Anonymous50a
הסיפור על מקרים אמיתיים ( בהמשכים)

Exposed 1

Anonymous50a 13/07/2015 846 צפיות אין תגובות
הסיפור על מקרים אמיתיים ( בהמשכים)

"היום הוא היום הראשון של הלימודים",שרלוט אמרה לעצמה שעמדה מול המראה והתארגנה לבית ספר.
היא הבטיחה לעצמה שאחרי כל מה שהיא עברה בכיתה י' היא תשכח מהעבר ותתקדם הלאה.
היא הבטיחה לעצמה שזאת השנה שלה,שהיא חושבת רק מה שטוב בשבילה,שהיא לא נפגעת שוב!
אבל כמו שתמיד קורה הכל דיבורים דיבורים והמעשים לא מתקיימים,כי שרלוט לא ידעה שי"א,תיהיה השנה שיבגדו,יפגעו ויזלזלו בה.
שרלוט היא ילדת תיאטרון. אחת שחייה על הבמה אבל כל פעם פוחדת מחדש.
כמו כן לשרלוט יש הרבה חברים שהיא יכולה לדבר איתם ולשתף אותם. אבל לפעמים, לפעמים היא לא מרגישה שייכת, היא מרגישה שהיא לבד בעולם הזה,שאין לה עם מי לדבר, לא חברים ובטח שבטח לא עם משפחתה.
לשרלוט יש משפחה די גדולה,חמישה אחים ושני הורים. תמיד אומרים שמשפחות גדולות תמיד מגובשות.. אז זהו שלא. אין לשרלוט עם מי לדבר במשפחה הגדולה שלה כי היא לא מרגישה חופשית לדבר איתם, היא מרגישה שהם רק צועקים,ונותנים ביקרות על חייה ושהם בכלל לא תומכים בה.
שרלוט יכולה להיות ילדה שמחה וצעקנית מצד אחד, אבל מצד שני היא יכולה להיות ילדה ריקה ואבודה בעולם הגדול הזה.
"זאת השנה שלי" שרלוט אמרה לעצמה כשהיא עומדת מול המראה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך