רוקמת החלומות
יצא קצת new age, אבל הרגשתי שזה חמוד להפיץ אהבה. מכוון בעיקר לנשים, למי מכן שעברה/עוברת מציאות חיים לא פשוטה, או סתם תקופה קצת קשה.

למי שצריכה לשמוע

יצא קצת new age, אבל הרגשתי שזה חמוד להפיץ אהבה. מכוון בעיקר לנשים, למי מכן שעברה/עוברת מציאות חיים לא פשוטה, או סתם תקופה קצת קשה.

תקשיבי לי, את צריכה להירגע. את צריכה להבין בראש ובראשונה, שאת לא אשמה. נפלת אל תוך מציאות רעילה. למה? פשוט כי כך קרה. את לא אשמה. כלום לא קרה בגלל איזושהי סיבה, זה אקראי נורא. העולם מאופיין במציאות מוזרה. לעתים אכזרית. קשה, רעה. לפחות את מכירה בתהליך שאת עושה. תסלחי לעצמך, תסלחי על כל פגיעה. את נורמלית, חווית פשוט חוויה קשה. את עדיין חווה. כל השריטות יהפכו לצלקות. הן שם לעד, ויווצרו גם חדשות. מהן את יכולה רק ללמוד. תעמדי עם ראש זקוף, תעצימי את עצמך עם קיומן בכבוד. רצה הגורל ולכך נפלת. אין איזה כוח מסתורי שרצה שתעברי זאת, שתהפכי לפגומה. יודעת למה? כי את לא פגומה. את רק תוצר של חוויות קשות שלא היו תלויות בך בשום צורה.

את לא צריכה פסיכואנליזה עמוקה כדי להבין מי האשמים, אולי אפילו מי האשם או האשמה. תסלחי לו. תסלחי לה. גם הם אולי נפלו אל תוך מציאות קשה שלא באשמתם, גם הם תוצר של חוויות שעדיין משפיעות עליהם בצורה כה עמוקה. אל תרחמי, תהיי שם איתנה. אולי לעזרה. זה תלוי בסיבה. את הבוגרת, את למעשה האישה, ובורכת. בורכת בחכמה, בעצמה, באינטואיציה חזקה ובנשיות, כן שוב, איתנה. תשתמשי בכל אלו. יש בך את הכוח לשנות, כי את לא אשמה ואת יודעת שאת לא אשמה.

תפסיקי להעניש את עצמך מתוך לחשי הזעם של איזו דמות צורר נורא. הדמות סופה להעלם מחייך, יש בעולם קארמה. לא כזו רוחנית, לא כזו שמונעת משנאה. פשוט תתאדי לה, אל תהיי שם לעזרה. אל תדאגי, הדמות הזאת? היא עוד תצטרך עזרה. תהיי בטוחה. אולי עכשיו היא צריכה עזרה ויכולה לדרוך עליך עד שלא תהיי לך ברירה. בכל זאת את מצליחה לא להיות שם. גם אם לא כרגע, תשתדלי עד כמה שאת יכולה, אולי אפילו בעתיד. תאזרי בסבלנות, אל תכבידי על עצמך. החירות תגיע. תתפסי מרחק, תסמכי על הבריות שיסייעו לך. לא כולם רעים, רובם לא. אני יודעת שקשה לך להאמין, אבל זה נכון.

אל תפחדי להיפגע, כי תמיד יש לך בחירה לקום ולהעלם במידה וזה קרה. תפיצי אהבה, תסמכי רק על מי שמאמין בהדדיות, כי מכאן באה העצמה שלנו כיצורים אנושיים. היכולת לתת והיכולת לקבל בצורה טבעית ובריאה. אל תיכנעי לסחטנים או לרעל, אל תרדפי אחרי מי שהבטן שלך מרגישה שפשוט לא שווה רדיפה. תקשיבי לאינטואיציה, לאינטלקט, לפעמים גם לרגש, אבל תשימי בראש ובראשונה את עצמך. אם זה מרגיש לא בסדר, זה לא בסדר, ויש לך את הבחירה. תבחרי בעצמך. את עוד תודי לי, את תהיי מאושרת ושמחה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך