Kotevet_ki_ba
קפצו לבלוג- חדש דנדש: https://www.avivatahayo.blog/

תתהלכי עם הסודות שלי

Kotevet_ki_ba 26/03/2023 110 צפיות אין תגובות
קפצו לבלוג- חדש דנדש: https://www.avivatahayo.blog/

אני רוצה שתתהלכי עם הסודות שלי בעולם, לא אכפת לי מה תעשי איתם אחרי שאספר לך. מצידי תצעקי את זה באמצע הרחוב, לא אכפת לי, באמת באמת שלא אכפת לי.
בא לי לספר לך, הכל, בא לי לספר לך על הפחדים הכי גדולים שלי ואת השריטות הכי עמוקות שלי, בא לי לספר לך על הילד ההוא בכיתה ה' שהוריד לי סטירה חזקה מול כולם, וכמה שהיא כאבה, אפילו לא הזלתי דמעה, כי איפה שהוא ממש בתפר שבין ד' לה' שכחתי איך בוכים.
בא לי שתדעי שבכל פעם שאמא שלי מתקשרת אליי, שואלת מה שלומי, אני משקר ואומר שהכל בסדר גם כשהכל עקום, כי אני לא מסוגל שהיא דואגת לי. לא מסוגל להכיל כשדואגים לי.
בא לי שתדעי שאני מכור לחיבוקים, ושכמה שאני נראה כזה גבר גדול, בסוף אני חתלתול שרק רוצה שיחבקו אותו. בא לי שתראי לתוך העיניים שלי ותראי את כל השקרים שאני מספר לעולם, בא לי שתראי ישר דרכי, ישר לתוך השחור שלי ולא תברחי. בא לי שתדעי שבא לי לפעמים להרוג את כולם, רק שיסתמו, ושיש ימים שאני לא מסוגל להסתכל לאף אחד בעיניים כי אין לי כוח לכל השיט שהם מפזרים, בא לי שתדעי הכל- ובכל זאת, תשארי.
בא לי שתדעי הכל.
בא לי שתדעי שאני עצוב הרבה, אבל זה עובר לי,
בא לי שתדעי שפאקינג קשה לי- אבל שבסוף אני מסתדר.
בא לי שתדעי שאת לא צריכה לעשות בשבילי כלום, רק להחזיק לי את היד ולתת לי את הכתף שלך להניח עליה את הראש.
בא לי שתאהבי אותי, בלי קשר לשום דבר, בא לי שתאהבי אותי על מי שאני ולמרות מי שאני.
בא לי שתאהבי אותי בלי להסביר לי למה, שתאהבי אותי פשוט, ככה. כי את אוהבת.
בא לי שתגידי לי שאת לא צריכה סיבה, בא לי שתגידי שאת פשוט אוהבת אותי, ככה.
בא לי שתתהלכי עם הסודות שלי, כי נמאס לי להחזיק אותם לבד, בא לי שתדעי הכל- בא לי שתדעי, ועדיין, תשארי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך