פרק 11 :( אני עדיין לא מבינה למה הוא עשה את זה? הוא שבר אותי. אני שונאת אותו אבל עדיין אוהבת אותו. אני קורסת -,-

קרמבו מעוך- פרק 11

11/11/2014 1143 צפיות 9 תגובות
פרק 11 :( אני עדיין לא מבינה למה הוא עשה את זה? הוא שבר אותי. אני שונאת אותו אבל עדיין אוהבת אותו. אני קורסת -,-

-הפרק מתחיל ביום שבת בשבוע שעבר-

"למה?" שאלתי אותו בשקט.
הוא שתק והשפיל את מבטו.
"תענה לי!" צעקתי ודמעות עמדו בעיני.
"סליחה." הוא לחש. "זה היה בטעות." הוא המשיך בשקט.
"בטעות?! איך בדיוק בטעות?" שאלתי בצעקה.
"אני… לא התכוונתי." הוא ענה.
"לא התכוונת אבל זה קרה, למרות שאמרתי לך שאני לא רוצה." קולי התרכך מעט.
"אני מצטער." הוא אמר.
הרגשתי כאב חד בבטן וצעקתי מכאב.
"רוני?" הוא שאל.
"תעזוב אותי!" צעקתי כשהוא ניגש אלי וליטף אותי.
"הכל בסדר עכשיו?" הוא שאל.
"לא! שום דבר לא בסדר! רע לי ואתה לא שם לב! אתה עושה מה שטוב לך בלי לחשוב בכלל מה זה עושה לי!" עניתי בכעס.
"אני…" הוא אמר.
"מה אתה? מצטער?! זה כבר לא קונה אותי!" קטעתי אותו.
"אתה אגואיסט." אמרתי והלכתי מהבית שלו.
במהלך כל היום התנגנו לי בראש אותן המילים- "זה היה בטעות." איך אונס קורה בטעות?! טוב לא בדיוק אונס, חצי אונס, אני לא רציתי אבל נתתי לו, למרות שיכולתי להתנגד.
בלילה השעתיים ההן רצו לי בראש שוב ושוב ושוב.
במהלך השבוע הוא לא הגיע לבית הספר, זה הדאיג אותי כי אני אוהבת אותו ואם יקרה לו משהו אני לא אשרוד.
ביום שבת, לפני 3 ימים, הוא נזכר לענות לי.
'הייתי בבית חולים. הם שברו אותי. מצטער.' הוא כתב.
הוא זרק לי את הסכין ובסוף הוא נשבר בעצמו. קרסתי ברגע שקראתי את ההודעה.
מאוחר יותר גיליתי שהוא שיקר לי על משהו חשוב, משהו שקשור לחצי אונס שקרה שבוע לפני כן.
הוא ריסק אותי. הוא הרס אותי. הוא ניפץ לי את הלב למיליוני חתיכות.
התרחקתי ממנו. הוא ניסה להתקשר אלי.
בכיתי במשך כל הלילה. הייתי שבורה, אני עדיין שבורה.
בבוקר ראיתי 70 שיחות ו-200 הודעות ממנו.
התעלמתי מהכל והתארגנתי, חולצה חמה, ג'ינס, פלאפון.
יצאתי וחיכיתי להסעה. היום עבר לאט אבל הוא עבר.
בפעולה הודיה אמרה לי שאני החיים שלה. באותו הרגע הצטערתי על כל החתכים ושכחתי מעומר למשך כל הפעולה.
כשחזרתי הביתה ניסיתי ללכת לישון אבל שוב פעם ראיתי את אותן שעתיים נוראיות.
ביום למחרת הוא ניגש אל הפינה שלנו לשעבר, היום רק אני שם.
"רוני, אני מצטער." הוא אמר לי.
"זה לא מספיק!" עניתי.
"אני יודע. אני אוהב אותך." הוא אמר בשקט.
כשהוא סיים את המשפט קמתי והלכתי אל השירותים. נעלתי את התא ובכיתי, בשקט, בלי שאף אחד ישמע.
היום, בשיעור מדעים, לקחתי את המספריים שלי וקרבתי אותן אל הוריד שלי.
במקרה הסתכלתי עליו. ראיתי כאב בעיניים שלו. רציתי שיכאב לו אבל בכל זאת הנחתי את המספריים במקומן.


תגובות (9)

למה הכוונה חצי אונס? מה הוא עשה לך? ובבקשה אל תחזרי לפגוע בעצמך! אם יקרה לך משהו אני לא יודעת מה אני יעשה אם עצמי! למרות שאני לא מכירה אותך מחוץ למחשב אני יודעת שאת ילדה מדהימה ומיוחדת ולא ראיתי עוד אחת כמוך מעולם! אני באמת רוצה לעזור לך ואני מקווה שאני אולי יכולה אבל אני לא רוצה לעשות את זה בפורום כזה. אם את רוצה אני יכולה לתת לך את הפייסבוק של אחותי שהיא לא מתחברת אליו או אפילו את המספר שלי, בבקשה אני באמת לא רוצה שתפגעי בעצמך! ותחזיקי כמה שאת יכולה, אל תחזרי לחתוך, אני אומרת את זה רק לטובתך ואת יודעת את זה! נכון?

11/11/2014 17:33

    חצי אונס זה כאילו זה אונס אבל יכולתי למנוע את זה פשוט לא עשיתי את זה, כי אהבתי אותו והוא רצה רק בטובתי (ככה חשבתי)…
    הוא שיקר לי על משהו חשוב, כואב לי לדבר עליו..
    אני לא חוזרת לחתוך כי כל פעם שאני רוצה עולה לי לראש תמונה של אופק חותכת (היא אמרה לי שאם אני חותכת אז גם היא..) וזה עושה לי רע..
    אין לי פייסבוק אז אי אפשר ממש לדבר ככה..

    11/11/2014 17:41

    רוצה את המספר שלי? או שתתני לי את שלך ונדבר בוואטסאפ?

    11/11/2014 17:48

מהההההההההההההההההה ירדן מה?! מה ?! איך לא סיפרת לי על זה?! איך?! אני בוכה עכשיו עומר למה יכלב מסריח! למה אני שונאת אותך בכול ליבי לך להזדיין עם השטן כלב מסריח! ושלא תעזי לקחת מספריים/סכין/או כול דבר חד אחר! כי אמרתי לך! עם את חותכת אני חותכת!

11/11/2014 18:05

    אל תבכי אני לא רוצה שתבכי מספיק שאני בדיכאון :(
    ואמרתי לך שפשוט כאב לי לדבר על זה..

    11/11/2014 18:41

ע כ ש י ו אני שולחת לך בהודעות את המספר טלפון שלי!!!! תתכתבי איתי בהודעות!!!!!!!!!!!
פאקקקקקק ירדנייייייייייייייייייייייי זה לא אמיתי!!!!
הוא מגעיל, אגואיסט, נבלה, מטומטם, אידיוט, עלוקה, בן ז*** וכולי וכולי, הקטע ברור
רק אל תחזרי לחתוך!!! בבקשה!!! זה יעשה לי כל כך רע גם ככה קשה לי לאכול ולישון כי אני חושבת רק עלייך ועל זה שאני לא יכולה לעזור לך :,,,(

תתקשרי אלי, תסמסי בוואצאפ או בהודעות-
אני תמיד שם בשבילך!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

11/11/2014 19:31

טכנית, בהנחה שאת מתחת לגיל שש עשרה, גם אם הסכמת זה נחשב אונס.
אבל אם עכשיו תתחרטי ותעשי לו משהו, אני חייבת להודות שבמקרה כזה תהיי מגעילה (לפחות לדעתי זכותו של אדם להיות עם מישהי\ו בהסכמתה\ו ולא לצאת אנס\ת).
בכל מקרה, אם הוא שיקר לך או התנשקתם או משהו בסגנון, זה לא נחשב אונס.

יצא לי קצת תוקפני, אבל זה מעצבן אותי שמלמדים ילדות לצעוק "אונס!" לפני שמלמדים אותן להימנע מלכתחילה.

לקלל את עומר או מה שמו (הממ… יש לי בן דוד שקוראים לו עומר…) זה לא מה שיעזור. אל תפגעי בעצמך, אלא תחשבי מה לעשות כדי שזה לא יקרה שוב ועד כמה זה באמת פגע בך. אם פגעו בך מובן שאת לא בהכרח אשמה, אבל הכל יכל להימנע.
אם כי ברור שלא צריך ללכת לקיצוניות האחרת. אני סומכת עלייך שאת יכולה לבחור בדרך המאוזנת.

סליחה, ערב טוב, ואודה אם לא תעשו עליי לינץ' כללי.

11/11/2014 20:30

    אני יודעת, אמרתי שזה לא בדיוק אונס..
    וקרה שם מעבר, זה מצונזר..
    לא עצרתי אותו כי הייתי מאוהבת בו, לצערי..

    15/11/2014 16:55

    לא דיברתי עלייך כשכתבתי "ילדות". זה באופן כללי שהיום קל יותר להאשים באונס מאשר להיות עם מישהו\י ולא לצאת אנס\ת. לא ספציפית את. את לוקחת אחריות על המעשים שלך, וזה משהו שהבחנתי בו וזה בסדר גמור :) רק צריך לפעמים לדעת מה באמת באחריותך ובמה את לא יכולה לשלוט.

    15/11/2014 20:13
סיפורים נוספים שיעניינו אותך