זאת עם המשקפיים P:
נכון שיש עד דמויות אבל אין תגובות ואני צריכה עד דמויות מעניינות שהם לא ערפדיות אז עדיין אפשר להירשם אבל בהרשמה הראשונה .
מקווה שאהבתם :)

והשקעתי בפרק הזה אז פליז תגיבו ^_^

יומני יצורים פרק רביעי- ג'ורג' ^_^

נכון שיש עד דמויות אבל אין תגובות ואני צריכה עד דמויות מעניינות שהם לא ערפדיות אז עדיין אפשר להירשם אבל בהרשמה הראשונה .
מקווה שאהבתם :)

והשקעתי בפרק הזה אז פליז תגיבו ^_^

ג'ורג' שנא את הכיתה החנוקה והצפופה שאליה דחפו את כל הנערים העל אנושיים .
הוא שנא את בית הספר ואת כל בנות האדם שנעצו בו עיניים בכל מקום שעליו הלך .הוא היה רגיל לחיות בבדידות כמו זאב בודד טיפוסי ועכשיו הוא צריך לשבת באותה כיתה עם אלה שאולי קשורים למי שהרסו לו את החיים ?
ג'ורג' הרים את מבטו והבחין במורה . היא הייתה לא אחרת מאשר היועצת הערפדית שלהם ,מסתבר שהיא גם הייתה המורה שתעביר את שטיפות המוח הטיפוסיות שמעביר כל מורה בבית הספר .
"אתם מבינים המטרה של התוכנית הזו היא לגרום לכם לקבל את השונה " היא אמרה וחייכה על תלמידיה בהתרגשות .
זאת הולכת להיות שנה ארוכה ,חשב ג'ורג' בליבו .
"עכשיו נראה לי שיהיה הכי מתאים לערוך הכרות בסיסית כל אחד יומר את שמו ואת גילו ו…. חיה שמתחילה באות הראשונה של שמו .לאחר מכן אני יסביר לכם את תוכנית הלימודים של השנה ועיך היא תתאים לכולנו " היא חייכה חיוך לבן .
"מי רוצה להתחיל ?" שאלה ובחנה את התלמידים .
נער בלונדיני וגבוה הרים את ידו .
"בוא לכאן ותציג את עצמך " היא אמרה בחביבות .
הנער קם ונעמד מול הכיתה .ג'ורג' היה בטוח שהוא שמע את הבנות עוצרות את נשימתם .
"אז היי אני קלאוס ואני בן 1520 וחיה שמתחילה בק' …. קנגרו " צחקוקים שקטים נשמעו וקלאוס חזר לשבת .אחריו קמה ילדה נמוכת קומה ויפה היא חייכה חיוך חביב .
"היי אני קארי אני בת 1500 וחיה שמתחילה בק' …. קנגרו ?" שהיא יותר שאלה מאמרה .
"קלאוס כבר אמר קנגרו כל המטרה היא להיות יצירתיים " אמרה המורה\יועצת שלהם .
קארי הפנתה פרצוף מרוגז מדומה על קלאוס וחזה לחייך ולהביט בכיתה .
"אז … קנגרו סגול " היא חייכה חיוך רחב והביטה במורה .המור החזירה בחיוך וכך אישר את היצירה של החיה החדשה .
קארי התיישבה ואחריה נעמדה מערה קטנטנה בעלת שיער בורדו ועיניי חומות .
"הייי אני קרוליין ואני בת 550 והחיה שמתחילה בק' היא …. קנגרו … סתם סתם " היא צחקקה . "קואלה " היא אמרה .
אחרי קמה נערה צנומה וחיוורת בעלת שיער חום אדמדם ועיניים סגולות וגדולות ,היא נראתה … טוב בעיניי ג'ורג' .
" אני לורן בת 1000 והחיה שמתחילה בשם שלי היא למה .למה אתם חופרים לי? " היא נראתה עצבנית כאילו היא לא רוצה להיות פה אפילו יותר מג'ורג' .
"בסדר לורן שבי בבקשה " ביקשה המורה .
לפי ההתנהגות שלה כלפי התלמידים היה ברור שהיא לא צריכה את ההכרות הזו .היא ידעה עליהם הכל .
הבאה בתור נעמדה נערה ששיערה היה בלונדיני עם פסים ורודים ועור חיוור עינייה היו שילוב של אפור וירוק .
"היי אני פייג' ואני בת 723 וחיה שמתחילה בפ' …. פנתר אולי ?" שאלה והביטה במורה .
"זה יצירתי " אמרה המורה בחיוך .
פייג' חייכה וחזרה למקומה בחיניות .
"אחרון נשאר …." אמרה המורה והביטה בג'ורג' . הוא קם באי רצון מכיסאו בסוף הכיתה והתרדם בין השולחנות .
"טוב אני ג'ורג' אני בן 17 וחיה שמתחילה בג' היא גרביל " הוא אמר במהירות ובחוסר התלהבות . הוא מהר למקומו ולא הביט לאחור כשהתיישב הוא ראתה את המורה נעמדת .
"בסדר הדבר הראשון שלנילמד השנה הוא דין הדם "


תגובות (7)

המשך!
מתי הדמות שלי תצטרף?

18/10/2013 03:30

אופס… פיספסתי אותה! הנה היא! ייאי!

18/10/2013 03:31

יאאא המשך!

18/10/2013 03:33

אורין מחליפה תמונות פרופיל בקצב מתעתע.. חח

18/10/2013 03:42

יאיי השתמשת בדמות שלי !, ופרק מגניבבב

18/10/2013 03:55

תמשיכי!!! ולמה אין את זואי? כי היא ערפדית? בכל מקרה סיפור מעניין תמשיכי :)

18/10/2013 05:49

זה סוג של בגלל זה יש לי מלא ערפדים *~*
עם תתני דמות שהיא משהו אחר אני יכניס אותה ^_^

18/10/2013 06:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך