uta

דמדומי האופל פרק 1

uta 30/05/2014 1330 צפיות 6 תגובות

דמדומי האופל
פרק 1: פנימיית האופל
לג'ק כאב הראש, אולי זה בגלל שהיום הראשון לשנה האחרונה בלימודים בפנימייה. "ג'ק מה קורה אחי? התגעגעת?" שאל מייקל וחייך, מייקל היה חברו הטוב של ג'ק מאז השנה הראשונה שלו בפנימייה, "לא ממש, ראיתי אותך כול יום במשך חופשת הקיץ" אמר ג'ק, "זה שאנחנו שכנים זה לא אומר שלא צריכים להתגעגע אחד לשני" אמר מייקל וחייך, "אבל ראיתי אותך כול יום" הפעם ג'ק הרים טיפה את קולו. "היי תירגע, אתה לא רוצה להוציא את 'בחור כועס' עכשיו" אמר מייקל והרגיע את ג'ק, לג'ק יש יכולת שהוא יכול להפוך ליצור שחור, שרירן ובגובה של 3 מטר אם משהו מעצבן אותו. "רוצה לראות ארנב?" שאל מייקל בקול חמודי, הוא שינה את צורתו לארנב לבן וחזר בחזרה לבן אדם רגיל. למייקל הייתה יכולת לשנות את עצמו לכול דבר שהוא רוצה. "היי ג'ק" נכנסה לונה לשיחה פתאום, "היי מייקל" הוסיפה לונה שראתה אותו. "אז מה עשית בחופשה?" שאלה לונה את ג'ק, "ביליתי עם הדפוק הזה" אמר ג'ק, ללונה יש את הכוח להכין נשקים ביותר מ3 שניות. דון הצטרף לשיחה גם הוא, "אוף כואב לי הראש" אמר ג'ק, "הנה קח רוח" אמר דון הוא כיוון את ידו לעבר הדלת ויצר רוח קלה שעברה בכול המסדרון, "וואו תודה, הצלת אותי" אמר ג'ק. "קדימה תלמידים להיכנס לכיתה" אמרה המנהלת טינה, לה יש כוח לגרום לקול שלה להישמע בכול בית הספר, גם אם זה לחישה.
"תום בלאנט, אתה מוכן להפסיק להזיז את הכיסא שלי??" צעקה עליו ילדה מהכיתה, לתום היה כוח טלקניזס, הוא יכול להזיז כול מה שהוא רוצה בעזרת המחשבה, לילדה שצעקה עליו היה כוח הוצאת לייזר מהעיניים.
ג'סיקה פתחה שער ליד המקום של טורה- טס- נורשל
מה משותף לכול מי שבפנימייה הזאת? זה הכוח. לכול אחד יש כוח מוזר אולי מגניב ואולי מבאס, וגם מצחיק, זה תלוי אם אתה כמו ג'ק אז יהיה לך קשה מאוד להתרגל לכוח הזה, אם אתה תום אז יהיה לך הרבה יותר קל.

אחרי שהשיעור נגמר, תומאס (הערס של הפנימייה) דחף את ג'ק על הלוקר, הייתה לו צלקת שעברה דרך העין. "היי ג'ק, חתיכת מעתיקן כוחות" אמר תומאס, ג'ק שכבר לא יכל לשמור על קור רוח נהפך ליצור השחור השרירן והגבוה. הוא תפס את תומאס והעיף אותו לצד השני של הקיר במסדרון (והמסדרון היה 5 מטר באורכו) , תומאס נהפך לאותה מפלצת שנהפך ג'ק רק בצבע אדום, כול התלמידים נבהלו ורצו בינתיים שהם הולכים מכות, ג'ק הכניס מכה אחת חזקה בפרצופו של תומאס, אבל גם הוא לא וויתר ולקח לוקר של מישהו ודפק את הראש של ג'ק בלוקר. הם חנקו אחד את השני, בעטו אחד בשני אבל אף אחד לא היה מסוגל לעצור בעדם.
"תומאס, תפסיק אני לא רוצה להילחם בך" אמר ג'ק בקול נמוך
"לא נורא, אני כן" אמר תומאס ולקח את את רגלו של ג'ק והעיף אותו לצד השני של הבית ספר.
פתאום הופיע טובי, הוא יכול לנטרל כוחות של כל מישהו בנגיעה אחת למשך שעה. הוא נגע בתומאס ואז בג'ק.

"אתם השתגעתם???" צעקה עליהם המנהלת, "אתם בכיתה האחרונה בפנימייה הזאת, תגמרו את זה בלי מריבות!!" הוסיפה המנהלת ושיחררה אותם. "נמשיך את הריקוד שלנו אחר כך אידיוט" אמר תומאס בקול מתגרה.

"אני ישחרר אתכם רק תנו לי זמן" אמר תומאס, "אתם צריכים דם של 6 ילדים מהפנימייה, יש לכם 2, זה הולך קלי קלות. עוד מעט אתם משתחררים שדים שלי, ואז תהרסו את כול העולם הזה" אמר תומאס ושפך את הדם של ג'ק לתוך מיכל שהיה במערה. "תעשה את זה מהר" אמר ויקטור אולוף מנהיג השדים.


תגובות (6)

חמוד אבל צריך לרדת שורה שעושים מרכאות. אני אשמח להמשך :)

30/05/2014 19:30
    uta uta

    תודה :) אני ייקח לתשומת ליבי

    30/05/2014 19:38

אהבתי והכנסת את לונה ! D: D: טנקיו <3

30/05/2014 19:49

ישש גם אני שם(;
תמשיךךך

30/05/2014 20:32

וואו, ויקטור מנהיג השדים.
ופרק ממש נחמד

31/05/2014 08:24

חמוד מאוד !!

05/06/2014 19:27
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך