחים וחוטפים ושודדים, או שההורים שלכם, או המשפחה, או החברים. אנחנו בדיוק כמו הערבים. ההבדל היחיד המשנה בהקשר של הקטע, הוא שהמדינה הזאת שלנו, ולא שלהם. לילה טוב :) או בוקר טוב?

תסבירו לי.
תסבירו לי איך אנשים מוכנים לחטוף נערה שהולכת בתומה ברחוב, מזמזת לה שיר נחמד, יום יפה ובהיר, החום עדיין לא התחיל.
תסבירו לי איך אפשר לחטוף אותה ולדקור אותה?
כשהדם זולג מגופה הרזה והיא צורחת ובוכה, אך הם משתיקים אותה בידיהם.
איך הם יכולים לעשות את זה?
למה להרוג את בני האדם בגלל הסכסוך המטופש הזה? הסכסוך שבכלל לא קשור את הנערה.
המבוגרים ממשיכים לומר שזה לא פשוט בכלל.
יש הרבה משתנים ואנחנו לא מוכנים לוותר על המדינה.
אבל הם טועים.
כולם טועים.
כולם משכילים, אך עיוורים מידי בגאוותם כדי לראות את האמת.
האמת הנכונה והצודקת.
האמת היא, שזה אפילו ממש פשוט.
זה מסתכם במילה אחת.
מילה אחת שתגמור את המלחמות.
מילה אחת שתפחית את שיעור הרצח, החטיפות, השודים.
מילה אחת, שלא תגמור את הכול, אלא תתחיל את העתיד.
מילה אחת פשוטה.
שלום.


תגובות (21)

אני גרה במקום שיש בו ערבים, אין לי יותר מידי חברות כן אני בבית ספר מוזר כזה שעולה מלא כסף ורוב הערבים פשוט לא מתאמצים- במיוחד שיש יותר קרוב בית ספר בחינם.
אבל האנשים בסביבה, המוכרים בסופר.. כולם- רובם, נחמדים מאוד.
כמובן שבכל חברה יש כמה בעייתיים יותר, וגם אצלינו יש לא מעט כאלה.
נגיד, כל שנה נרצח מאחורי הבית שלי מישהו 0-0
זה ממש מפחיד,
אבל הסיכוי שזה יקרה לי שווה בערך לסיכוי שתתרסק עם מטוס.
מלחמות זה דבר הרבה יותר מפחיד.
מה הבעיה לתת לערבים בגבול קצת מהארץ וזהו?
למה המתנחלים מתעקשים להשאר?
יש להם איזושהי בעיה עם פתח תקווה, נגיד?

06/05/2014 07:40

    חחח אמאל'ה 0_0

    07/05/2014 22:14

    הכי אמאלה.
    גם כל הזמן יש זיקוקים וזה נשמע כמו יריות 0-0

    07/05/2014 22:17

    זה מטריד

    07/05/2014 22:21

מתי? מי זאת? איך לא שמעתי עליה מעולם?!
וזה לא כל כך פשוט לעשות שלום, לכל אחד יש דרישות. אם פשוט נסכים לכל הדרישות של הערבים בתמורה לשלום [שהם יכולים להפר בלי בעיה] זה יכול להעמיד אותנו במצב מסוכן.

06/05/2014 07:45

    זה לא כול כך פשוט, אבל זה גם לא כול כך קשה.
    אנחנו לא צריכים להסכים לכול הדרישות. למעשה, אני מפצירה בנו לא לעשות כך, אבל אני כן רוצה שלום איתם.
    צריך להגיע לפשרה.
    למה שהערבים לא יקשיבו לחוקים של מדינת ישראל ויתנהגו בהתאם והם יוכלו לגור בכול הארץ?
    מה הבעיה?
    לפעמים זה נראה כול כך מסובך, ולפעמים זה נראה כמעט פשוט מידי…

    07/05/2014 22:20

    מסכימה.

    07/05/2014 22:26

אני מסכימה. צריך כבר לעשות שלום!
גם לא כולם כאלה, כמו שאמרת. יש אנשים שהם נורא נחמדים ויש כאלה שלא. אבל זה עניין של אנשים ספציפיים.

06/05/2014 12:02

כתיבה יפה, נושא עצוב… אין מה לעשות. המחיר תמורת שלום כבד מדי. הפלסטינאים אם אני לא טועה מוכנים *לשקול* לעשות שלום בתמורה למספר רב של אסירים שלהם. זה פשוט לא שווה את זה.

06/05/2014 12:06

    אני לא חושבת שצריך לשחרר את הפלסטינאים ,אני חושבת שעבור השלום, להשביע אותם ללכת בדרך הישר ולקצץ מזמן המאסר שלהם בחצי, זו עיסקה הוגנת ביותר.
    אם הם לא רוצים לקבל שום דבר ממה שאנו מציעים להם, אנחנו בדרך למלחמה מלאת שפיכת דמים.
    אני אפחד ללכת ברחוב בלי תרסיס פלפל טעון.

    07/05/2014 22:23

שלום זה לא הפתרון, אפשר לומר שניסינו וזה לא הצליח.
אי אפשר לתת להם את כל ישראל יש להם דרישות גדולות מדיי וגם כשהסכימו לתת להם חלקים זה עדיין לא סיפק אותם אז שלום זה באמת לא הפתרון.

06/05/2014 12:07

הלוואי והיה שלום. אבל לבקש דבר כזה? בעיני זה חטא וחוצפה הערבים הוכיחו לנו שהם לא רוצים שלום, הם רוצים שנעוף מהארץ.
לאן נעוף? לאוגנדה.
המחיר לשלום הוא יקר מידי. נכון הערבים לא יהרגו אותנו כבר.
אבל העמים האחרים? הם כן.
אי אפשר לעצום עיניים לאנטישמיות שיש בעולם.
כשנעזוב את הארץ יהיה לנו שואה שנייה כי ההיסטוריה חוזרת ומי שלא לומד לקחים נופל.
אז כן אנחנו מעדיפים את השלום הרעועה הזה אנחנו נלחמים על כל פיסת אדמה כי כל חלקת אדמה שכבר לא שלנו זה עוד צעד לשואה שלנו.

06/05/2014 12:13

    *רעוע

    06/05/2014 12:13

    צודקת ב-200%.
    בסופו של דבר, אם הייתי ביבי, הייתי מציעה להם עיסקה אחרונה.
    אם הם היו מסרבים, בלב כבד וצער רב, הייתי מסלקת אותם מן הארץ.
    נכון, שיעור הרצח היה עולה אפילו מאוד, אבל לאחר שנה יהיה הרבה יותר מקום ופחות… מקרי רצח, חטיפות ושודים.

    07/05/2014 22:25

קשה להגיע למצב של שלום כי כרגע הדרישות שלהם גדולות מידי.
אנחנו מדינה קטנה ואין באפשרותנו לתת להם שטחים רבים מידי.
חוץ מזה כבר נתנו להם את עזה ותראו איך זה נגמר…
המשא ומתן תלוי בשתי הצדדים ואי אפשר להתחשב רק בצד אחד.

07/05/2014 22:27

    נכון מאוד, אני חושבת שצריך להציע להם עיסקה אחרונה ש 60%-70% ממנה, פועל לטובתנו.
    אם הם מסרבים… טוב, כפי שכבר אמרתי קודם.
    מלחמה עקובה מדם -_-

    07/05/2014 22:30

יש לי משהו לומר לך… שלי דדון ז"ל היא בת דודה שלי..
והם שחטו אותה.. היו 5 רוצחים, 4 גברים ואישה. הם שחטו את גופה. היא צעקה אבל זה בכלל לא היה ברחוב או באיזור תעשייה זה היה במונית טרנזיס הגדולות האלה.. שהן ציבוריות.. זה היה מתוכנן ושלי עלתה וכשהיא הבינה מה קורה רצחו אותה.
היא הייתה נערה מדהימה יפה חכמה ולא הגיע לה ולמשפחה שלה. כולנו בוכים עליה עדיין ואנחנו ממש לא הולכים לוותר. אנחנו עושים מחוואות ואנחנו מבררים מי הרוצחים כי במשטרה לא מוכנים לומר לנו מהפחד שנינקום את דמה.
ה' ינקום דמה. אבל גם אנחנו.

07/05/2014 22:30

    דרך אגב עד היום לא היה לי כל כך בעיה עם ערבים לא הייתי גזענית אבל פה מדובר בערביי ישראל.. שבאו מהכפרים שלדעתי זה גרוע.
    הפלסטינאים רוצחים אפילו ילדים נשים ולא מעניין אותם. מגיל קטן הם מלמדים שיהודי טוב זה יהודי מת אז אחרי מה שקרה לבת דודה שלי כל נקודת המבט שלי השתנתה באופן מוחלט. לדעתי אבל שלא תטעי אין לי בעיה עם נוצרים, דרוזים וכל השאר.. יש לי בעיה עם מוסלמים כי בעצם המוסלמים הפלסטינאים הם הרוצחים לא הנוצרים.
    ו

    07/05/2014 22:35

    צר לי על בת דודתך :(
    אני מסכימה עם ההשקפה שלך.

    09/05/2014 10:44

שונאת את כל מי שיש לו משהו נגד יהודים, ארץ ישראל ויהדות בלי סיבה מספיק מוצדקת. יש ערבים שאין לי כלום נגדם אבל אני ממש לא בעדם, אני ימנית וזהו. די להגיד שלימנים יש דרך מקובעת והכל בגלל הימנים. זה לא נכון. אני חקרתי את שתי הצדדים והימנים צודקים. זאת דעתי

09/05/2014 10:57

    ואני שמחה שאת אומרת את דעתך.
    זה מאוד חשוב. אם לא נאמר את האמת של דעתנו, המדינה תקרוס.

    09/05/2014 10:59
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך