שרונוקי :)
המשך?

לצלול עמוק. (סיפור חדש- בבקשה תגיבו)

שרונוקי :) 29/05/2014 637 צפיות 8 תגובות
המשך?

2006\7\1 התחיל כיום רגיל לגמרי. הוא היה שטוף שמש והחול הצהבהב והנעים היה שמשי ובחם. היה זה היום הראשון של החופש הגדול. היום הכי טוב בשנה. אין כמו להתעורר בשעה שרוצים ולדעת שאין לימודים חודשיים, ושהתיכון מצפה לי בשנה הבאה.
אני שוכבת במיטה, לא רוצה לקום. אני יודעת שצריך לקום, כי היום שנה מאז שזוהר נישק אותי בפעם הראשונה, זה כמו יום מיוחד כזה. לכן, אני והוא מביאים אחד לשניה מתנות, ממש כמו יום האהבה אבל רק שלנו. בסופו של דבר אני קמה מהמיטה, מסתכלת במראה. ואין שום דבר חדש ושונה. אני רואה אותי, סתם נערה מתבגרת עם שיער חום שטני ועיניי שקד גדולות. אני משמיעה אנחה קלה בגלל ששום דבר לא שונה בכל בוקר, תמיד אותו הדבר. ופשוט הולכת משם. אני מצחצחת שיניים, מתלבשת הכי יפה, שמלה בצבע תכלת עם נקודות לבנות, שרשרת פרפר ענקית, עקבים לבנים, ושיער פזור. אני אוכלת את ארוחת הבוקר הקבועה שלי, היחידה שאני יודעת להכין. חביתת ירק ומילקשייק בננה. אני קולטת שאין אף אחד בבית. רק אני, לבד. אפילו אין לי בעל חיים שאוכל להתכרבל איתו, אני לבד. אני שומעת את האייפון שלי רוטט על שולחן הקפה בסלון. אני מרימה אותו ורואה שהשעה 9:25 זה אמור היה להיות השעון המעורר שלי. אני גם רואה 16 שיחות שלא נענו מזוהר, 16! וכמובן שאני מיד מתקשרת אליו בדאגה.
"זוהר מה קרה", אני ממלמלת במהירות.
"כלום", הוא עונה לי באדישות.
"אז למה התקשרת אליי 16 פעם?."
"כי היום יום מיוחד."
"למה 16? שיחה אחת הייתה מספיקה."
"כי את לא ענית התחלתי לדאוג."
ואז חייכתי. באמת חשבתי שיש מישהו בעולם שאוהב ודואג לי חוץ מהוריי.
"אני אוהבת אותך", אני אומרת לו.
"גם אני אוהב אותך."
וככה הסתיימה השיחה. זוהר ואני קבענו בבית קפה בשעה 10:00. סיימתי לאט את הארוחה. וחיכיתי לזוהר מתחת לבית שיבוא לאסוף אותי במכונית של אחיו הבכור, עומר.

תמיד חשבתי על עומר כחתיך, כי הוא באמת היה כזה. כולן רצו אותו, והבנים חשבו שהוא מגניב. היה לו שיער שחור-שחור ועיניים כחולות כאוקיינוס. בהתחלה שרק אני זוהר הכרנו, היה כי רציתי את עומר. ניסיתי להתקרב אליו ולהגיד שאני רוצה חבר. הוא שידך לי את זוהר. אבל עדיין, אני ועומר סחבקים מגיל מאד קטן. וזוהר? תמיד היה בצד, בשלו. עומר אומנם בן 18. רק התחיל צבא. ואני רק בת 15.5 אבל עדיין הייתה לי אהבה מסובכת כלפיו. וזוהר? היה לא דומה לעומר. היה לו שיער חום-ג'ינג'י ועיניים אפורות גדולות. יותר משלי. היה לו חיוך כובש, שבגללו אני נמצאת איתו עכשיו בזוגיות. זוהר בן 16, הוא היה אמור להיות בי"א אבל בגלל שהיה לו קשה עם הלימודים הוא רצה להישאר שנה נוספת בכיתה ו'.

והנה הגיעו עומר וזוהר. התיישבתי מאחור. זוהר הביט בי ברצינות ולאחר אמר….


תגובות (8)

כןןןןןןן

29/05/2014 20:20

יפה מאוד! אהבתי תממשייכי

29/05/2014 20:26

זה ממש יפה אבל לא הבנתי דבר אחד, בתחילת הסיפור כתבת: 1996\7\1 התחיל כיום רגיל לגמרי אבל אחרי זה כתבת שהאייפון שלי צלצל, אני לא בטוחה שהיו אייפונים באותה תקופה, או שכן?

29/05/2014 20:28

    אהה.. וכן אני אשמח שתמשיכי

    29/05/2014 20:29

אוי התבלבלתי! חחח 2006!

29/05/2014 20:39

    עכשיו זה מובן.

    29/05/2014 20:44

אממ מאוד אהבתי ששילבת את חלר מהאופי והמראה שלהם בתוך הסיפור ולא בקטע נפרד.
תמשיכיייי (עיניינת אותי)

29/05/2014 22:28

תודה :)

30/05/2014 12:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך