Fantasygirl
זה ספר שחשבתי עליו כבר הרבה זמן וסוף סוף החלטתי לשבת ולהתחיל לכתוב אותו ולעשות משהו עם הרעיון שלי אז קריאה נעימה ואני מקווה שתאהבו

חתול שחור -הקדמה

Fantasygirl 14/08/2014 902 צפיות אין תגובות
זה ספר שחשבתי עליו כבר הרבה זמן וסוף סוף החלטתי לשבת ולהתחיל לכתוב אותו ולעשות משהו עם הרעיון שלי אז קריאה נעימה ואני מקווה שתאהבו

זה קרה ביום קיץ חם מהרגיל, חלום יצאה מהבית של חברותיה שרון וסיוון לכיוון ביתה. קיץ זה העונה האהובה על חלום והיא תמיד נהנתה מהשמש החמימה ואף פעם לא הבינה את אלה שהתלוננו על חודשי הקיץ החמים. ציוצים קטנים ודקיקים הפריעו לשלוותה של חלום. חלום החלה לחפש את מקור הציוצים ומצאה גור חתולים קטן מלוכלך שצבע פרוותו שחור עם עיינים ירוקות קטנות ומתחננות לעזרה.
"אתה איבדת את אמא שלך?" שאלה חלום את החתול הקטן בשקט,אך כאשר הפנתה את מבטה הצידה היא ראתה חתולה שחורה גדולה שוכבת ללא כל רוח חיים.
חלום לא ידעה מה עליה לעשות בגלל שהסיכוי שאמא שלה תרשה להביא חתול רחוב שמלא במחלות הביתה הוא קלוש לגמרי. חלום החלה לחשוב מה עליה לעשות כי הרי היא לא יכולה להשאיר את החתול הקטן לבד והיא באמת לא עשתה את זה, היא שמה את החתול הקטן על זרועותיה והלכה לכיוון הבית שלה,וכאשר הם הגיעו לבית היא הלכה לחדר המדרגות ושמה מצאה קופסה גדולה וגבוהה והחליטה ששם החתול יחיה(לפחות עד שהוא יגדל).חלום ידעה שזאת תוכנית זמנית בהחלט אבל היא נזכרה שיש לה יום הולדת בקרוב,ואפילו שהיא רצתה לקבל ליום הולדתה בובה שהיא כבר חלמה עליה הרבה זמן היא החליטה שחתול יכול להיות יותר נחמד.
חלום החלה בתוכנית שלה להתחנן לאמא שלה כמה שאפשר שיהיה להם חתול בבית ואחרי הרבה בכי ובקשות היא הצליחה. חלום סיפרה שהיא ראתה חתול שחור מתחת לביתם והיא החליטה שהיא רוצה אותו, אמא שלה לא הייתה מרוצה במיוחד להביא חתול מהרחוב אבל היא ראתה שהבת שלה עקשנית במיוחד ולכן הסכימה.
חלום לא ידעה איך לקרוא לחתול שלה והיא חשבה על זה הרבה זמן ,הרבה הצעות צצו מחברות ומשפחה כמו:"בלאק,מיאו,מר חתולי,ארנולד ובובי" אבל חלום החליטה לקרוא לחתול הקטן מיקי.
והשנים עברו להן בעצם אם להיות מדוייקים עברו להן חמש שנים והיום חלום כבר בת חמש עשרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך