שחר12
רציתי להוסיף שממש חשוב לי שתגיבו ותדרגו את הסיפור שלי

רק בחירות

שחר12 17/10/2013 498 צפיות 3 תגובות
רציתי להוסיף שממש חשוב לי שתגיבו ותדרגו את הסיפור שלי

אני נאבקת לינשום.מושכת את עצמי לעמידה ונאבקת בנשימה שלי.אני צורחת צרחה גבוהה ובלי הזהרה נופלת קדימה אל זרועות שמיכת הפוך השחורה שלי.לאט לאט אני נירגעת והנשימה שלי מיתיצבת אני כבר לא היסטרית אבלנושמת באופן לא סדיר.קוראים לי ריאתם בטח תוהים איפה אני אז תדעו. זה פשוט,מאז שאני בת 3 אני ברחובות ישנה כל לילה על גג בית אחר, השאירו אותי בלי כסף במהלך הזמן גנבתי תרמיל שחור שני זוגות בגדים אחד מתאים לקיץ אחד לחורף מעיל ושמיכת פוך.מההורים שלי קיבלתי רק תליון קטן עם טבעת כסופה בעלת חריטות.אני מניחה שאתם חושבים שאני משוגעת ביגלל ההתקפים שלי אבל אני לא.לא משוגעת,לא מטורפת לא. אני פשוט נכנסת לאיזה מקום בראש שלי ויש שם אש פצועים ומילחמה וזה מלחיץ אותי ומכניס אותי לאטרף. עכשיו נראה לי ששרטתי את המצח שלי והוא ממש כואב כשאני מנקה אותו מהדם וחובשת אותו בתחבושת לבנה נקיה.אני עדין בעמצע הלילה ומישהו מהבית שמיתחת לגג שאני ישנה עליו כניראה שמע אותי צורחת.יש לי שער שחור גלי עד הגב התחתון והפיג'מה שלי היא מכנס וחולצה טרנינג שחורים כך שהם יחפו עלי אבל העינים שלי ירוקות כמו המים בשונית אלמוגים והן יהיו בולטות מאוד בחושך. אני ממהרת לידחוף לתוך התרמיל השחור שלי את כל הדברים ללא סדר וסוגרת אותו כי חסר לי שמישהו יראה נערה ישנה לו על הגג. אני שומעת צעדים בכיווני ומעמיסה את התרמיל על הגב.אבל יש רגע קצר שהפנים שלי בכיוון האיש והעינים שלנו ניפגשות.
ליתר דיוק בכיוון הנער כי בשניות האלה אני מבחינה בנער גדול מימני בשנתיים לכל היותר בעל שער שחור קצוץ ועינים חומות שוקולדיות. ואז המבט מיתנתק ואני מזנקת מהגג לגג קרוב אחר וכך ממשיכה עד שאני קולטת שעברתי לפחות חמישה רחובות. כאן הבתים קטנים יותר. אני מיתמקמת על גג בית שניראה לשלוש נפשות לכל היותר וגם לפי ההצצה בחלונות רק נערה שניראת גדולה מימני בערך בשנה שם.אני מגלה שאני שפוכה. היתרוצצתי חצי לילה.אני מארגנת את הציוד שלי אבל רק שאני פורסת את השמיכה אני מרגישה באי היציבות של בגג . החצר של הבית היא חלקת מידשאה יפיפיה וקטנה ויחסית מוסתרת. כשאני מאתרת מקום טוב לרדת מימנו אני פורשת את השמיכה ומעבירה לשם את הציוד ורק אז קולטת כמה אני מלוכלכת. אני מזהה נקודת פריצה בחלון המיטבח והולכת בשקת לעבר המיקלחת בישביל שהנערה שראתה טלוויזיה באותו הזמן לא תבחין בי. ברגה שאני בתוך האמבטיה אני מכבסת את כל הציוד שלי (רק את הבגדים ואת השמיכה) במים חמים וסבון ומרכך מיוחדים ואז תולה אותם מול מאורר שמוציא רוח חמה. מיד אחרי זה אני מיתקלחת הרבה זמן ומיתקרצפת וחופפת את השער בשמפו ובמרכך ואחרי שאני יוצאת מהמיקלחת אני מיתנגבת ויוצאת מהחדר. אני פונה לעבר החדר של הנערה ומוצאת שם בידיוק מה שמתאים לצרכי. פיג'מה עבה שחורה (שקצת גדולה עלי מיפני שיש לי מיבנה גוף קטן) סוויצ'ר ירוק ופרוותי (הוא ענק עלי) ובגדים תחתונים.
אני ממלאת את הבקבוקים שלי (2 ליטר) לובשת את הבגדים מכניסה לתיק אוכל ומכינה לי סנדוויצ'.
אני מבחינה בשקיות תי ולוקחת את כולן. כשאני מגלה שהשעה שלוש בלילה אני לוקחת את הבגדים שלי שהיתיבשו ואת כל מה שאספתי ומכניסה אותם לתיק (מילבד את שמיכת הפוך).ואז אני יוצאת דרך הפירצה בחלון אל הדשא. אני מיתמקמת במקום בין הצמחים כך שהאנשים בבית לא יראו אותי שותה תי מצחצחת שינים ויכנסת בין הפוך לבין הסדין ומיד נירדמת.


תגובות (3)

יש לך קצת שגיאות כתיב אבל זה יפה.

17/10/2013 08:10

זה ממש יפה !!
זה סיפור בהמשכים ?

17/10/2013 08:26

תודה

17/10/2013 09:03
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך