POP-TOP
פרק 1 :) זה משהו שהכנתי בכיתה, וממש רציתי לעלות :) זה רק לכאלה שממש אוהבות ספרי פנטזיה: ערפדים.... אמ, רוב הסיכויים שאני לא יעשה את זה, אבל אם לפחות 3-5 אנשים יאהבו. אני ימשיך :)

הערפד הראשון-והאחרון: פרק 1

POP-TOP 02/06/2014 513 צפיות 6 תגובות
פרק 1 :) זה משהו שהכנתי בכיתה, וממש רציתי לעלות :) זה רק לכאלה שממש אוהבות ספרי פנטזיה: ערפדים.... אמ, רוב הסיכויים שאני לא יעשה את זה, אבל אם לפחות 3-5 אנשים יאהבו. אני ימשיך :)

דיימון, הערפד הראשון שהיה נמצא בהוליווד.
שם נמצאים עוד ערפדים רבים, שנוספו ל"שושלת" שלו.
בהוליווד, אין איש היודע מהערפדים הללו.
אך יש מעט שחושדים בהם, בגלל המקרים שהיו בחודש הקודם.
חוץ ממועצת השדים, לא נמצא איש אשר יודע זאת.
ביום ראשון, היום הראשון בשבוע, התחילה פגישת המועצה.
חברי המועצה, הגיעו.
ורייצ'ל הבחינה בזו, היא חשדה בהם במשך זמן רב, עם חבר שלה "דניס".
הוא לא חבר-חבר, הם די חברים בתיכון, במעבדה, בזוגות, בקיצור? ידידי-חברים?
משהו כזה..
דניס, לא הסכים לה ללכת למועצה, כלומר לא ללכת, אלה להתגנב, כי… שניהם יודעים את הסכנות שעלולות לקרות.
אבל היא נכנסה בכל זאת, היא פתחה בזהירות את הדלת בעזרת סיכת השיער המתולתל שלה.
ופתחה את הדלת בשקט, היא שמעה רעשים ודיון מהחדרים שנמצאים למעלה.
היא הסתכלה לצדדים ומצאה מדרגות, היא התחילה לעלות בזהירות,היא הציצה בדלת ושמעה..
"טוב, זהו להיום." אמר מר פלון.
"מעולה!" אמר נער אחד..
כולם הכניסו מסמכים לתיק שלהם, ויצאו מהחדר, לחדר האוכל.
רייצ'ל במהירות נכנסה לחדר הצמוד לו.
והציצה ממש בקטנה מתי כולם יצאו.
אחרי שכולם יצאו, היא התחילה להתגנב לחדר, וסגרה אותו, על מנת שאם מישהו יכנס היא תשמע, ותוכל להתחבאות, אבל, זה לא בדיוק מה שרייצ'ל חשבה, היא סגרה ונעלה את הדלת.
היא הבחינה במסמכים שנמצאו על השולחן והכניסה כמה מהם בתיק, אבל כמה שניות אחרי, היא קלטה שיש מדפסת מוזרה ושונה בחדר, היא לקחה את כל המסמכים שמצאה והתחילה לעשות להם עותקים, את העותקים לקחה למועצה. אבל את המקור, לקחה לעצמה.
לקח לה כמה דקות, והיא שמעה שמישהו עולה, היא לקחה את כל המסמכים המקוריים סידרה את אלה שלא, ולקחה חבל שנמצא לה בתיק, שלקחה, כי כמובן, רייצ'ל היא ילדת טבע, היא חייבת לקחת בתיק את הדברים שהכי לא צריך. אבל בפעם הראשונה כלומר במקרה הזה, זה הספיק לה.
היא הוציאה את החבל דרך החלון, והתחילה לרדת, היא משכה במהירות את החבל.
הנער ההוא, התחיל לצאת מהבניין, ונחשו מה? אחרי שרייצ'ל הלכה.
~~
היא הגיעה במהירות לביתה.
נעלה וסגרה את הבית.
ולפתע מישהו דפק בדלת.


תגובות (6)

tayadam1903 .T.

אני אוהבת מאוד… יש אווירה של מסתוריות אבל לא כל כך מובן… מי זאת בדיוק רייצ'ל ואם היא אנושית איך היא יודעת על הכל? יש גם כמה שגיאות כתיב אבל בכללי כדאי לך להמשיך…

02/06/2014 17:08

נשמע נחמד אבל אל מובן בשביל התחלה, אני אשמח שתמשיכי.

02/06/2014 17:09

    תודה רבה :)
    בקשר ל-TAY.A אני בפרק הבא, אמורה להסביר עלייה יותר, ועל כל שאר הדמיות.
    ו-ROSE את סופרת מדהימה!!! :) שיהיה לך בהצלחה ותודה רבה :) אשמח שתמשיכי לקרוא את הסיפורים שלי אשמח גם לקרוא את שלך :)

    02/06/2014 17:21

    אני שמחה שאת קוראת ואוהבת את הסיפורים שלי ובהצלחה לך (הבנתי שאת חדשה,)

    02/06/2014 17:25

למעשה, לא אני לא.
יש לי עוד משתמש ב"סיפורים" וזה אתר ממש טוב!
בהצלחה בסיפור הבא :)

02/06/2014 17:51

אמממ…. אני לא בטוחה שזו את, אבל זו את יובי?
ואם זה לא את, אז סליחה, פשוט לחברה שלי יש עוד משתמש, והיא אמרה לי שיש לה סיפור עם מישהי שקוראים לה רייצ'ל, so… כן… ._.

03/06/2014 19:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך