״מה התרומה שלכם לעולם ?״

המבקרת1! 17/10/2013 741 צפיות 6 תגובות
(:

פעם שמעתי שהאיראנים רוצים למחוק כול דבר שקשור ליהדות.
מתוך טוב לבו של רוקח יהודי בשם מאיר טריינקמן הוא הסביר להם כמה דברים ואני מצטטת:

"כל איראני שיש לו עגבת אסור שירפא על ידי ארספנמין, התרופה לעגבת שהתגלתה על ידי יהודי, ד"ר ארליך. הוא אפילו לא צריך לנסות לברר אם יש לו עגבת, כי מבחן וסרמן לזיהוי המחלה, הוא גילויו של יהודי.

אם יש חשד שלאיראני יש זיבה, אסור לו לבקש אבחון, כי הוא יהיה בשיטה של יהודי בשם נייסנר.

איראני שיש לו מחלת לב, אל לו להשתמש בדיגיטליס, גילוי של יהודי, לודוויג טראובה.

אם איראני סובל מכאב שיניים, אסור לו להשתמש בחומר ההרדמה נובוקאין, גילוי של היהודים וידאל ווייל.

אם לאיראני יש סוכרת, אסור לו להשתמש באינסולין, תוצאה של מחקר על ידי מינקובסקי, יהודי.

אם לאחר יש כאב ראש, עליו להימנע מהתרופות פירמידון ואנטיפירין, של היהודים שפירו ואלג'י.

איראנים עם עוויתות חייבים להשלים איתן, כי היהודי אוסקר ליברייך הוא זה שהציע את השימוש בחומר המאלחש כלורל הידרט.

איראנים חייבים גם להשלים עם מחלות הנפש שלהם, כי פרויד, אבי הפסיכואנליזה, היה יהודי.

על ילד איראני שקיבל דיפתריה, להימנע מהתרופה "שיק", שהומצאה על ידי היהודייה בלה שיק.

איראנים צריכים להיות מוכנים למות במספרים גדולים ולאסור טיפול בנזק לאוזן ונזק מוחי, עבודה של חתן פרס נובל רוברט ברעם.

הם צריכים להמשיך למות או להישאר נכים משיתוק ילדים, משום שמי שגילה את החיסון נגד הפוליו הוא יהודי, ג'ונאס סאלק.

איראנים צריכים לסרב להשתמש בסטרפטומיצין ולמות משחפת, כיוון שהיהודי זלמן וקסמן המציא את תרופת הפלא נגד המחלה הקטלנית הזו.

רופאים איראנים צריכים להיפטר מכל התגליות והשיפורים של הדרמטולוג יהודה שון בנדיקט, או המומחה לריאות פרנקל, ושל מדענים ומומחי רפואה יהודים רבים אחרים המפורסמים בעולם.

בקיצור, איראנים טובים וממושמעים צריכים להמשיך ללקות בעגבת, זיבה, מחלות לב, כאבי ראש, טיפוס, סוכרת, הפרעות נפשיות, שיתוק ילדים, עוויתות ושחפת, ולהיות גאים לציית לחרם האיסלמי.

ואגב, שאיראנים לא ייתקשרו לרופא בטלפון הנייד שלהם, שכן הטלפונים הסלולריים פותחו בישראל על ידי מהנדסים יהודים.

בנתיים אני שואל, מה התרומה הרפואית של האיראנים לעולם?"


תגובות (6)

גאוני. ונכון. אין עליו! (הרוקח היהודי)

17/10/2013 05:17

והכי חשוב – היהודים פיתחו את הוויז!

17/10/2013 05:18

תמותו אירנים!
חבורת חארות.
אני רק אומרת!

17/10/2013 05:29

רפואה זה לא הכול… איראן הייתה אימפריה גדולה לפני כמה אלפי שנים…

17/10/2013 05:55

מלא ארצות היו גדולות פעם.
מצרים ויוון למשל.
אבל חוץ מזיכרון ואולי קצת תרבות מה נשאר להם מזה ?
את מצרים ויוון יותר זוכרים מהם.
ורפואה כול אחד צריך.
אם הוא רוצה לחיות כמובן.

17/10/2013 06:18

חחחחחחחח אש ישווה!!!!

17/10/2013 09:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך