ווהו!
סיפור חדש ^^
מוזמנים לתת לי דמויות . אני צריכה חמש נערים ונערות בגילאים (14-18)
הם צריכים שיהיו להם
א) אבני לידה- או שתתנו לי שם של אבן קיימת כמו טופז וספיר או שתמציאו אבנים, כמו שאני עשיתי למשל אבן הלידה של מירקל היא אבן רושט, אבן חלומות. כוחות לאבנים אני אמציא לפי האופי של הדמויות...
ב) צבעי עניים משוגעים, כמו צהוב זוהר וטורקיז וכאלה... למירקל יש עיניים שנראות כאילו כל הגלקסיה משתקפת בהם.

עכשיו צריך:

שם-
אופי-
מראה-
אבן לידה-
רקע-
גיל-

מקווה שאנשים ירשמו :>

חלומות -הקדמה והרשמה

13/10/2013 1105 צפיות 36 תגובות
ווהו!
סיפור חדש ^^
מוזמנים לתת לי דמויות . אני צריכה חמש נערים ונערות בגילאים (14-18)
הם צריכים שיהיו להם
א) אבני לידה- או שתתנו לי שם של אבן קיימת כמו טופז וספיר או שתמציאו אבנים, כמו שאני עשיתי למשל אבן הלידה של מירקל היא אבן רושט, אבן חלומות. כוחות לאבנים אני אמציא לפי האופי של הדמויות...
ב) צבעי עניים משוגעים, כמו צהוב זוהר וטורקיז וכאלה... למירקל יש עיניים שנראות כאילו כל הגלקסיה משתקפת בהם.

עכשיו צריך:

שם-
אופי-
מראה-
אבן לידה-
רקע-
גיל-

מקווה שאנשים ירשמו :>

כל חלום, הוא אגדה בפני עצמו.
כך הם אמרו לי כל יום ביומו, כשעוד הייתי כלואה שם.
ועכשיו…. זהו נמאס לי.
שמעתי את האזעקות מפי הסירנות אפילו עם אטמי האוזניים שהיו עלי, זה סימן לא טוב, הן קרובות.
לצערי למגדל יש אבטחה כבדה, במטרה להגן על בת הנס האחרונה, כלומר עלי, לכן יהיה קשה מנושא לברוח. אבל אני אצליח, בסופו של דבר.
שמי הוא מירקל (miracle) לובלן .
ואני בעלת הנס האחרונה.
או שככה הם חושבים.
כי אני יכולה להישבע בליבי וכל היקר לי שאני יודעת שיש עוד. ואני אמצא אותם.


תגובות (36)

שם: וויל
אופי: אמיץ, חכם, מנהיג מלידה.
מראה: שיער בלונדיני מדובלל, עיניים כסופות, די גבוה.
אבן לידה: ספיר.
רקע: אין לי מושג, תמציאי משהו.
גיל: 15.
מקווה שתוסיפי אותי ומה עם בני האדס?

13/10/2013 21:58

שם: נטליה רובינסון
אופי: חזקה, עדינה, רגשנית, רומנטית, שחקנית טובה, ישירה, ממוקדת, בעלת חוש הומור.
מראה: שיער חום כהה, עיניים ירוק-זהב-צהוב מזכירות מעט עיניי חתול. נמוכה ורזה.
אבן לידה: אופל
רקע: נולדה לשני הורים אוהבים. אביה נפטר ממחלה כשהייתה בת חמש ולאמא היו קשיים בטיפול בה. כולם חושבים שהיא מוזרה בגלל עינייה. היא חזקה מאוד, זריזה ואתלטית, טובה באומנויות לחימה. קשה לדעת את זה כי היא צנומה ועדינה.
גיל:16.5

13/10/2013 22:15

שם: צ'ייל ריילן.
אופי: אמיצה, חכמה, מתרגזת בקלות אבל לא נעלבת כשצוחקים עליה. תמיד מסתכלת על חצי הכוס המלאה.
מראה: שיער חום מתולתל, עיניים בצבע טורקיז ולרוב עם חיוך.
אבן לידה: איזמרגד.
רקע: זרקו אותה לרחוב כשהייתה בת שנה וחבורה של ילדי רחוב גידלה אותה אבל כשהייתה בת תשע הרגו את כולם חוץ ממנה והיא התחילה לדאוג לעצמה.
גיל: 14.

13/10/2013 22:25

שם: אילנה(אם את רוצנ את יכולה לשנות לאיילין)
אופי: חכמה, מצחיקה, מאוד נאמנה לחברים, טובה בקשתות, לא פזיזה, אוהבת לחשוב לפני שהיא עושה משהו.
מראה: שיער בלונדיני ארוך עם פסים בצבע ירוק וורוד, עיני קלידוסקופ -כול הצבעים ביחד- חיוורות.
אבן לידה: ירקן.
רקע: הוריה נהרגו בתאונת דרכים כשהיא הייתה בגיל שנה. היא אומצה ע"י משפחה שרק התעללה בה. היא לא ידעה שהיא מאומצת עד שאמא שלה צעקה את זה, ואחרי זה היא ברחה מהבית.
גיל: 16.

מקווה שתוסיפי אותי ^^

14/10/2013 00:15

שם – סם
אופי – שקט, רציני, חברותי, חכם, מתוחכם, .
מראה – שיער שחור, עיניים כתומות – אדומות, צבע גוף לבנבן
אבן לידה – ברקת (אמרלד)
רקע: בעבר חתך את עצמו, ולכן יש לו הרבה צלקות על גופו. לא היו לו בעיות אחרות עם הוריו.
גיל – 18

14/10/2013 01:04

שם- נריו (Nerio) אימברליון
אופי- רעשנית, לא נחמדה, בעלת כישרון מיוחד בלצרוח, לא חברותית בעליל, נחמדה רק לעיתים רחוקות
מראה- שיער זהוב כשמש, עיינים חומות כהות כמעט שחורות, שריטה על הכתף מריב עם ילד, גבוהה
אבן לידה- מון (אמרת להמציא, אז המצאתי XD)
רקע- הורייה חינכו אותה קשה, שגדלה היא הרביצה להם למוות ופיתחה אופי קשוח וקר
גיל- 15.5

14/10/2013 04:30

שם: לורסי לייר.
אופי: אמיץ, חכם, תמיד חושב על חבריו ולא פוחד להקריב את חייו למענם.
מראה: שיער חום-שטני עד הכתפיים ועיניים כמעט זהובות.
אבן לידה: שלריון (הנה, המצאתי משהו)
רקע: ההורים שלו מתו כמה שבועות אחרי שנולד אז הוא נמסר לבית אומנה עד שהחליט לברוח משם. הוא בילה את כל חייו בלברוח עד שתפסו אותו ומסרו אותו לבית אומנה עם שני ילדים שהיו צוחקים עליו ומרביצים לו.
גיל: 16

14/10/2013 05:06

שם- פייפר
אופי- אמיצה, נחמדה, מגניבה, חברותית, לפעמים מעצבנת ומצחיקה, טובה במצבי לחץ, לפעמים ממש דרמטית.
מראה- שיער משי בלונדיני (לא שיער שעשוי ממשי XD שיער פשוט ממש ממש ממש יפה) עיניים ירוקות, רזה אבל "מפותחת" (אני שמה את זה כי ככה אני מדמיינת אותן XD), בגובה בינוני
אבן לידה- אבן אודם
רקע- ההורים שלה מתו כשהיא הייתה בת 5, אז היא עברה לגור אצל דוד שלה שהתעלל בה מינית, אז היא התחילה לחתוך כשהיא הייתה בת 10. בגיל 12 דוד שלה נשלח למשטרה והיא נשארה עם הבת שלו דני ועם אשתו לואיזיאנה.
גיל- 16
אם את יכולה למצוא לה חבר או חברה הכי טובה זה יהיה כיף ^^

14/10/2013 05:11

שם: רייצ'ל רוקילד
אופי: חברותית, עדינה, פתטית ועם זאת קשוחה, אמינה, רוצה להיות מעורבת בכול דבר, עושה דברים מטופשים (בעלת חוש הומור), רצינית ומעט חמומת מזג. מאמינה בדרכי שלום לפני מלחמה ועם זאת לוחמת לא רעה בכלל שתמיד מוציא עוד מכשיר מהשרוול… אפשר לומר שהיא מתוחכמת בדרכה ושהיא יודעת לעקוב בשקט ואף פעם לא נכשלת במשימות כאלו (לעקוב אחרי אנשים, להילחם…). אין טובה ממנה בהסוואה והסתתרות, העלמות ואמפתיה.
כשהיא לא תחת משימות ומעקבים: היא תלמידת תיכון לא מקובלת בכלל (בגלל שהיא מביעה את דעתה), לא התלמידה הכי טובה, מתופפת כבר חמש שנים, שרה כבר שלוש עשרה שנים ובדרך להיות מגשרת, פסיכולוגית ומוסיקאית.
מראה: מטר שישים ושתיים, עיניים בצבע פוקסיה וטורקיז, לא הכי רזה, שיער קצר שמגיע עד אמצע הצוואר (בערך) והפוני צד שלי צבוע בקווים של אדום. יש לה קווים דקיקים בלונדינים (טבעיים) ובדרך כלל למשימות היא לובשת בגדים ארוכים ושחורים אבל ליום יום היא הולכת עם טי- שירט ומכנסיי שלושה רבעים. בקיצור, נערה יפיפה שכול הבנים (הנחמדים) נופלים לרגליה.
כוחות מיוחדים: יש בעינייה מעין אמירה של שלווה ורוגע והיא מצליחה להפנט את האנשים לעשות כדבריה וכן להרגיעם ולהכניסם לשלווה פנימית (שזה קצת אירוני כי היא לוחמת מדהימה שאין כמוה).
גיל: 15
אבן לידה: טופז שחור. הוא נותן לה את כוח המנהיגות. החוזק והלחימה מלידה.
רקע: הוריה התחתנו נפגשו בגיל צעיר ונולדה להם תינוק צנומה. הם קראו לה גרייס. הם החליטו לא להשאיר אותם אצלם ולכן מסרו אותה לאימוץ ומאז לא קיבלו אותה חזרה. לאחר כמה שנים הם התחתנו ונולד להם תינוק. איידן. לאחר שנה וחצי נולדה להם עוד תינוקת, פייג'. למרות כול מאמציהם להשאירה בחיים היא מתה בעודה בת ארבעה חודשים. מאז איידן הרגיש כי הוא חייב לשמור על כולם. המקרה עיצב אותו וחינך אותו להגן על חסרי האונים. לאחר שנתיים וחצי נולדה להם תינוקת אחרונה, רייצ'ל. רייצ'ל עברה הרבה ניתוחים בשביל שתוכל לחיות חיים נורמליים, עם זאת פעם בשבוע , ביום שיש בשעה שמונה היא חייבת לקחת כדור ואם לא תיקח אותו תסכן את חייה באופן משמעותי. היא תהיה חלשה, חיוורת ולבסוף לאחר כול הסימפטומים תומת.
אמם של רייצ'ל ואיידן מתה ממחלה נדירה ואף אחד אינו יודע מהי. אביהם עזב אותם לטובת אישה צעירה השאיר אותם יתומים. יום אחד היה פיגוע טירור בבית היתומים ששהו. ברגע האחרון הצליח איידן להבריח את רייצ'ל בן השבע אל מחוץ לבית היתומים, אך גם לו וגם לה נשארה צלקת שתזכיר להם את עברם לנצח. כוויה על יד שמאל.

שם: איידן (Aidan) רוקילד
אופי: ביישן, קשוח, נחמד, בעל שם של גיבור (מעשיו), רגיש.
מראה: שיער שחור עם גוונים בלונדינים דקיקים, די רזה, מטר שבעים, בעל תווי פנים קשוחות ועם כול זה אח מדהים, רגיש ואמפתי שתמיד מרגיש צורך לשמור על האחרים. עיניים עמוקות בצבע כתום וורוד.
כוחות מיוחדים: עיניו הלבנות רואות בחושך יותר טוב מכולם. מעין חיישן חום.
אבן לידה- אבן איידו. האבן מחדדת את החושים, כך שאיידן ישמע יותר טוב, יראה יותר טוב ויריח יותר טוב.
גיל: 17
רקע: כמו את רייצ'ל. הם אחים. איידן יגונן על אחותו הקטנה תמיד אף שהיא כבר מוכנה לעולם.
אני חושבת שזה הכול. בבקשה תצרי איתי קשר במייל ותגידי לי איך את קוראת לסיפור. תודה! :))

14/10/2013 05:19

יודעת אני משנה את הצבע עיניים של פייפר- יהיה לה עיניים שאחת היא טורקיז והשנייה היא כחולה

14/10/2013 05:20
^^

אז בגלל שיש פה המון בנות… אני אתן דמות של בן ^.^

שם- צור (או שיש לך טוב יותר?)
אופי- לפעמים עצלן. צני ואמיץ מאוד. רומנטי . הציונים שלו לא בשמיים אבל גם לא ממש נמוכים. הוא דיי מקובל.
מנגן על גיטרה ולעיטים כותב שירים – לעצמו. מחבב את כל הקטע של המוזיקה. בעיקר שקטה.
מראה- שיער שחור וצבע עור לא בהיר ולא כהה מידי. עיניים סגולות כהות – שחורות. גבוה מאוד.
אבן לידה- קריסטל. (יש כזה? ><)
רקע- בה ממשפחה נורמלית. מצב כלכלי רגיל. יש לו שתי אחיות בגיל ה21 (תאומות). והקרש שלו עם ההורים לא משהו….
גיל- 16.

14/10/2013 05:26

בכוחות המיוחדים אצל איידן, התכוונתי שבעזרת האבן שלו העיניים שלו הופכות לבנות באופן מפחיד ואז הוא יכול לראות יותר טוב מכולם בחושך, כלומר מעין חיישני חום.
בנוסף, כשאיידן לא במשימות וכאלה הוא תלמיד תיכון גם כן, יש לו הרבה חברים ובדרך כלל הוא שקט ומשקיף על אחותו הצעירה עם חברותיה המועטות. הוא היחיד שיודע את כול הרשימה של הדברים שרייצ'ל אלרגית אליהם (אצטון, אגוזים מקדונים, אגוזי מלך, סירפדים, פטריות, קיווי (תמציאי עוד דבר שניים) והוא עצמו רק רגיש לעקיצות, פטריות ולסירפדים.
איידן אוהב לכתוב. סיפורים שירים דקלומים, הכול.

14/10/2013 05:27
^^

*ציני *קשר
– – — – – — – –
את מכניסה אותי ?

14/10/2013 05:27

החבר הכי טוב של רייצ'ל נראה ג'ק והאי מתייעצת איתו על כול דבר. (חח אני כול הזמן מוסיפה דברים ><)

14/10/2013 05:30

לא נראה קוראים לו

14/10/2013 05:32

התכוונתי נראה* = שמו

14/10/2013 05:32

תודה רבה לכם על כל הדמויות! ❤
אני אכניס את כולן. אני לא אשנה את השם אילנה. אני די אוהבת אותו..
אז הדמויות:
וויל- ספיר
נטליה-אופל
צ׳ייל -איזמרגד
אילנה-ירקן
סם- ברקת
נריו-מון
לורסי-שלריון
פייפר-אבן אודם
רייצ׳ל- טופז שחור
איידן- אבן איידו

* תקשיבו, אני משנה לכמה מהם את העניים.
למשל העניים של רייצ׳ל יהיו רק בצבע פוקסיה, כי גם לא ממש הבנתי מה זאת אומרת גם פוקסיה וגם טורקיז…. ואני משנה את העבר של רייצ׳ל ואיידן,אל תעלבי מעודדת, אבל אני חושבת שזה יהיה מתאים אם הם לא יכנסו לעולם הזה בפתאומיות אלא שההורים שלהם יספרו להם של הכפר הוא בעצם מלא בבעלי נס, קצת כמו בהארי פוטר, כל הקטע הזה של המוגלים ושל המכשפים.

14/10/2013 05:43

אופס לא ראיתי !
אכניס גם את צור (אגב גם זה שם של אבן, לא אבן חן אבל אבן XD)
ואם אין לך בעיה עם זה סלינטורית אני מעדיפה שגם צור יהיה בעל נס ש.. יודע שהו כזה מגיל צעיר. כל מה שרשמת יהיה נכון, אבל הוא יגור בכפר בעלי הניסים.

14/10/2013 05:48

פוקסיה זה ורוד

14/10/2013 05:52

כן… אני יודעת…

14/10/2013 06:03

טוב נראה שיש לך כבר הרבה דמויות אז אני לא אכתוב. אם תצטרכי תגידי לי. ^^
אני כל כך אקרא את הסיפור הזה

14/10/2013 06:10

דניאל ראית שפניתי לך במייל?

14/10/2013 06:11

כן ראיתי והחזרתי תשובה נטע.
בת אלים? תמשיכי את הסיפור שלךךך!!!
ואם את רוצה את מוזמנת לכתוב! רק יש לי המון דמויות שהרקע שלהם הוא שהם לא יגעו שהם בעלי ניסים. אז אם את יכולה תיצרי לי דמות שהיא נולדה לתוך העולם הזה…. תודה רבה :>

14/10/2013 06:15

טוב, אני רוצה ספויילר (תשלחי לי במייל)

14/10/2013 06:17

הייי פירסמתי את פרק 22! את מוזמנת לקרוא מוחעחעחע
דרך אגב, ישלך בקשה מיוחדת לדמות? בן? בת? אופי מסויים?

14/10/2013 06:41

כן רשמתי לך.
אהה ו.. שאבן הלידה תהיה איזמרגד אז התכונות שלו צריכות להיות שהוא תמיד רואה את הטוב ברע ולפי זה תרשמי את שאר התכונות שאת מצאת לנכון

14/10/2013 08:37
^^

אז את רוצה לבחור את שם ? כי אין לי בכלל… >

14/10/2013 09:33

לאלא! אני אוהבת את השם הזה.. צור ^^ זה נחמד לומר את זה :>

14/10/2013 13:47

פתאום אני קולטת שאת הדמויות הכי טובות אני כותבת לאחרים… אכפת לך אם במקביל אליך אני אשתמש ברייצ'ל ואיידן? לא אכפת לי אם גם את תשתמשי ואל תשכחי להודות לכול יוצרי הדמיות ב"רציתי להוסיף" ; ))
(מחכה לספויילר במייל ; ))

15/10/2013 11:08

את רוצה שזו תהיה בן או בת? ^^

15/10/2013 11:15

הממ…
לבחירתך בת אלים :)

15/10/2013 11:57

שם: מלודיה (מלודי בקיצור) בל
אופי- תמיד רואה את הטוב ברע. תמיד אופטימית ומשתדלת תמיד לחייך. אבל היא לא אוהבת את עצמה ובשך כך הביטחון העצמי שלה נמוך.חשוב לה מה אחרים חושבים עליה. אבל היא חמודה ומצחיקה ולפעמים טיפה משוגעת ברגע שאתה מכיר אותה. היא כזאת שנטמעת ברקע.
מראה-שיער חום-אדמדם גלי, צבע עור קרמל חיוור. עיניים ירוקות ונוצצות כמו האבן שלה, ריסים ארוכים ויפים ושפתיים קטנות ומלאות. יש לה ריח של קינמון (אם באלך לרדת לפרטים הקטנים עליה בסיפור חחח) ולרוב הי מתלבשת (טוב… איך שתחליטי אינלי מושג באיזו תקופה העלילה אז אני לא יכולה לומר)
אבן לידה- אזמרגד
רקע- מעולם לא השתלבה, היה לה קשה בעבר לנהל שיחה עם במאדם אבל כיום היא יותר פתוחה. (זה בכללי תמציאי מה שבאלך)

16/10/2013 14:00

נווווווווו תתחילי ]:

17/10/2013 05:54

שם-ספיר (אין לי שם מש')
אופי-חכמה, צינית,משכנעת, שכולה ואוהבת לתכנן את הצעדים שלה קודם.
מראה- שער שחור כהה שמבליט את העניים הכחולות הבהירות והזוהרות באור מפחיד, עור לבן מעט חיוור.
לובשת חולצה לבנה ארוכה שחושפת את הכתף שלה, מתחת גופייה צהובה, מכנס ג'ינס צמוד ושחור. משאירה את השער שלה פזור ועם צמה דקה שנופלת על העורף שלה.
אבן לידה-ספיר
רקע- היא ילדה רגילה לגמרה, אבא שלה היה לוחם גדול שמת במלחמה ומאז היא נגד מלחמות אבל יודעת לירות באקדח[דבר שאמא שלה לא מבינה].
אמא שלה היא עובדת רגילה, ושונאת את העובדה שספיר יודעת לירות באקדח.
גיל- 18

25/10/2013 05:55

שם: ג'ניפר
אופי:מרושעת רמאית וזדונית
מראה:שיער שחור חלק, עיינים סגולות ובארך מה שזאבת הרים המושלגים כתבה!

02/11/2013 12:32

אני שלחתי לך במייל אבל החלטתי שגם נוסיף כאן.
שם : אמריט לובלן (אין ממש שם משפחה מוגדר כיוון שהיא מסתתרת בין הצללים, אבל היא אחותה הביולוגית של מירקל).
אופי: קשוחה, רגועה, נחמדה למרות שצריך להכיר אותה כדי לראות את ליבה הטוב החם, (מגנה על אחותה הקטנה קצת כמו איידן).
מראה: שיער גלי שעובר קצת את הכתפיים, רזה, עיניים ירוקות, לובשת בעיקר בגדים שחורים (למעין הסוואה) וחולצות עד הבטן. היא נערה יפיפה בת 18.
אבן: תוזירז\ תוריהם
כוח: ברגע שכוח האבן פועלת, בעל הנס המחזיק בא יכול לנוע במהירות מופרזת. זריזות לא יאמנת! ברגע שאמריט משתמשת באבן הכוח שלה, ענייה הופכות להיות צהובות כמו אלף גחליליות זוהרות בחשכה אפלולית.
כישורים: נעלמת מהעין בתוך פחות משנייה, מסתתרת, אין טובה ממנה בחץ וקשת, מעולם לא פספסה אף מטרה (את יכולה נגיד כשהיא במצב ממש רע לעשות שהיא כן מפספסת וזה יהיה הלא יאומן).
רקע: היא הופרדה מהוריה במלחמה להצלת אחותה הקטנה, מירקל. מאז היא ניסתה למצוא דרך להציל את אחותה הקטנה אבל שומרי המגדל היו רבים מידי והיא לא מצאה אף בעל נס. עד שיום אחד…
מירקל מוצאת דרך לצאת ולפני שאמריט מספיקה לעקוב אחריה היא נעלמת. במקום זה, היא מוצאת שני נערים וצופה עליהם מהעצים. שני הנערים הללו (נטליה ו-וויל) מוצאים במקרה את מירקל ואמריט מחליטה לעקוב אחריהם ולשמור על אחותה הקטנה בסתר.
בדיוק כשהיא מתכוונת לירות חץ שישים סוף למפלצת שחורה נוראה, עוד שני נערים מגיעים אל המקום ונערה עורפת את ראשה של החיה המבחילה.
אמריט בוחנת אותם אחד אחד ואז שומעת את השמות איידן ורייצ'ל. היא הסתכלה על רייצ'ל טוב טוב והיא ידעה שהיא אינה טובה. היא חיפשה את בעלת הנס הכלואה, אחותה הקטנה של אמריט. מירקל. לאמריט יש הרגשה שרייצ'ל עברה לצד האפל. היא לא יודעת מה היא מתכננת אבל היא תגלה, וכשהיא תגלה רייצ'ל לא תוכל לחמוק מבין אצבעותיה.
בינתיים אמריט שומרת על פרופיל נמוך, אנשים ספורים מכירים אותה מילדותה וזהו. אפילו אחותה הקטנה אינה זוכרת אותה.
אמריט חייה בין הצללים בתקווה שיום אחד תאזור מספיק אומץ ותרד למטה לאחותה.
מה דעתך? >

22/11/2013 01:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך