תגיבו אם להמשיך :)
-סיפור בהמשכים-

חומות

08/11/2013 653 צפיות תגובה אחת
תגיבו אם להמשיך :)
-סיפור בהמשכים-

הקדמה:
לפעמים זה מהנה ללכת בין השורות, בין החומות, לנקות קצת את הראש.
אני אוהבת ללכת כשידי מושטת אליהן, להרגיש את האבן החמה בכף ידי ואת החול היבש מתחת לכפות רגליי.
אני תמיד הולכת בסתר, בצהרי היום כשכולם נחים, אני רצה אל מאחורי הבתים ומתחילה לחוש את החומה האסורה בכף ידי.
תמיד לפני שאני מגיעה לשער ההפרדה אני רצה בחזרה אל ביתי, מפחדת מן השומרים הנועצים בי מבטים.
החומות מפרידות בין חמשת האומות לבין יער הצללים.
אנחנו מתפרשים על עולם שלם, ארבע אומות המקיפות יער ובמרכזו האומה השולטת, האומה ששאר האומות שונאות.
יש את הגארנים הם האומה הדרומית ביותר מיער הצללים, הם יהירים, מהירים, ערמומים, חכמים, בעלי פתיל קצר וכמובן לא לשכוח קשוחים ופזיזים.
מצפון להם מצאים הכסופים, הם האומה הצפונית ביותר מן יער הצללים, הם חכמים, נבונים, אסטרטגים, טובים בהסוואה, מעדיפים שלום מאשר מלחמה, הם דיפלומטים מצוינים.
ממערבה להם נמצאת אומת פרוטגו, הם עצומים, חזקים נדיבים, חברותיים, אופטימים, לא עומדים על שלהם ובנוסף לכך הם לא חכמים במיוחד אך הם טובים.
וממזרחה יש אותנו, המאקים, יש האומרים שאנו חופשיים בדעתנו, מעדיפים לבלות את זמננו בחוץ (בניגוד לכסופים), רגועים מאוד, פתוחים מאוד, ביישנים מאוד וסובלניים מאוד.
בין ארבעת האומות יש את יער הצללים, אשר גורם לבעיה בקשרים, אנחנו לא קרובים לאחינו, כל אחד לעצמו.
כל מי שנכנס ליער, לא יצא (בגלל המפלצות השוכנות בו).
רק אומה אחת הצליחה להכנס ולצאת מן היער, זוהי האומה החמישית, השולטת, בראשה עומד מלך אשר שולט בשאר האומות ומפיל שלטון טרוריסטי על העולם.
קוראים לאומה החמישית הקורטנים, הם סנובים פלצנים, דואגים רק לעצמם, שטחיים, מתנשאים, אין קמצוץ ביישנת בדמם אך בנוסך לכל המגרעות הם משגעים ביופיים.
המלך אסר על האומות להפגש, הוא בנה חומות, חומות שאני כל כך שונאת אך מצד שני אוהבת.
אף פעם לא יצאתי משטח האומה שלי עד ש…


תגובות (1)

וואו
קודם כל את רושמת מהמם!
וממש אהבתי את הסיפור:)
תמשיכי:)

08/11/2013 01:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך